Η μεγάλη μάχη της μπίρας

Η μάχη της επικράτησης στην κυπριακή αγορά μπίρας έχει δύο μεγάλους πρωταγωνιστές, με όλους τους υπόλοιπους να παρακολουθούν από πολύ μακριά τον αγώνα για την πρωτιά.

ΚΕΟ και Carlsberg έδωσαν έντονη επικοινωνιακή μάχη, κυρίως τις ημέρες του Μουντιάλ στη Βραζιλία, ενώ παρατηρήσαμε και το λεγόμενο Price War στις υπεραγορές.

Μάλιστα, οι δύο εταιρείες είχαν και κάτι καινούργιο να παρουσιάσουν. Αφενός η ΚΕΟ που ανανέωσε την εμφάνισή της εδώ και μερικούς μήνες «βγήκε» στην αγορά με χιουμοριστικές διαφημίσεις στην τηλεόραση ενώ δεν παρέλειψε να ευχηθεί και καλή τύχη στην Ελλάδα όταν προκρίθηκε στους 16 του Μουντιάλ.

Παράλληλα, η Carlsberg λάνσαρε ανανεωμένα μπουκάλια, προσφορές και μπίρα με γεύση λεμόνι.

Δειτε Επισης

Η κρίση στην περιοχή μας, η συμφόρηση στα αεροδρόμια και τα οφειλόμενα εύσημα στην Hermes Airports
Πήρε βόλτα στην θάλασσα τον Μόντι ο Χριστοδουλίδης…(pics)
Το δείπνο του Σταύρου Σταύρου στον αναπληρώτη υπουργό Εξωτερικών του Ουζμπεκιστάν-Τι περιλάμβανε το... μενού
Η Ομοσπονδία Εργοδοτών και Βιομηχάνων τον Μάιο…(video)
ΑΛΜΑ στο… κενό-Πριν αλέκτορα φωνήσαι επιβεβαίωσε εαυτόν ο Οδυσσέας
Τα βαρυσήμαντα μηνύματα στην τελετή απονομής των 17ων IN Business Awards
Η έξυπνη και γεμάτη νόημα ανάρτηση της Ελληνικής για την Γιορτή της Μητέρας-«Αν η μαμά ήταν κάρτα…»
Μαξιμαλιστικές προσεγγίσεις από συντεχνίες και προς θερμό καλοκαίρι στα εργασιακά με καυτή πατάτα την ΑΤΑ
Τρικούβερτος καβγάς Κουμή-Καρούσου στα social media…Η κόντρα και η αφορμή για να διασταυρώσουν τα ξίφη τους
Παζαράκι PwC Foundation με πολλαπλασιαστικό όφελος