Mattel: Λανσάρει την κινεζική εκδοχή της Barbie

Την κινεζική εκδοχή της κούκλας Barbie λάνσαρε η μεγαλύτερη εταιρεία παιχνιδιών στον κόσμο η Mattel.

Πρόκειται για μια τεράστια και σημαντική κίνηση από την πλευρά της εταιρείας, που προσπαθεί να διεισδύσει στην κινεζική αγορά. Ήδη, το Shanghai’s House είχε κλείσει από το 2011 γιατί δεν πουλούσε αρκετές Barbie στη συγκεκριμένη αγορά. Με αυτή την κίνηση η Mattel προσπαθεί να βρει τρόπους να προσεγγίσει τους Κινέζους και να κάνει πιο προσιτό το brand Barbie στα κορίτσια, με το σκεπτικό ότι τους δίνει έμπνευση.

Το λανσάρισμα της «Κινέζας Barbie» έγινε από την Κινέζα ηθοποιό Fan Bingbing, μαζί με τον επικεφαλής σχεδιαστή της Barbie για την Barbie Specialty line, Robert Best. Η Fan Bingbing έχει την τιμή να είναι η πρώτη ηθοποιός από την Κίνα που προσκλήθηκε να συμμετάσχει στο παγκόσμιο Barbie Global Celebrity Hall of Fame. Στην εκδήλωση, η ηθοποιός υπέγραψε δύο Celebrity Specialty dolls.

 

Σήμερα η Mattel κατέχει την πρωτιά στο χώρο των παιχνιδιών και των παιδικών προϊόντων, δραστηριοποιείται σε 150 χώρες, έχει γραφεία και εγκαταστάσεις σε 42 από αυτές και απασχολεί περισσότερους από 30.000 εργαζόμενους.

Ιδρύθηκε το 1945 από τους Harold Matson και Elliot Handler. Από τον συνδυασμό των ονομάτων Matson και Elliot προήλθε η ονομασία της εταιρείας. Ξεκίνησε ως εργαστήρι κατασκευής κορνιζών για φωτογραφίες. Πολύ σύντομα όμως, ο Elliot Handler είχε την ιδέα να κατασκευάζει έπιπλα για κούκλες από υπολείμματα κορνιζών, στρέφοντας το ενδιαφέρον της εταιρείας στον τομέα των παιχνιδιών. Λίγο αργότερα, ο Elliot και η Ruth Handler ανέλαβαν αποκλειστικά την εταιρία, η δραστηριότητα της οποίας, περιορίζεται στην κατασκευή παιχνιδιών.

Χρονιά σταθμός για τη Mattel ήταν το 1959, όπου παρουσίασε την κούκλα Barbie και κατέκτησε ένα σημαντικό μερίδιο του καταναλωτικού κοινού στην παγκόσμια αγορά παιχνιδιών.

Πηγή: www.businessweek.com

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις