Starbucks: Smoothies από γιαούρτι
10:40 - 27 Ιουνίου 2014
Στον πυρήνα της, η Starbucks παραμένει ακόμα μια εταιρεία καφέ. Αυτό που εντοπίζει όμως η εταιρεία είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν πίνουν καφέ όλη μέρα, πράγμα που εξηγεί γιατί περίπου το ήμισυ των πωλήσεων της Starbucks γίνονται πριν από τις 11.
Η πρόσφατη στρατηγική της εταιρείας επιδιώκει να ενισχύσει τις πωλήσεις των απογευματινών της ροφημάτων μέσω άλλων προϊόντων εκτός του καφέ, όπως τα τρόφιμα, χυμούς, και πιο πρόσφατα τη σόδα Fizzio. Τώρα η Starbucks θα ξεκινήσει τις δοκιμές τις με φρέσκα smoothies που θα παρασκευάζονται από το ελληνικό γιαούρτι Dannon. Τρεις γεύσεις smoothie θα δοκιμαστούν αρχικά σε 200 Starbucks και μια πλήρη σειρά αναμένεται να ξεκινήσει σε όλες τις αγορές το επόμενο έτος.
Η εταιρεία έχει αναγνωρίσει την δυναμική των προϊόντων εκτός του καφέ. Το τσάι αντιπροσωπεύει πλέον το 9 % των συνολικών πωλήσεων και οι αγορές τροφίμων αντιστοιχούν στο 20%, έναντι του 12% πριν από μια δεκαετία.
ΠΗΓΗ: BusinessWeek