Brand Congress: 6 λόγοι για να είστε εκεί

Σε έξι καίρια ερωτήματα, που συνοψίζονται στο εξής ένα: «Πώς θα απογειώσω το brand μου;», απαντά μέσα από τη θεματολογία του το Brand Congress, δίδοντας λύσεις για κάθε εταιρεία ξεχωριστά.

Τα ερωτήματα κοινά για τις πλείστες εταιρείες, όπως και οι προβληματισμοί επιχειρηματιών και στελεχών που σήμερα, περισσότερο από ποτέ, ζουν σε εποχές αγωνίας για το παρόν και το μέλλον των brands και της φήμης τους:

1.    Πώς θα ισχυροποιήσω τη θέση και το brand μου στην αγορά;
2.    Πώς θα το αναζωογονήσω, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητά του;
3.    Πώς θα κερδίσω τη δέσμευση των καταναλωτών, επιτυγχάνοντας προσδιορισμό του εμπορικού μου σήματος;
4.    Πώς να ανανεώσω τις offline και online προτάσεις μου, ώστε να είναι ελκυστικές;
5.    Πώς κινήθηκαν άλλες εταιρείες του εξωτερικού, των οποίων το rebranding απεδείχθη επιτυχές και κερδοφόρο;
6.    Πώς να οργανώσω τη στρατηγική μου, βάσει και των σύγχρονων καταναλωτικών τάσεων, ώστε να ανακτήσω τη δύναμη της μάρκας μου;

Το Brand Congress, που διοργανώνει η ΙΜΗ στις 26 Σεπτεμβρίου στο ξενοδοχείο Hilton Park, έχει τις απαντήσεις. Προχωρώντας, μάλιστα, ένα βήμα πιο πέρα δίνει τη δυνατότητα στην κάθε εταιρεία να βρει και τους τρόπους με τους οποίους θα σχεδιάσει και θα υλοποιήσει τη rebranding στρατηγική της.

Συνδυάζοντας ψυχολογία επιχειρηματικής επικοινωνίας με πρακτικές συμβουλές, ο Jonathan Gabay - ο «μάγος των brands» όπως διεθνώς τον αποκαλούν - μέσα από δύο δυναμικές παρουσιάσεις θα δώσει τη γνώση και τις απαραίτητες δεξιότητες για αναδόμηση του εμπορικού σας σήματος. Και θα το επιτύχει αυτό, αντλώντας γνώση από επιτυχημένα παραδείγματα διεθνών και ντόπιων επιχειρήσεων, τα οποία και θα αναλύσει, εντοπίζοντας συνάμα στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας, που δύνανται να ανεβάσουν, αλλά και να διατηρήσουν την εταιρεία και τη μάρκα σας στην κορυφή.

Ποιος είναι
Ο Jonathan Gabay βρίσκεται στην κορυφή των ειδικών συμβούλων σε θέματα branding ανά το παγκόσμιο, εξού και η ατζέντα του περιλαμβάνει καθημερινώς αναλύσεις και σχολιασμό σε ειδησεογραφικές εκπομπές διεθνούς φήμης ΜΜΕ όπως: BBC, ITN, SKY, CNN, ABC, SKYChannel 4, Five και Bloomberg TV. Το πορτοφόλιό του είναι γεμάτο από επιτυχημένα projects στον τομέα του branding, αλλά και της ανανέωσης εμπορικών σημάτων, ενώ είναι μέλος της κριτικής επιτροπής για το βραβείο Brand of the Year του διάσημου ευρωπαϊκού περιοδικού Grocer.

Σε ποιους απευθύνεται
Το συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της οικονομίας. Συγκεκριμένα απευθύνεται σε: Γενικούς και εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές μάρκετινγκ, πωλήσεων, ανθρώπινου δυναμικού, επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας και σε άλλα στελέχη επιχειρήσεων.

Επικοινωνία
Οργάνωση: ΙΜΗ. Χορηγοί Επικοινωνίας: InBusinessNews.com, Goldnews.com.cy, Τηλεόραση Σίγμα και OK!. Δημιουργικός Σχεδιασμός: Partners Y&R. Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλ.: 22505555, φαξ: 22679820, www.imhbusiness.com, events@imhbusiness.com.

 

Δειτε Επισης

Δέκα υποτροφίες από το Enavsma Foundation για την ακαδημαϊκή περίοδο 2024-2025
Ινστιτούτο Κύπρου: Η τεχνητή νοημοσύνη για ασφαλέστερες συνταγές φαρμάκων στο Hackathon
Altius Insurance: Ανανέωση συνεργασίας με ΠΑΣΥΝΟ για πέμπτη συνεχή χρονιά
Διπλή αναγνώριση από CGIUKI για μεταπτυχιακό πρόγραμμα του EIMF
Πιστωτικός κίνδυνος και εξελίξεις ESG στο Credit Risk Management Conference
Επιμελητήριο Αμμοχώστου και ΤΕΠΑΚ: Επιτυχής διάλεξη για την ψηφιακή καταγραφή της πολιτιστικής κληρονομιάς
Βραβείο Oxygen for Democracy για τη Δημοκρατία και την Ειρήνη στην Κύπρο
Nίκος Χριστοδουλίδης: Σημαντικός πυλώνας ανάπτυξης για Κύπρο και Ελλάδα ο ναυτιλιακός τομέας
Θ. Λουκαΐδης: Καινοτόμες επιχειρήσεις στην Κύπρο προσελκύουν επενδύσεις και φέρνουν αποτελέσματα (vid)
Ο απολογισμός δράσης 2020-2023 της Εθνικής Αρχής Στοιχημάτων και τι δήλωσαν οι παρευρισκόμενοι(video)