RAI: Ο καταναλωτής κουράστηκε από τη λιτότητα
13:28 - 18 Ιουλίου 2014

Τα διαφημιστικά φυλλάδια αποτελούν πλέον το κύριο εργαλείο για τον καταναλωτή, δήλωσε στο InBusinessNews o εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας ερευνών RAI Consultants Ltd, Ολύμπιος Τουμάζου. Ως εκ τούτου, συμπλήρωσε, έχουν γίνει το κύριο εργαλείο marketing και για τις υπεραγορές.
Ερωτηθείς για τις τάσεις στο λιανικό εμπόριο τους πρώτους μήνες του 2014, ο κ. Τουμάζου δήλωσε μεταξύ άλλων: «Παλαιότερα οι καταναλωτές πήγαιναν στις υπεραγορές μια φορά τη βδομάδα, τώρα πηγαίνουν δύο».
Παράλληλα, σημείωσε, το καλάθι της οικοκυράς σε ορισμένες περιπτώσεις έχει μειωθεί σχεδόν στο μισό σε σχέση με το τι ήταν πριν από τέσσερα χρόνια.
Σύμφωνα με στοιχεία της RAI, μέχρι τον Μάιο έχει καταγράφει μια μείωση στη συνολική αγορά της τάξης του 4%, κυρίως στον τομέα των convenience stores.
Ο κ. Τουμάζου ανέφερε επίσης, ότι όπως και στην Ευρώπη, άρχισε να επέρχεται κόπωση στους καταναλωτές από τη συνεχή λιτότητα, με αποτέλεσμα την προσπάθεια τους να ξεφύγουν με διάφορους τρόπους.
«Μπορεί πλέον ο καταναλωτής να μην έχει τη δυνατότητα να πάει σε ένα καλό ιταλικό εστιατόριο, αλλά έχει τη δυνατότητα να αγοράσει ένα ιταλικό παγωτό από την υπεραγορά», ανέφερε χαρακτηριστικά.