Online shopping: Τριανταπεντάρηδες τα ακριβότερα ψώνια

  • Τα καλλυντικά σταθεροποιούνται στην τρίτη θέση σε αγορές
  • Σταθεροποιούνται σε προτίμηση τα μεγάλα e-shops  

Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2014 του συνδρομητικού εργαλείου μέτρησης και ανάλυσης online αγορών στην Κύπρο – the i report - ανακοίνωσαν η εταιρία ερευνών Evresis και η εταιρία υπηρεσιών ψηφιακού μάρκετινγκ ImarComms.

Το i report  κατέγραψε την online συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή για το πρώτο τρίμηνο του 2014 με το Μάρτιο να καταγράφει την υψηλότερη αγοραστική κίνηση του τριμήνου με 55.9%, με εντυπωσιακή αύξηση από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013 όπου ο ίδιος μήνας είχε καταγράψει την χαμηλότερη  αγοραστική κίνηση με 36.6%. Το i report κατέγραψε ως δεύτερο σε online αγορές μήνα τον Ιανουάριο με με 46.4% και ως τρίτο τον Φεβρουάριο με 45.8%.

Συνολικά, οι online αγορές κατέγραψαν αύξηση από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013 με 1.5% φτάνοντας το 32.8% από το 31.3% του πρώτου τριμήνου του 2013.

Το i report κατέγραψε συνεχιζόμενη αύξηση στη χρήση του κινητού τηλεφώνου για online αγορές  από  το 18.4% του προηγούμενου τριμήνου στο 20.9% και από τα δύο φύλα με τις ηλικίες 35-44 να κάνουν την περισσότερη χρήση.  Επίσης, αύξηση κατέγραψαν οι  αγορές που έγιναν μέσω Tablet  από 9.5% σε 11%. Το 87.5%  των online αγορών έγιναν από το σπίτι και το 10.7% από το γραφείο.

«Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2014 δείχνουν μια σταθερή άνοδο των online αγορών με περισσότερη δραστηριότητα και από μεγαλύτερα ηλικιακά κοινά», δήλωσε ο Διευθυντής της Evresis Νικόλας Νικολάου.  

Όσον αφορά τις κατηγορίες και τα είδη προϊόντων  που αγοράστηκαν online, το i report κατέγραψε:
•    Πρώτη  την κατηγορία Ειδών Ένδυσης  με 40.9% και μείωση 5.6%, με τα ρούχα εργασίας να μειώνονται στο 55.9% και τα αθλητικά ρούχα να αυξάνονται στο  68.1%.  
•    Δεύτερη την κατηγορία των Αεροπορικών Εισιτηρίων με 17.7% και αύξηση 4.3%
•    Τρίτη την κατηγορία των καλλυντικών  με 17.4% και μείωση 1.3%
•    Τέταρτη την κατηγορία Ειδών για το σπίτι με 14.5% και μικρή άνοδο 0.3%

Όσον αφορά τις ιστοσελίδες και τα online shops απ’ όπου έγιναν οι αγορές, το i report κατέγραψε:
•    Το Ebay να παραμένει το πρώτο με 59.7% και μικρή άνοδο 0.4%
•    Δεύτερο ακολουθεί το Amazon με 19.4% και μείωση 9.6%
•    Τρίτο το  Asos με 15.1% και μείωση 1.9%
•    Τέταρτο ακολουθεί το Strawberrynet με 7.1% και αύξηση 0.4%
•    Πέμπτη η Cyprus Airways με 6.2% με αύξηση 0.4%

«Το i report κατέγραψε μια υγιή άνοδο των online αγορών με τις μεγαλύτερες κατηγορίες αγαθών και υπηρεσιών να σταθεροποιούνται και να απορροφούν το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς με συγκεκριμένα e-shops να ηγούνται της κάθε κατηγορίας και να κερδίζουν πιστούς πελάτες», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ImarComms Περικλής Έλληνας.

Περισσότερες πληροφορίες για τα αποτελέσματα και την υπηρεσία του i report μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα www.imarcomms.com και www.evresis.com.cy

 

Δειτε Επισης

Στην Logicom Solutions ο εκσυγχρονισμός και επέκταση της υποδομής ασύρματου δικτύου του Παν. Κύπρου
Η Cosmos Business Systems υπέγραψε σύμβαση για την προμήθεια και εγκατάσταση Data Center της CΥΤΑ
Επιτυχής η πρώτη άσκηση κυβερνοασφάλειας-Σημαντικό ορόσημο για την ενίσχυση της ετοιμότητας της Κύπρου
Πώς το ΑΙ αναβαθμίζει συνολικά το CRM και οι λύσεις που προσφέρει η Softone
ΓΔΕΕ: Άκυρο το πρόστιμο από Κομισιόν κατά της Google για το AdSense
Ψηφιακή μετάβαση και καινοτομία: Έννοιες συνυφασμένες με την ανταγωνιστικότητα της Κύπρου
SignalGeneriX: Η πρώτη κυπριακή εταιρεία που διακρίνεται στα διεθνή βραβεία αριστείας τεχνολογίας στρατού 2024
Βασικοί παράγοντες που οδηγούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό
Η εμπειρία στο 4th Summer School For Female Leadership In The Digital Age-Ένα πρόγραμμα της Huawei (pics)
Το European Researchers’ Night επιστρέφει στην Κρατική Έκθεση στις 27 Σεπτεμβρίου