Απότομη πτώση πωλήσεων για την Tesco
11:49 - 04 Ιουνίου 2014
Απότομη πτώση στις πωλήσεις α’ τριμήνου ανακοίνωσε η Tesco PLC, η μεγαλύτερη βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ, καθώς προσπαθεί να ανταγωνιστεί σε ένα περιβάλλον εταιρειών χαμηλόυ κόστους.
Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις – εξαιρουμένης της βενζίνης – υποχώρησαν σε ετήσια βάση κατά 3,7% τους τρεις μήνες έως το Μάιο, καταγράφοντας ελαφρώς ηπιότερη πτώση έναντι των εκτιμήσεων των αναλυτών που την τοποθετούσαν στο 4%.
Διεθνώς, οι πωλήσεις σημείωσαν «βουτιά» 8%, αν και αυξήθηκαν κατά 0,5% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες.
«Ως αναμενόταν, η επιτάχυνση των σχεδίων μας επηρεάζει τις πωλήσεις μας βραχυπρόθεσμα», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Philip Clarke. «Στο πρώτο τρίμηνο συνεχίστηκαν οι προκλήσεις στις καταναλωτικές τάσεις στη Μ. Βρετανία, αντανακλώντας την τα υποτονικά ακόμα επίπεδα δαπανών, καθώς και τις περισσότερο διαρθρωτικές αλλαγές που λαμβάνουν χώρα στον κλάδο της λιανικής», πρόσθεσε ο ίδιος.
Η Tesco δίνει μάχη τιμών τα τελευταία χρόνια με τις αλυσίδες χαμηλού κόστους Aldi Stores Ltd. και Lidl UK GmbH, που αναγκάζουν την μεγαλύτερη βρετανική αλυσίδα να ρίχνει τις τιμές της προκειμένου να κρατήσει την πελατεία της.