Levi’s: Εμπνέεται από αληθινές ιστορίες
15:33 - 01 Ιουλίου 2014
Η Levi 's εγκαινιάζει μια νέα παγκόσμια καμπάνια, εμπνευσμένη από αληθινές ιστορίες ζωής. Με την ονομασία «Live in Levi' s», η εταιρεία παρουσιάζει τα πράγματα που κάνουν οι πελάτες τους με τα Levi τους, από το να πηγαίνουν σε πρώτα ραντεβού, μέχρι ταξίδια. Η καμπάνια θα τρέξει στην τηλεόραση, τον κινηματογράφο, σε έντυπα, σε ψηφιακά ΜΜΕ, καθώς και στα κατάστηματα, με στόχο να αναζωογονήσουν τη μάρκα.
Ο επικεφαλής του μάρκετινγκ Jennifer Sey ανέφερε ότι στόχος της Levi's είναι να ενεργοποιήσει τους καταναλωτές μέσω της πραγματικής ζωής. «Η εκστρατεία έχει στόχο την επικοινωνία με τους καταναλωτές μέσω της αυθεντικής αυτο-έκφρασης, παρουσιάζοντας παράλληλα, τη νέα φθινοπωρινή συλλογή της Levi’s».
Οι πωλήσεις της Levi επιβραδύνθηκαν το τελευταίο τρίμηνο, με τα έσοδα της εταιρείας να παρουσιάζουν πτώση 1% σε $1.15 δις, καθώς επηρεάστηκαν από το δύσκολο διαφημιστικό περιβάλλον. Ωστόσο, στην Ευρώπη, τα έσοδα αυξήθηκαν ελαφρά, κατά 1 % σε $297 εκ.
ΠΗΓΗ: marketingweek