Η μεγάλη μάχη της μπίρας

Η μάχη της επικράτησης στην κυπριακή αγορά μπίρας έχει δύο μεγάλους πρωταγωνιστές, με όλους τους υπόλοιπους να παρακολουθούν από πολύ μακριά τον αγώνα για την πρωτιά.

ΚΕΟ και Carlsberg έδωσαν έντονη επικοινωνιακή μάχη, κυρίως τις ημέρες του Μουντιάλ στη Βραζιλία, ενώ παρατηρήσαμε και το λεγόμενο Price War στις υπεραγορές.

Μάλιστα, οι δύο εταιρείες είχαν και κάτι καινούργιο να παρουσιάσουν. Αφενός η ΚΕΟ που ανανέωσε την εμφάνισή της εδώ και μερικούς μήνες «βγήκε» στην αγορά με χιουμοριστικές διαφημίσεις στην τηλεόραση ενώ δεν παρέλειψε να ευχηθεί και καλή τύχη στην Ελλάδα όταν προκρίθηκε στους 16 του Μουντιάλ.

Παράλληλα, η Carlsberg λάνσαρε ανανεωμένα μπουκάλια, προσφορές και μπίρα με γεύση λεμόνι.

Δειτε Επισης

Η μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία που προσέφερε η Cyfield σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Κύπρου
Η διαφωνία Αβέρωφ με τον τερματισμό των συμβάσεων και τα «κάποια σφάλματα κατά την διάρκεια των προσφορών»
«Πιο σκληρή διαπραγμάτευση από ό,τι στην εξαγορά ΑΒ Μαρινόπουλος σε όλη την Ελλάδα»
Βολές Κωνσταντίνου Πετρίδη… Οι «μανδαρίνοι» του Χριστόφια και η «πολιτική» μετακίνηση Γιώργου Παντελή
Τι ισχυρίζεται ο Κυριάκος Χατζηγιάννης για την μετακίνηση του Γιώργου Παντελή από το Υπ. Οικονομικών
Χορηγικό «τρίποντο» για ΠΑΟ και η ECOMMBX στο glass floor του ανακαινισμένου ΟΑΚΑ
Αιφνιδίασαν τα κόμματα της συγκυβέρνησης για τον μηδενικό ΦΠΑ Χριστοδουλίδης και Μάκης
Σαφείς και πειστικές οι απαντήσεις Πέτρου Χριστοδούλου σε «ανησυχίες» μετόχων
Τριάντα τρία χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ΟΕΒ συμπληρώνει ο Μ. Αντωνίου-Το… χθες και το σήμερα
Γιατί η Βουλή δεν ασκεί τον έλεγχό της και στον ΑΔΜΗΕ για την ηλεκτρική διασύνδεση;