Coca-Cola: Λανσάρει το 2ndLives στην Ασία

Η Coca-Cola λάνσαρε το 2ndLives, μια σειρά από 16 καινοτόμα πώματα φιάλης, τα οποία αλλάζουν εντελώς τη χρήση της πλαστικής φιάλης του αναψυκτικού. 

Στην ουσία μετά την κατανάλωση του αναψυκτικού οι χρήστες μπορούν να αλλάξουν το πώμα της φιάλης και να δημιουργήσουν νεροπίστολα, παιδικά παιχνίδια, φιάλες αποθήκευσης, μέχρι και αλατιέρες. 

Η ενέργεια είναι μέρος του προγράμματος ενδυνάμωσης της εταιρείας στην Ασιατική αγορά. Συγκεκριμένα, λανσαρίστηκαν στο Βιετνάμ και σύντομα θα επεκταθούν και σε γειτονικές χώρες. 

Δειτε Επισης

Tanqueray No. TEN: #1 Best Selling Gin Brand & #1 Bartenders’ Choice από το Drinks International Report 2025
Toyota Κύπρου: Ενισχύει τον στόλο της Αστυνομίας με νέα Toyota Land Cruiser-Συνέχεια της σταθερής συνεργασίας
Honda: Το νέο υβριδικό Prelude έρχεται στην Ευρώπη το 2026
CPO: Το νέο ανανεωμένο εταιρικό προφίλ του Ομίλου Εταιρειών Κώστας Παπαέλληνας
Τέλος εποχής για την Tupperware και στην Κύπρο-«Εργαστήκαμε με πάθος…»
Ψήφος εμπιστοσύνης στην κυπριακή αγορά από γνωστές μάρκες του εξωτερικού-Brands και εταιρείες που ήρθαν το 2024
Chivas Regal: Μια μοναδική βραδιά γευσιγνωσίας (video)
Όρος Μαχαιρά: Νέα σειρά αλειμμάτων Premium Blends σε τέσσερις γεύσεις
Lexus Cyprus: Περήφανος χορηγός της Ακαδημίας Masters Tennis Academy
Chivas Regal: Μια μοναδική βραδιά γευσιγνωσίας-Τίμησε τη νέα γενιά αυτοδημιούργητων επιχειρηματιών (vid&pics)