Levi’s: Εμπνέεται από αληθινές ιστορίες

Η Levi 's εγκαινιάζει μια νέα παγκόσμια καμπάνια, εμπνευσμένη από αληθινές ιστορίες ζωής. Με την ονομασία «Live in Levi' s», η εταιρεία παρουσιάζει τα πράγματα που κάνουν οι πελάτες τους με τα Levi τους, από το να πηγαίνουν σε πρώτα ραντεβού, μέχρι ταξίδια. Η καμπάνια θα τρέξει στην τηλεόραση, τον κινηματογράφο, σε έντυπα, σε ψηφιακά ΜΜΕ, καθώς και στα κατάστηματα, με στόχο να αναζωογονήσουν τη μάρκα. 

Ο επικεφαλής του μάρκετινγκ Jennifer Sey ανέφερε ότι στόχος της Levi's είναι να ενεργοποιήσει τους καταναλωτές μέσω της πραγματικής ζωής. «Η εκστρατεία έχει στόχο την επικοινωνία με τους καταναλωτές μέσω της αυθεντικής αυτο-έκφρασης, παρουσιάζοντας παράλληλα, τη νέα φθινοπωρινή συλλογή της Levi’s».

Οι πωλήσεις της Levi επιβραδύνθηκαν το τελευταίο τρίμηνο, με τα έσοδα της εταιρείας να παρουσιάζουν πτώση 1% σε $1.15 δις, καθώς επηρεάστηκαν από το  δύσκολο διαφημιστικό περιβάλλον. Ωστόσο, στην Ευρώπη, τα έσοδα αυξήθηκαν ελαφρά, κατά 1 % σε $297 εκ.

ΠΗΓΗ: marketingweek

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις