Η μεγάλη μάχη της μπίρας

Η μάχη της επικράτησης στην κυπριακή αγορά μπίρας έχει δύο μεγάλους πρωταγωνιστές, με όλους τους υπόλοιπους να παρακολουθούν από πολύ μακριά τον αγώνα για την πρωτιά.

ΚΕΟ και Carlsberg έδωσαν έντονη επικοινωνιακή μάχη, κυρίως τις ημέρες του Μουντιάλ στη Βραζιλία, ενώ παρατηρήσαμε και το λεγόμενο Price War στις υπεραγορές.

Μάλιστα, οι δύο εταιρείες είχαν και κάτι καινούργιο να παρουσιάσουν. Αφενός η ΚΕΟ που ανανέωσε την εμφάνισή της εδώ και μερικούς μήνες «βγήκε» στην αγορά με χιουμοριστικές διαφημίσεις στην τηλεόραση ενώ δεν παρέλειψε να ευχηθεί και καλή τύχη στην Ελλάδα όταν προκρίθηκε στους 16 του Μουντιάλ.

Παράλληλα, η Carlsberg λάνσαρε ανανεωμένα μπουκάλια, προσφορές και μπίρα με γεύση λεμόνι.

Δειτε Επισης

Συνταξιοδοτικό: Καμπανάκι από Συμβούλιο Οικονομίας και Ανταγωνιστικότητας-Οι επτά συστάσεις και η ανάγκη άμεσων μέτρων
Ξεκαθαρίζει για χρεώσεις ανακλήσεων σε γκρίζα οχήματα ο ΣΕΜΗΟ-«Διαστρεβλωμένη εικόνα, απόλυτα νόμιμες»
Στρατηγική επένδυση για ψηφιακή κυριαρχία από την Cyta-Εξαγόρασε το data center της Simplex στη Λάρνακα
Κόλλησε στα γρανάζια της δικαιοσύνης η διαχείριση των ΜΕΔ-Δεν προχωρά η λειτουργία ειδικής δικαιοδοσίας
Η σύσταση της AMLA, οι αναβαθμισμένες απαιτήσεις και οι προκλήσεις συμμόρφωσης για τις ξένες επιχειρήσεις εντός της Ε.Ε.
Μάριος Κοσμά: Ήταν και θα είναι πάντα επενδυτικός προορισμός η Κύπρος-Πώς θα έρθουν παγκόσμιας εμβέλειας επενδυτές
Οι γεωπολιτικοί κίνδυνοι, η πολυπλοκότητα των κυρώσεων και ο κρίσιμος ρόλος των υπευθύνων συμμόρφωσης
«Stop» επιχειρηματιών της Μακαρίου στο άνοιγμα της λεωφόρου για όλα τα οχήματα-«Θα γίνει ανεξέλεγκτο πέρασμα»
Melissa van den Broek: Σε νέα εποχή εποπτείας η Ε.Ε. με την AMLA-Η Αρχή που αλλάζει το τοπίο της συμμόρφωσης
Τα ταλέντα της Κύπρου που διαπρέπουν στο εξωτερικό και γιατί τώρα είναι η πιο κατάλληλη ώρα να επιστρέψουν