Διπλάσιες πωλήσεις τηλεοράσεων λόγω Μουντιάλ

Η φρενίτιδα του Μουντιάλ κυριαρχεί σχεδόν σε κάθε κυπριακό νοικοκυριό με όλες τις «οικονομικές παρενέργειες» να απλώνονται σε πολλά κομμάτια της κυπριακής αγοράς, όπως οι πωλήσεως ποτών, πίτσας αλλά και ηλεκτρικών ειδών και κυρίως τηλεοράσεων.

Διπλάσιες πωλήσεις
Αύξηση 100% ή και μεγαλύτερη, σε ορισμένες περιπτώσεις, καταγράφεται σε σχέση με τις πωλήσεις τηλεοράσεων κατά την περίοδο Μαΐου-Ιουνίου, δηλαδή τις εβδομάδες πριν την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου στη Βραζιλία. Τα στοιχεία απορρέουν από τις δηλώσεις ατόμων από γνωστές αλυσίδες ηλεκτρικών ειδών με τις οποίες επικοινώνησε το InBusinessNews.

«Εξαντλήθηκαν σχεδόν όλες οι τηλεοράσεις. Οι μεγάλες ιδίως έχουν μεγάλη ζήτηση. Πρέπει να σας πω ότι υπολογίζαμε να έχουμε καλές πωλήσεις λόγω του Μουντιάλ αλλά τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις προσδοκίες» τονίζει ο Ανδρέας Χαραλάμπους, ιδιοκτήτης της ομώνυμης αλυσίδας.

«Είναι μεγάλη η άνοδος στις πωλήσεως τηλεόρασης, ενώ οι πολύ καλές τιμές στις μεγάλες τηλεοράσεις έχουν ελκύσει το αγοραστικό ενδιαφέρον. Είναι διπλάσιες οι πωλήσεις κατά τους μήνες Μάιο-Ιούνιο σε σύγκριση με τους υπόλοιπους μήνες της χρονιάς» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Σάββας Χατζήκυριακος, της εταιρείας Χατζήκυριακος & Υιοί.

«Διανύουμε μια εξαιρετική περίοδο πωλήσεων, ίσως και καλύτερη απ’ ότι πριν δύο χρόνια στο Euro ή πριν τέσσερα με το Παγκόσμιο Κύπελλο στη Νότιο Αφρική. Ακόμη υφίσταται το αυξημένο ρεύμα πωλήσεων στις τηλεοράσεις, ενώ πιστεύω ότι θα διατηρηθεί καθόλη τη διάρκεια του Μουντιάλ, ιδίως αυτές τις εβδομάδες που ολοκληρώνεται και ο Ιούνιος και ο κόσμος πληρώνεται» δηλώνει ο Άλκης Γαλατόπουλος της Megaelectric.

«Αν και δεν είναι βασικό κομμάτι των εργασιών μας βλέπουμε τις πωλήσεις τηλεοράσεων να έχουν ενισχυθεί κατά 30% και κύριος λόγος βέβαια είναι το Μουντιάλ στη Βραζιλία. Πάντως, είναι διαχρονική η τάση αυξημένων πωλήσεων στις τηλεοράσεις σε περιόδους αθλητικών διοργανώσεων και κυρίως του ποδοσφαίρου» σημειώνει με τη σειρά της η Αιμιλία Ορφανίδου από την Bionic.

Τζίρος 2 και πλέον εκατομμυρίων
Βάσει υπολογισμών του InBusinessNews πωλήθηκαν κάπου πέντε χιλιάδες τηλεοράσεις κατά τους μήνες Μάιο και Ιούνιο του 2014, με την αξία τους να υπολογίζεται στα 2,5 εκ. ευρώ. Μάλιστα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας που αφορούν το πρώτο τετράμηνο του 2014 δείχνουν πως εισήχθησαν στην Κύπρο τηλεοράσεις αξίας 4,3 εκ. ευρώ. Μέσω των στοιχείων της Στατιστικής Υπηρεσίας αντιλαμβάνεται κανείς πόσο μεγάλη είναι η εμπορική κίνηση σε μια περίοδο μικρότερη των δύο μηνών λόγω του Παγκοσμίου Κυπέλλου.

Δειτε Επισης

Πότε ανοίγει ξανά η πύλη καταχώρησης των 260 αιτήσεων για την ηλεκτροκίνηση-Η ανακοίνωση του ΤΟΜ
Ν. Χριστοδουλίδης: Κομβικής σημασίας για τον κυπριακό τουρισμό το 2025-Το κλειδί για συνέχιση της εξελικτικής του πορείας
Κέντρο Φροντίδας και κατοικιών για ΑμεΑ συνολικού προϋπολογισμού μέχρι €2 εκατ. από τον όμιλο Eurobank
Θ. Μιχαηλίδης: Ανάγκη για ανοίγματα και σε άλλες δυνητικές αγορές...Μπορεί να γίνει αντίστοιχη με του Η.Β. η γερμανική
Υπευθυνότητα και συμμόρφωση: Ο ρόλος των καταστημάτων διαρκούς εξυπηρέτησης στην προστασία των ανήλικων καταναλωτών
Πέντε συγκεκριμένες εισηγήσεις από ΣΕΜΗΟ για ουσιαστική και αποτελεσματική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση
Το νέο κατάστημα Starbucks στην Σταυρού άνοιξε τις πόρτες του-Έμφαση στην αισθητική και στη συνολική εμπειρία (photos)
Ένα «e-kalathi» στη μέγγενη της αγοράς που απογοήτευσε λιανέμπορους και καταναλωτές
Σώτος Τρικωμίτης: Μπάχαλο με τις χορηγίες για την ηλεκτροκίνηση, εξαντλήθηκαν σε μερικά δευτερόλεπτα
Το μεγαλύτερο deal της REMU, ο στόχος που ξεπέρασε και η επένδυση μαμούθ που ετοιμάζει η Columbia στο Secret Valley