Aquafresh: Αναλαμβάνει δράση ο σουπερ ήρωας

Η Aquafresh αρχίζει νέα εκστρατεία από τη Δευτέρα 14 Ιουλίου. Λανσάρει ένα νέο σουπερήρωα, τον Captain Aquafresh, ο οποίος υπερασπίζεται τα δόντια εναντίον των σακχάρων που βρίσκονται στα τρόφιμα, όπως τη σοκολάτα, τα δημητριακά και το ψωμί. Στόχος του σουπερ ήρωα είναι να προωθήσει τις νέες οδοντόκρεμες της Aquafresh, οι οποίες φροντίζουν την καθημερινή φροντίδα της στοματικής κοιλότητας.

Η διευθύντρια μάρκετινγκ Sarah Fleetwood, ανέφερε ότι ο «στόχος της νέας καμπάνιας είναι να βρούμε έναν τρόπο να συνεργαστούμε με τους καταναλωτές και να ενισχύσουμε την ευαισθητοποίηση των πολιτών σχετικά με τη στοματική υγεία. Οι άνθρωποι πρέπει να κατανοήσουν πως ό,τι τρώνε επηρεάζει τα δόντια τους».

Η Sarah Fleetwood παραδέχεται ότι υπάρχει «σύγχυση» στον τομέα της καθημερινής στοματικής υγιεινής, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να κάνουν αγορές με βάση την τιμή, παρά τα οφέλη για την υγεία τους.

Αυτό έχει οδηγήσει σε πτώση των πωλήσεων των προιόντων στοματικής φροντίδας σε σύγκριση με την υπόλοιπη αγορά. Στοιχεία της εταιρείας Nielsen δείχνουν ότι, ενώ η βιομηχανία της στοματικής υγείας ως σύνολο, είναι σε ανάπτυξη, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 1,7% (μέχρι το τέλος Μαΐου), οι πωλήσεις των προϊόντων καθημερινής χρήσης, είναι σε ελαφρά πτώση, κατά 0,2%.

ΠΗΓΗ: marketingweek

Δειτε Επισης

Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ
Double the Coffee Experience: Δύο νέες γεύσεις από τον καφέ Pokka
Volkswagen: Πτώση 40% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου λόγω δασμών και υψηλότερου κόστους παραγωγής
Το Kia EV3 αναδείχθηκε «2025 World Car of the Year»
To Hyundai INSTER «Καλύτερο Παγκόσμιο Ηλεκτρικό» του 2025