Online shopping: Τριανταπεντάρηδες τα ακριβότερα ψώνια

  • Τα καλλυντικά σταθεροποιούνται στην τρίτη θέση σε αγορές
  • Σταθεροποιούνται σε προτίμηση τα μεγάλα e-shops  

Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2014 του συνδρομητικού εργαλείου μέτρησης και ανάλυσης online αγορών στην Κύπρο – the i report - ανακοίνωσαν η εταιρία ερευνών Evresis και η εταιρία υπηρεσιών ψηφιακού μάρκετινγκ ImarComms.

Το i report  κατέγραψε την online συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή για το πρώτο τρίμηνο του 2014 με το Μάρτιο να καταγράφει την υψηλότερη αγοραστική κίνηση του τριμήνου με 55.9%, με εντυπωσιακή αύξηση από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013 όπου ο ίδιος μήνας είχε καταγράψει την χαμηλότερη  αγοραστική κίνηση με 36.6%. Το i report κατέγραψε ως δεύτερο σε online αγορές μήνα τον Ιανουάριο με με 46.4% και ως τρίτο τον Φεβρουάριο με 45.8%.

Συνολικά, οι online αγορές κατέγραψαν αύξηση από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013 με 1.5% φτάνοντας το 32.8% από το 31.3% του πρώτου τριμήνου του 2013.

Το i report κατέγραψε συνεχιζόμενη αύξηση στη χρήση του κινητού τηλεφώνου για online αγορές  από  το 18.4% του προηγούμενου τριμήνου στο 20.9% και από τα δύο φύλα με τις ηλικίες 35-44 να κάνουν την περισσότερη χρήση.  Επίσης, αύξηση κατέγραψαν οι  αγορές που έγιναν μέσω Tablet  από 9.5% σε 11%. Το 87.5%  των online αγορών έγιναν από το σπίτι και το 10.7% από το γραφείο.

«Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2014 δείχνουν μια σταθερή άνοδο των online αγορών με περισσότερη δραστηριότητα και από μεγαλύτερα ηλικιακά κοινά», δήλωσε ο Διευθυντής της Evresis Νικόλας Νικολάου.  

Όσον αφορά τις κατηγορίες και τα είδη προϊόντων  που αγοράστηκαν online, το i report κατέγραψε:
•    Πρώτη  την κατηγορία Ειδών Ένδυσης  με 40.9% και μείωση 5.6%, με τα ρούχα εργασίας να μειώνονται στο 55.9% και τα αθλητικά ρούχα να αυξάνονται στο  68.1%.  
•    Δεύτερη την κατηγορία των Αεροπορικών Εισιτηρίων με 17.7% και αύξηση 4.3%
•    Τρίτη την κατηγορία των καλλυντικών  με 17.4% και μείωση 1.3%
•    Τέταρτη την κατηγορία Ειδών για το σπίτι με 14.5% και μικρή άνοδο 0.3%

Όσον αφορά τις ιστοσελίδες και τα online shops απ’ όπου έγιναν οι αγορές, το i report κατέγραψε:
•    Το Ebay να παραμένει το πρώτο με 59.7% και μικρή άνοδο 0.4%
•    Δεύτερο ακολουθεί το Amazon με 19.4% και μείωση 9.6%
•    Τρίτο το  Asos με 15.1% και μείωση 1.9%
•    Τέταρτο ακολουθεί το Strawberrynet με 7.1% και αύξηση 0.4%
•    Πέμπτη η Cyprus Airways με 6.2% με αύξηση 0.4%

«Το i report κατέγραψε μια υγιή άνοδο των online αγορών με τις μεγαλύτερες κατηγορίες αγαθών και υπηρεσιών να σταθεροποιούνται και να απορροφούν το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς με συγκεκριμένα e-shops να ηγούνται της κάθε κατηγορίας και να κερδίζουν πιστούς πελάτες», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ImarComms Περικλής Έλληνας.

Περισσότερες πληροφορίες για τα αποτελέσματα και την υπηρεσία του i report μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα www.imarcomms.com και www.evresis.com.cy

 

Δειτε Επισης

Ο Λευτέρης Αραπάκης και το δίκτυο της Enaleia αξιοποιούν την τεχνολογία και καθαρίζουν τη Mεσόγειο
Η TalosCo Business Solutions Ltd στο πρώτο Cloud Tech Expo Cyprus 2025
Επεκτείνουν την στρατηγική τους συνεργασία Warner Bros. Discovery και Cablenet-Λανσάρουν το HBO Max
Samsung Electronics Co.: Εξαγοράζει την Xealth και γεφυρώνει το wellness με την ιατρική φροντίδα
Apple: Προσφυγή κατά του προστίμου €500 εκατ. της Ε.Ε. για το App Store
Ρομπότ που έπαιξαν σκάκι και bowling, και άλλα STEAM δρώμενα στο Robotex MRC 2025
Πέραν των 115.000 απαντήσεων σε ερωτήματα πολιτών από τον ψηφιακό βοηθό το πρώτο εξάμηνο λειτουργίας
Η Supermicro ανακηρύσσεται Νο.1 προμηθευτής server παγκοσμίως
Samsung: Η νέα εποχή της σειράς Galaxy Z και η εμπειρία Ultra έτοιμη να ξεδιπλωθεί
Privacy is Power: Πανευρωπαϊκή έρευνα αναδεικνύει τη σημασία της ασφάλειας στην υιοθέτηση της τεχνολογίας AI