Η μεγάλη μάχη της μπίρας
15:54 - 17 Ιουλίου 2014
Η μάχη της επικράτησης στην κυπριακή αγορά μπίρας έχει δύο μεγάλους πρωταγωνιστές, με όλους τους υπόλοιπους να παρακολουθούν από πολύ μακριά τον αγώνα για την πρωτιά.
ΚΕΟ και Carlsberg έδωσαν έντονη επικοινωνιακή μάχη, κυρίως τις ημέρες του Μουντιάλ στη Βραζιλία, ενώ παρατηρήσαμε και το λεγόμενο Price War στις υπεραγορές.
Μάλιστα, οι δύο εταιρείες είχαν και κάτι καινούργιο να παρουσιάσουν. Αφενός η ΚΕΟ που ανανέωσε την εμφάνισή της εδώ και μερικούς μήνες «βγήκε» στην αγορά με χιουμοριστικές διαφημίσεις στην τηλεόραση ενώ δεν παρέλειψε να ευχηθεί και καλή τύχη στην Ελλάδα όταν προκρίθηκε στους 16 του Μουντιάλ.
Παράλληλα, η Carlsberg λάνσαρε ανανεωμένα μπουκάλια, προσφορές και μπίρα με γεύση λεμόνι.