P&G: Ξεφορτώνεται τους διευθυντές marketing

Από την 1η Ιουλίου έχουν τεθεί σε ισχύ οι αλλαγές στην εταιρεία P&G. Η εταιρεία αποφάσισε όπως επικεντρωθούν στο κτίσιμο του brand name και την παροχή καλύτερων υπηρεσιών ώστε να έχουν καλύτερα αποτελέσματα. Έτσι, η εταιρεία αποφάσισε όπως αποσαφηνίσει τους ρόλους και τις ευθύνες των στελεχών, ώστε οι διευθύνοντες σύμβουλοι να παίρνουν πιο γρήγορα αποφάσεις και να απλουστευθούν οι δομές, με στόχο να δοθεί περισσότερος χρόνος για δημιουργικότητα και την καλύτερη εκτέλεση των καθηκόντων τους. 

Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης αναδιοργάνωσης στην εταιρεία P&G με στροφή στην διαχείριση του brand για να επιστρέψει και πάλι η εταιρεία στην καινοτομία και τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ. Στα πλαίσια των αλλαγών, το τμήμα μάρκετινγκ μετονομάστηκε σε διαχείριση του brand name και το νέο τμήμα καλείται να αναλάβει την ευθύνη για τη στρατηγική, τα σχέδια και τα αποτελέσματα για τα brands των διαφόρων κλάδων.

Η αναδιοργάνωση έφερε τους marketers να μετατοπίζονται από τις περιφερειακές επιχειρήσεις της P&G στις τέσσερις παγκόσμιες επιχειρηματικές μονάδες της - την ομορφιά, την υγεία και την περιποίηση, την φροντίδα της οικογένειας και την φροντίδα στο σπίτι. 

Μιλώντας νωρίτερα αυτό το έτος, ο διευθύνων σύμβουλος AG Lafley δήλωσε ότι  η P&G θα έχει πλέον "μια ολοκληρωμένη διαχείριση του brand με ενιαία ευθύνη για τη στρατηγική, το σχεδιασμό και την αγορά". 

ΠΗΓΗ: Marketingweek

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις