Marc Jacobs: Casting από Instagram και Twitter

Ο οίκος μόδας Marc Jacobs πλέον δεν χρησιμοποιει βιογραφικά και φωτογραφίες από τα συρτάρια του ούτε μοντέλα υψηλού προφίλ για τις διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά έκανε στροφή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Εννέα fans εμφανίζονται στις διαφημίσεις, οι οποίες θα κάνουν το ντεμπούτο τους στο τεύχος Vogue Teen τον Αύγουστο. Οι αιτήσεις για συμμετοχή στο διαφημιστικό ήταν περισσότερες από 70.000.

Οι  διαγωνιζόμενοι κλήθηκαν να δημοσιεύσουν μια φωτογραφία του εαυτού τους στο Instagram ή στο Twitter με το #castmemarc hashtag.Περίπου 30 φιναλίστ από όλο τον κόσμο συμπεριλαμβανομένων Αυστραλίας, Νέας Υόρκης και  Ρωσίας, στη συνέχεια, κλήθηκαν να αποδείξουν τις δυνατότητές τους μπροστά στον Jacobs. 

Η ασυνήθιστη μέθοδος casting αποσκοπεί στο να αποτυπώσει την επαναστατική φύση της καμπάνιας, την οποία ο σχεδιαστής περιγράφει ως "αξιόπιστη" αλλά "δυναμική και φρέσκια". 

Ο οίκος Marc Jacobs είναι ανάμεσα στις εταιρείες μόδας που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τα ψηφιακά κανάλια  για να κάνουν τα εμπορικά τους σήματα πιο δυναμικά. 

ΠΗΓΗ: marketingweek

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα