Starbucks: Smoothies από γιαούρτι

Στον πυρήνα της, η Starbucks παραμένει ακόμα μια εταιρεία καφέ. Αυτό που εντοπίζει όμως η εταιρεία είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν πίνουν καφέ όλη μέρα, πράγμα που εξηγεί γιατί περίπου το ήμισυ των πωλήσεων της Starbucks γίνονται πριν από τις 11.  

Η πρόσφατη στρατηγική της εταιρείας επιδιώκει να ενισχύσει τις πωλήσεις των απογευματινών της ροφημάτων μέσω άλλων προϊόντων εκτός του καφέ, όπως τα τρόφιμα, χυμούς, και πιο πρόσφατα τη σόδα Fizzio. Τώρα η Starbucks θα ξεκινήσει τις δοκιμές τις με φρέσκα smoothies  που θα παρασκευάζονται από το ελληνικό γιαούρτι Dannon. Τρεις γεύσεις smoothie θα δοκιμαστούν αρχικά σε 200 Starbucks και μια πλήρη σειρά αναμένεται να ξεκινήσει σε όλες τις αγορές το επόμενο έτος. 

Η εταιρεία έχει αναγνωρίσει την δυναμική των προϊόντων εκτός του καφέ. Το τσάι αντιπροσωπεύει πλέον το 9 % των συνολικών πωλήσεων και οι αγορές τροφίμων αντιστοιχούν στο 20%, έναντι του 12% πριν από μια δεκαετία.

ΠΗΓΗ: BusinessWeek

Δειτε Επισης

Toyota Aygo X Hybrid: Ανανεωμένο και πλήρως υβριδικό
Η MotoTrend παρουσίασε τη Ferrari 12Cilindri στο ξενοδοχείο Anassa
Παγκόσμιο ντεμπούτο για το ολοκαίνουργιο Toyota RAV4
Νέο φυσικό σύμμαχο κατά της καούρας και της γαστρικής ενόχλησης παρουσιάζει η Aboca-Το Neobianacid είναι εδώ
Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ