Powered by

Μαντοβάνης: Κινούμαστε με βήματα χελώνας

Μικρή αύξηση σημειώνουν οι αφίξεις ξένων τουριστών στο νησί ωστόσο ο Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κύπρου δεν εμφανίζεται ικανοποιημένος.  

Ο Πρόεδρος Βίκτωρας Μαντοβάνης δήλωσε στο InBusinessNews ότι η Κύπρος χρειάζεται πιο ισχυρή τουριστική ταυτότητα και χαρακτήρα. «Πιστεύουμε ότι πρέπει να γίνουν πολλά ακόμα για το τουριστικό μας προϊόν τα οποία δεν κάνουμε μέχρι στιγμής.  Ενώ υπάρχει τεράστιος ανταγωνισμός από άλλες χώρες της Μεσογείου εντούτοις κινούμαστε με βήματα χελώνας βλέποντας τους  ανταγωνιστές μας να κάνουν μεγαλύτερα βήματα προόδου από εμάς», συμπλήρωσε. 

Ερωτηθείς για τους τρόπους αναβάθμισης του τουριστικού μας προϊόντος ο κ. Μαντοβάνης ανέφερε ότι παρά το γεγονός ότι τα κονδύλια είναι περιορισμένα υπάρχουν πολλά που μπορούμε να κάνουμε και δεν τα κάνουμε. 
«Για παράδειγμα εφαρμογή των νόμων. Δεν νοείται να πηγαίνει κάποιος σε ένα τουριστικό θέρετρο της Κύπρου και να βλέπει πλαστικές καρέκλες, ταμπέλες όλων των ειδών, ακαθαρσίες και ακαταστασίες» δήλωσε. 


Από την άλλη, ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι παρά τη κρίση οι Κύπριοι φέτος σε σχέση με άλλες χρονιές θέλουν να ταξιδέψουν. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συνδέσμου Ταξιδιωτικών Πρακτόρων, διαχρονικά πρώτος προορισμός για τις καλοκαιρινές διακοπές είναι τα ελληνικά νησιά. 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου με αντίκτυπο σε 12.000 δανειολήπτες-Στο 2,40% από 2,65%
ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι
Πώς ενδυναμώνει τη θέση της Ελληνικής στον ασφαλιστικό τομέα η απόκτηση της CNP-Αύξηση μεριδίων αγοράς και εσόδων
«AEGEAN Easter Crew»: Η πασχαλινή δράση προσφοράς και αλληλεγγύης της εθελοντικής ομάδας εργαζομένων της AEGEAN