P&G: Ξεφορτώνεται τους διευθυντές marketing
12:23 - 01 Ιουλίου 2014
Από την 1η Ιουλίου έχουν τεθεί σε ισχύ οι αλλαγές στην εταιρεία P&G. Η εταιρεία αποφάσισε όπως επικεντρωθούν στο κτίσιμο του brand name και την παροχή καλύτερων υπηρεσιών ώστε να έχουν καλύτερα αποτελέσματα. Έτσι, η εταιρεία αποφάσισε όπως αποσαφηνίσει τους ρόλους και τις ευθύνες των στελεχών, ώστε οι διευθύνοντες σύμβουλοι να παίρνουν πιο γρήγορα αποφάσεις και να απλουστευθούν οι δομές, με στόχο να δοθεί περισσότερος χρόνος για δημιουργικότητα και την καλύτερη εκτέλεση των καθηκόντων τους.
Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης αναδιοργάνωσης στην εταιρεία P&G με στροφή στην διαχείριση του brand για να επιστρέψει και πάλι η εταιρεία στην καινοτομία και τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ. Στα πλαίσια των αλλαγών, το τμήμα μάρκετινγκ μετονομάστηκε σε διαχείριση του brand name και το νέο τμήμα καλείται να αναλάβει την ευθύνη για τη στρατηγική, τα σχέδια και τα αποτελέσματα για τα brands των διαφόρων κλάδων.
Η αναδιοργάνωση έφερε τους marketers να μετατοπίζονται από τις περιφερειακές επιχειρήσεις της P&G στις τέσσερις παγκόσμιες επιχειρηματικές μονάδες της - την ομορφιά, την υγεία και την περιποίηση, την φροντίδα της οικογένειας και την φροντίδα στο σπίτι.
Μιλώντας νωρίτερα αυτό το έτος, ο διευθύνων σύμβουλος AG Lafley δήλωσε ότι η P&G θα έχει πλέον "μια ολοκληρωμένη διαχείριση του brand με ενιαία ευθύνη για τη στρατηγική, το σχεδιασμό και την αγορά".
ΠΗΓΗ: Marketingweek