Καταναλωτές: Καμία λογική και ηθική στις τιμές νερού

Με αφορμή την έκδοση του ενημερωτικού καταλόγου του ΚΟΤ αναφορικά με τις τιμές σε παραλιακά κέντρα αναψυχής εστιατόρια κ.α, και μετά από σωρεία καταγγελιών που έχει λάβει στο τηλεφωνικό του κέντρο, ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών θέλει να διαμαρτυρηθεί έντονα για την αισχροκέρδεια που παρατηρείται και την άγρια εκμετάλλευση των καταναλωτών, Κύπριων και ξένων.

Μπορεί η τιμολόγηση στην Κύπρο, όπως και στην υπόλοιπη Ευρωπαϊκή Ένωση να είναι ελεύθερη, σημειώνει σε ανακοίνωση του ο Σύνδεσμος, αλλά πάντοτε θα πρέπει να διέπεται από τη λογική και κάποια ηθική απέναντι στον καταναλωτή.

"Δεν μπορεί να συνεχίζουν οι πλείστοι στην Κύπρο να πουλούν το μικρό μπουκαλάκι νερού, το οποίο στοιχίζει λιγότερο από €0,20, σε τιμές  των €2,00 και σε κάποιες περιπτώσεις όπως σε club €3,00 ή και περισσότερα. Με καμιά λογική δεν δικαιολογείται η διαφορά αυτή και το περιθώριο κέρδους που μπορεί να ξεπερνά τα 800%", προστίθεται.

Το νερό, με τις κλιματολογικές συνθήκες της Κύπρου, αναφέρεται, πρέπει πλέον να θεωρηθεί βασικό προϊόν και να καθοριστεί οροφή στην τιμή πώλησης.

"Η εκμετάλλευση έχει φτάσει σε σημείο να αρνούνται μερικοί στον καταναλωτή ένα ποτήρι νερό για να τον υποχρεώνουν να αγοράσει εμφιαλωμένο ώστε να πληρώσει €1,50, €2,50 ή και €3,00 Είναι τουλάχιστο προσβλητικό για ένα καταναλωτή να του πουλάς ένα μπιφτέκι σε τιμή πέραν των €10 και να του αρνείσαι ένα ποτήρι νερό, για να έχεις περισσότερο κέρδος. Υπάρχουν και οι περιπτώσεις που δεν έχουν ντόπιο εμφιαλωμένο για να σου πουλούν εισαγόμενο σε €4,00 ή €5,00", σημειώνεται.

Ο Κύπριος καταναλωτής, αναφέρει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών, συνεχίζει να είναι ένας από τους σημαντικότερους αιμοδότες των παραλιακών χώρων αναψυχής, των κέντρων εστίασης, των περιπτέρων και  άλλων σημείων πώλησης που δραστηριοποιούνται στις παραλιακές περιοχές κατά τους καλοκαιρινούς μήνες ως επί το πλείστο και δεν θα πρέπει να συνεχίσει να υφίσταται την εκμετάλλευση που υφίσταται, ιδιαίτερα σήμερα που η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει πολύ μεγάλο αριθμό συμπατριωτών μας.

 "Δεν μας ικανοποιεί ούτε η στάση του ΚΟΤ, ο οποίος ψηλώνει τα χέρια και επικαλείται την ελεύθερη αγορά, ούτε αυτή των οργανώσεων των κέντρων, οι οποίες αν μη τι άλλο έπρεπε να νοιάζονται για την ανταγωνιστικότητα και την βιωσιμότητα των επιχειρήσεων τους. Τί θα κερδίσουν αν οι καταναλωτές  μποϋκοτάρουν τα κέντρα που δεν τους σέβονται; Γιατί αν συνεχίσουν με αυτή την τακτική, αυτό θα γίνει", προστίθεται.

Οι καταναλωτές με τη σειρά τους, συμπληρώνει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών, θα πρέπει πλέον να είναι προετοιμασμένοι για κάθε ενδεχόμενο και πριν φύγουν από το σπίτι να προσπαθούν να είναι όσο το περισσότερο δυνατό οργανωμένοι. "Εάν πάρουμε μαζί μας τα αναγκαία και δεν αγοράσουμε από αυτούς που μας θεωρούν θύματα, δεδομένους ή οτιδήποτε άλλο, αν τους αφήσουμε τα ράφια γεμάτα, τότε και μόνο τότε θα καταλάβουν τη δύναμη του καταναλωτή και γιατί πρέπει να τον σέβονται", καταλήγει η ανακοίνωση.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών