Marc Jacobs: Casting από Instagram και Twitter

Ο οίκος μόδας Marc Jacobs πλέον δεν χρησιμοποιει βιογραφικά και φωτογραφίες από τα συρτάρια του ούτε μοντέλα υψηλού προφίλ για τις διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά έκανε στροφή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Εννέα fans εμφανίζονται στις διαφημίσεις, οι οποίες θα κάνουν το ντεμπούτο τους στο τεύχος Vogue Teen τον Αύγουστο. Οι αιτήσεις για συμμετοχή στο διαφημιστικό ήταν περισσότερες από 70.000.

Οι  διαγωνιζόμενοι κλήθηκαν να δημοσιεύσουν μια φωτογραφία του εαυτού τους στο Instagram ή στο Twitter με το #castmemarc hashtag.Περίπου 30 φιναλίστ από όλο τον κόσμο συμπεριλαμβανομένων Αυστραλίας, Νέας Υόρκης και  Ρωσίας, στη συνέχεια, κλήθηκαν να αποδείξουν τις δυνατότητές τους μπροστά στον Jacobs. 

Η ασυνήθιστη μέθοδος casting αποσκοπεί στο να αποτυπώσει την επαναστατική φύση της καμπάνιας, την οποία ο σχεδιαστής περιγράφει ως "αξιόπιστη" αλλά "δυναμική και φρέσκια". 

Ο οίκος Marc Jacobs είναι ανάμεσα στις εταιρείες μόδας που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τα ψηφιακά κανάλια  για να κάνουν τα εμπορικά τους σήματα πιο δυναμικά. 

ΠΗΓΗ: marketingweek

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις