Μάχη για το διαφημιστικό μπάτζετ του Συνεργατισμού

Τέσσερα διαφημιστικά γραφεία μάχονται για να εξασφαλίσουν το διαφημιστικό μπάτζετ του Συνεργατισμού, κάτι που για πρώτη φορά γίνεται για το όλον του συνεργατικού κινήματος.

 

 

Μάλιστα, με τη νέα κατεύθυνση που θέλει να δώσει ο Συνεργατισμός στην ταυτότητά του επομένως και στην επικοινωνία του αναμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε πού θα καταλήξει ο διαγωνισμός αλλά και των περιεχόμενο τω ν διαφημιστικών μηνυμάτων.  

Τα τέσσερα διαφημιστικά γραφεία που «τρέχουν» για το μπάτζετ του Συνεργατισμού είναι: Telia & Pavla, Ledra Advertising, Wow και Success.

Δειτε Επισης

Η μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία που προσέφερε η Cyfield σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Κύπρου
Η διαφωνία Αβέρωφ με τον τερματισμό των συμβάσεων και τα «κάποια σφάλματα κατά την διάρκεια των προσφορών»
«Πιο σκληρή διαπραγμάτευση από ό,τι στην εξαγορά ΑΒ Μαρινόπουλος σε όλη την Ελλάδα»
Βολές Κωνσταντίνου Πετρίδη… Οι «μανδαρίνοι» του Χριστόφια και η «πολιτική» μετακίνηση Γιώργου Παντελή
Τι ισχυρίζεται ο Κυριάκος Χατζηγιάννης για την μετακίνηση του Γιώργου Παντελή από το Υπ. Οικονομικών
Χορηγικό «τρίποντο» για ΠΑΟ και η ECOMMBX στο glass floor του ανακαινισμένου ΟΑΚΑ
Αιφνιδίασαν τα κόμματα της συγκυβέρνησης για τον μηδενικό ΦΠΑ Χριστοδουλίδης και Μάκης
Σαφείς και πειστικές οι απαντήσεις Πέτρου Χριστοδούλου σε «ανησυχίες» μετόχων
Τριάντα τρία χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ΟΕΒ συμπληρώνει ο Μ. Αντωνίου-Το… χθες και το σήμερα
Γιατί η Βουλή δεν ασκεί τον έλεγχό της και στον ΑΔΜΗΕ για την ηλεκτρική διασύνδεση;