RAI: Ο καταναλωτής κουράστηκε από τη λιτότητα

Τα διαφημιστικά φυλλάδια αποτελούν πλέον το κύριο εργαλείο για τον καταναλωτή, δήλωσε στο InBusinessNews o εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας ερευνών RAI Consultants Ltd, Ολύμπιος Τουμάζου. Ως εκ τούτου, συμπλήρωσε, έχουν γίνει  το κύριο εργαλείο marketing και για τις υπεραγορές. 

Ερωτηθείς για τις τάσεις στο λιανικό εμπόριο τους πρώτους μήνες του 2014, ο κ. Τουμάζου δήλωσε μεταξύ άλλων: «Παλαιότερα οι καταναλωτές πήγαιναν στις υπεραγορές μια φορά τη βδομάδα, τώρα πηγαίνουν δύο». 

Παράλληλα, σημείωσε, το καλάθι της οικοκυράς σε ορισμένες περιπτώσεις έχει μειωθεί σχεδόν στο μισό σε σχέση με το τι ήταν πριν από τέσσερα χρόνια.

Σύμφωνα με στοιχεία της RAI, μέχρι τον Μάιο έχει καταγράφει μια μείωση στη συνολική αγορά της τάξης του 4%, κυρίως στον τομέα των convenience stores. 

Ο κ. Τουμάζου ανέφερε επίσης, ότι όπως και στην Ευρώπη, άρχισε να επέρχεται  κόπωση στους καταναλωτές από τη συνεχή λιτότητα, με αποτέλεσμα την προσπάθεια τους να ξεφύγουν με διάφορους τρόπους.

«Μπορεί πλέον ο καταναλωτής να μην έχει τη δυνατότητα να πάει σε ένα καλό ιταλικό εστιατόριο, αλλά έχει τη δυνατότητα να  αγοράσει ένα ιταλικό παγωτό από την υπεραγορά», ανέφερε χαρακτηριστικά. 

 

Δειτε Επισης

Στην τελική ευθεία η ψηφοφορία για τα 17α IN Business Awards-Συνεχίζεται μέχρι τις 30 Απριλίου η διαδικασία
Η Κωνσταντίνα Χριστοφή συστήνει το HEATWAVE Fitness Festival...«Ένα πάρτι για όσους έχουν μπει στην εποχή της ευεξίας»
Πνευματικά δικαιώματα: Η σημασία της απόφασης του Ανωτάτου και η ανάγκη για σύσταση Αρχής Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Η τεκμηριωμένη πρόταση της G.A.P. Vassilopoulos για το υδατικό και η άρνηση μιας πολιτείας που…πέρα βρέχει
Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
Προ των πυλών μεγάλη οικιστική ανάπτυξη από το My Mall Λεμεσού-Προς ολοκλήρωση το Leptos Limassol Park
Μάκης Κετώνης: Το ταξίδι στην αειφορία και το επόμενο κεφάλαιο μιας συναρπαστικής επαγγελματικής διαδρομής
Νίκος Χριστοδουλίδης: Βελτιώνεται η φήμη και η αξιοπιστία της Κύπρου, προσελκύουμε ποιοτικές επενδύσεις
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI