Αλλάζει «πρόσωπο» η Neoderma

22 χρόνια προσφοράς στη Παγκόσμια αγορά γιόρτασαν τα καλλυντικά προϊόντα Neoderma. 
Κατά την διάρκεια συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε με την ευκαιρία της επετείου, παρουσιάστηκαν και τα επόμενα πλάνα της Neoderma με στόχο την αύξηση μεριδίου στην παγκόσμια αγορά. Σχετική αναφορά έκανε στο InBusinessNews ο πρόεδρος της εταιρείας Rolandos Enterprises Public Ltd κ. Ρολάνδος Λοϊζου. 

«Βγαίνουμε με εντελώς καινούργιο πρόσωπο στη Παγκόσμια αγορά. Γίνεται μια τεράστια αλλαγή όχι μόνο στο  packaging που αλλάζει εντελώς αλλά και στο logo  της Neoderma. Θα τη ξανακτίσουμε από τη αρχή» ανέφερε ο κ. Λοϊζου.

Στο συνέδριο παρευρεθηκαν αντιπρόσωποι από 20 χώρες όπου εξάγονται τα προϊόντα. Παρών και αντιπρόσωποι της Middle East Airlines αφού πρόσφατα κάποια από τα προϊόντα λιανικής πωλούνται στα αεροπλάνα της.  
Το conference προσφώνησε ο Πρόεδρος της εταιρείας επικεντρωνόμενος στην επιτυχία της Neoderma όλα αυτά τα χρόνια αναφέροντας επίσης πως την παγκόσμια οικονομική κρίση την εκλαμβάνει ως ευκαιρία και πως η εταιρεία θα επενδύσει ακόμη περισσότερα για την ανάπτυξη της. 

 

Δειτε Επισης

Η Holland & Barrett στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία με την εταιρεία προϊόντων υγείας και ευεξίας
Νέα στρατηγική συνεργασία Airway Solutions με Polar Air-«Βήμα ανάπτυξης της γκάμας προϊόντων μας»
«Stop» επιχειρηματιών της Μακαρίου στο άνοιγμα της λεωφόρου για όλα τα οχήματα-«Θα γίνει ανεξέλεγκτο πέρασμα»
Υψηλή η αναλογία οχημάτων ανά κάτοικο στην Κύπρο...Πολύ χαμηλά τα ηλεκτρικά
Ο Κωτσόβολος στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία με την εταιρεία ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές προϊόντων τον Απρίλιο-Πού παρατηρήθηκαν αυξήσεις και πού μειώσεις
My Mall Limassol: 16 χρόνια λειτουργίας και μια ξεχωριστή γιορτή την Κυριακή 25 Μαΐου
FT-Me: Η Toyota παρουσιάζει τη δική της εκδοχή για τις αστικές μετακινήσεις
Αύξηση 1,4% στον εναρμονισμένο Δείκτη Τιμών Καταναλωτή τον Απρίλιο
Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα