Μάχη για το διαφημιστικό μπάτζετ του Συνεργατισμού

Τέσσερα διαφημιστικά γραφεία μάχονται για να εξασφαλίσουν το διαφημιστικό μπάτζετ του Συνεργατισμού, κάτι που για πρώτη φορά γίνεται για το όλον του συνεργατικού κινήματος.

 

 

Μάλιστα, με τη νέα κατεύθυνση που θέλει να δώσει ο Συνεργατισμός στην ταυτότητά του επομένως και στην επικοινωνία του αναμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε πού θα καταλήξει ο διαγωνισμός αλλά και των περιεχόμενο τω ν διαφημιστικών μηνυμάτων.  

Τα τέσσερα διαφημιστικά γραφεία που «τρέχουν» για το μπάτζετ του Συνεργατισμού είναι: Telia & Pavla, Ledra Advertising, Wow και Success.

Δειτε Επισης

Στρατηγική επένδυση για ψηφιακή κυριαρχία από την Cyta-Εξαγόρασε το data center της Simplex στη Λάρνακα
Κόλλησε στα γρανάζια της δικαιοσύνης η διαχείριση των ΜΕΔ-Δεν προχωρά η λειτουργία ειδικής δικαιοδοσίας
Η σύσταση της AMLA, οι αναβαθμισμένες απαιτήσεις και οι προκλήσεις συμμόρφωσης για τις ξένες επιχειρήσεις εντός της Ε.Ε.
Μάριος Κοσμά: Ήταν και θα είναι πάντα επενδυτικός προορισμός η Κύπρος-Πώς θα έρθουν παγκόσμιας εμβέλειας επενδυτές
Οι γεωπολιτικοί κίνδυνοι, η πολυπλοκότητα των κυρώσεων και ο κρίσιμος ρόλος των υπευθύνων συμμόρφωσης
«Stop» επιχειρηματιών της Μακαρίου στο άνοιγμα της λεωφόρου για όλα τα οχήματα-«Θα γίνει ανεξέλεγκτο πέρασμα»
Melissa van den Broek: Σε νέα εποχή εποπτείας η Ε.Ε. με την AMLA-Η Αρχή που αλλάζει το τοπίο της συμμόρφωσης
Τα ταλέντα της Κύπρου που διαπρέπουν στο εξωτερικό και γιατί τώρα είναι η πιο κατάλληλη ώρα να επιστρέψουν
Μια Κύπρος που αλλάζει και ανοίγει νέους ορίζοντες για ταλέντα και επιχειρήσεις με οικονομία βασισμένη στην γνώση
Ευγένιος Ευγενίου: Μεγαλώνουν και έχουν ανάγκες σε ανθρώπινο δυναμικό οι ξένες εταιρείες στην Κύπρο