Αλλάζει «πρόσωπο» η Neoderma

22 χρόνια προσφοράς στη Παγκόσμια αγορά γιόρτασαν τα καλλυντικά προϊόντα Neoderma. 
Κατά την διάρκεια συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε με την ευκαιρία της επετείου, παρουσιάστηκαν και τα επόμενα πλάνα της Neoderma με στόχο την αύξηση μεριδίου στην παγκόσμια αγορά. Σχετική αναφορά έκανε στο InBusinessNews ο πρόεδρος της εταιρείας Rolandos Enterprises Public Ltd κ. Ρολάνδος Λοϊζου. 

«Βγαίνουμε με εντελώς καινούργιο πρόσωπο στη Παγκόσμια αγορά. Γίνεται μια τεράστια αλλαγή όχι μόνο στο  packaging που αλλάζει εντελώς αλλά και στο logo  της Neoderma. Θα τη ξανακτίσουμε από τη αρχή» ανέφερε ο κ. Λοϊζου.

Στο συνέδριο παρευρεθηκαν αντιπρόσωποι από 20 χώρες όπου εξάγονται τα προϊόντα. Παρών και αντιπρόσωποι της Middle East Airlines αφού πρόσφατα κάποια από τα προϊόντα λιανικής πωλούνται στα αεροπλάνα της.  
Το conference προσφώνησε ο Πρόεδρος της εταιρείας επικεντρωνόμενος στην επιτυχία της Neoderma όλα αυτά τα χρόνια αναφέροντας επίσης πως την παγκόσμια οικονομική κρίση την εκλαμβάνει ως ευκαιρία και πως η εταιρεία θα επενδύσει ακόμη περισσότερα για την ανάπτυξη της. 

 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών