M&S: Αναβαθμισμένα καθήκοντα για τον Bousquet
11:15 - 01 Ιουλίου 2014
Ο επικεφαλής του marketing της εταιρείας Marks & Spencer’s Patrick Bousquet-Chavanne έχει αναλάβει όλες τις διεθνείς δραστηριότητες της εταιρείας, ενώ η διευθύντρια του ηλεκτρονικού εμπορίου Laura Wade-Gery θα εποπτεύει όλα τα βρετανικά καταστήματα στα πλαίσια της αναδιάρθρωσης της ηγετικής πυραμίδας της εταιρείας. Σήμερα, τόσο οι διεθνείς όσο και οι επιχειρήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, είναι υπόλογες στο διευθύνοντα σύμβουλο Marc Bolland.
Εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε ότι οι αλλαγές στοχεύουν στη διεύρυνση της λογοδοσίας και της ευθύνης των στελεχών σε επίπεδο διοικητικού συμβουλίου, ενώ παράλληλα στόχο έχουν ώστε η διευθυντική ομάδα να βεβαιώνεται ότι η επιχείρηση είναι ευθυγραμμισμένη σε όλες τις χώρες και τηρούνται τα πρότυπα του brand της εταιρείας.
Ο Bousquet-Chavanne αναλαμβάνει την ευθύνη για τη διεθνή επιχειρηματική, παράλληλα με τον τρέχοντα ρόλο του ως εκτελεστικός διευθυντής του μάρκετινγκ και της επιχειρηματικής ανάπτυξης. Αυτός θα είναι επιφορτισμένος επίσης με την προοπτική παγκοσμιοποίησης του brand της εταιρείας και να διασφαλίζει ότι οι αγοραστές σε όλο τον κόσμο έχουν πρόσβαση σε ένα ομοιόμορφο brand.
O Costas Antimissaris, τωρινός διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης, έχει ορισθεί ως διευθυντής των διεθνών δραστηριοτήτων και τώρα θα υποβάλει απευθείας έκθεση στο Bousquet-Chavanne. Αντικαθιστά τον Jan Heere, ο οποίος θα επιστρέψει στη Ρωσία.
ΠΗΓΗ: marketingweek