Starbucks: Smoothies από γιαούρτι

Στον πυρήνα της, η Starbucks παραμένει ακόμα μια εταιρεία καφέ. Αυτό που εντοπίζει όμως η εταιρεία είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν πίνουν καφέ όλη μέρα, πράγμα που εξηγεί γιατί περίπου το ήμισυ των πωλήσεων της Starbucks γίνονται πριν από τις 11.  

Η πρόσφατη στρατηγική της εταιρείας επιδιώκει να ενισχύσει τις πωλήσεις των απογευματινών της ροφημάτων μέσω άλλων προϊόντων εκτός του καφέ, όπως τα τρόφιμα, χυμούς, και πιο πρόσφατα τη σόδα Fizzio. Τώρα η Starbucks θα ξεκινήσει τις δοκιμές τις με φρέσκα smoothies  που θα παρασκευάζονται από το ελληνικό γιαούρτι Dannon. Τρεις γεύσεις smoothie θα δοκιμαστούν αρχικά σε 200 Starbucks και μια πλήρη σειρά αναμένεται να ξεκινήσει σε όλες τις αγορές το επόμενο έτος. 

Η εταιρεία έχει αναγνωρίσει την δυναμική των προϊόντων εκτός του καφέ. Το τσάι αντιπροσωπεύει πλέον το 9 % των συνολικών πωλήσεων και οι αγορές τροφίμων αντιστοιχούν στο 20%, έναντι του 12% πριν από μια δεκαετία.

ΠΗΓΗ: BusinessWeek

Δειτε Επισης

Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα
Κάθοδος Xpeng στην Κύπρο με επίσημο αντιπρόσωπο την Andys Agathocleous Motors-Στην χώρα μας τα πρώτα οχήματα
Toyota Aygo X Hybrid: Ανανεωμένο και πλήρως υβριδικό