powered by

Δύο πράξεις για οικιστικά πέραν των 5εκ.

Μουδιασμένη μεν αλλά καλύτερα από το 2013 ξεκίνησε η αγορά πολυτελών ακινήτων το πρώτο τρίμηνο του 2014. Συγκεκριμένα πωλήθηκαν πέντε ακίνητα (οικίες) αξίας πέραν των 2εκ. ευρώ. Σύμφωνα με στοιχεία που επεξεργάστηκε η Leaf Researh, δύο από αυτά είχαν αξία πέραν των πέντε εκατομμυρίων ευρώ. Το πρώτο τρίμηνο του 2013, είχαν πωληθεί τρία ακίνητα αξίας πέραν των 2εκ. ευρώ όλα στη Λεμεσό.

Αντίθετα το πρώτο τρίμηνο του 2014 μόνο μία πώληση αφορούσε την επαρχία Λεμεσού και παραδόξως δύο αφορούσαν την επαρχία Λευκωσίας, μία την Πάφο και μία τη Λάρνακα. Δεν καταγράφηκε καμία πράξη πέραν των 2εκ. στην επαρχία Αμμοχώστου.

Από τις πέντε πράξεις που καταγράφηκαν, δύο αφορούσαν ακίνητα αξίας πέραν των πέντε εκατομμυρίων ευρώ ενώ η χαμηλότερη τιμή ήταν στα 3εκ. ευρώ.

Η Leaf σημειώνει πως αν και παραδοσιακά ο κύριος όγκος τέτοιων πράξεων καταγραφόταν στη Λεμεσό λόγω και του έργου της μαρίνας, σταδιακά καταγράφονται πράξεις και σε άλλες επαρχίες σε αναπτύξεις που είναι κοντά στην ολοκλήρωση.  

Το 2013 καταγράφηκαν συνολικά 25 πράξεις πώλησης ακινήτων αξίας πέραν των 2εκ. ευρώ ενώ το 2012 41.

 

Δειτε Επισης

Δημόσια διαβούλευση για τον στρατηγικό σχεδιασμό του Δήμου Στροβόλου-Κάλεσμα προς τους δημότες για εισηγήσεις
Μεγάλη πρόοδος στην ταχύτητα εξέτασης πολεοδομικών αιτήσεων από ΕΟΑ Αμμοχώστου-Τι δείχνουν τα στοιχεία
Δυναμική παρουσία GoGordian στο 7ο Doing Business with Cyprus Summit στο Τελ Αβίβ
Ακίνητα στην Πάφο: Γιατί το μέγεθος, το ύψος και οι παροχές έχουν σημασία
Καθυστερήσεις στην έκδοση πολεοδομικών αδειών και πολεοδομικών ελέγχων συζήτησαν ΕΒΕΛ-ΕΟΑ Λάρνακας
Η ακμάζουσα αγορά ακινήτων της Λευκωσίας και το top 5 των ακριβότερων συναλλαγών
Πράσινο Υπουργικού για καταβολή εφάπαξ ποσού χορηγίας σε μη συμμετέχοντες δικαιούχους του Σχεδίου «κτίΖΩ»
Horizon Towers: Σε διαβούλευση η ανάπτυξη μαμούθ που θα αναβαθμίσει την περιοχή των διυλιστηρίων Λάρνακας
Στα 18 εκατ. το κόστος για την ανέγερση των γηπέδων της ΚΟΠ στον Κόρνο-Τα χρονοδιαγράμματα του έργου
Κ. Κωνσταντή: Δεν μπορούμε να μιλάμε για βιώσιμη κινητικότητα όσο τα αστικά μας κέντρα λειτουργούν ως πάρκινγκ