Marc Jacobs: Casting από Instagram και Twitter
10:12 - 11 Ιουλίου 2014
Ο οίκος μόδας Marc Jacobs πλέον δεν χρησιμοποιει βιογραφικά και φωτογραφίες από τα συρτάρια του ούτε μοντέλα υψηλού προφίλ για τις διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά έκανε στροφή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Εννέα fans εμφανίζονται στις διαφημίσεις, οι οποίες θα κάνουν το ντεμπούτο τους στο τεύχος Vogue Teen τον Αύγουστο. Οι αιτήσεις για συμμετοχή στο διαφημιστικό ήταν περισσότερες από 70.000.
Οι διαγωνιζόμενοι κλήθηκαν να δημοσιεύσουν μια φωτογραφία του εαυτού τους στο Instagram ή στο Twitter με το #castmemarc hashtag.Περίπου 30 φιναλίστ από όλο τον κόσμο συμπεριλαμβανομένων Αυστραλίας, Νέας Υόρκης και Ρωσίας, στη συνέχεια, κλήθηκαν να αποδείξουν τις δυνατότητές τους μπροστά στον Jacobs.
Η ασυνήθιστη μέθοδος casting αποσκοπεί στο να αποτυπώσει την επαναστατική φύση της καμπάνιας, την οποία ο σχεδιαστής περιγράφει ως "αξιόπιστη" αλλά "δυναμική και φρέσκια".
Ο οίκος Marc Jacobs είναι ανάμεσα στις εταιρείες μόδας που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τα ψηφιακά κανάλια για να κάνουν τα εμπορικά τους σήματα πιο δυναμικά.
ΠΗΓΗ: marketingweek