N. Woodman: «Αιχμαλωτίζει» τα extreme sports
10:07 - 27 Ιουνίου 2014
Η εταιρεία που δημιούργησε την κάμερα GoPro και έλυσε τα χέρια αθλητών και φαν των extreme sports απέκτησε πλέον και χρηματιστηριακή παρουσία με την τιμή της μάλιστα, κατά την πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσης να φθάνει από τα 24 στα 33 δολάρια, μια αύξηση της τάξης του 35%. Ο ιδρυτής της και αυτοδημιούργητος δισεκατομμυριούχος Nicholas Woodman αποτελεί πηγή έμπνευσης για τις νέες εταιρείες τεχνολογίας.
Η Go Pro έχει καθιερωθεί σαν μια από τις πιο εύχρηστες και αποδοτικές κάμερες κράνους αλλά και χειρός, για τη λήψη βίντεο και φωτογραφιών κατά τη διάρκεια αθλητικών δραστηριοτήτων για τους surfers ή τους ποδηλάτες που αναζητούν τρόπους για να καταγράψουν τα κόλπα τους. Ο ενθουσιώδης σέρφερ είχε απογοητευτεί από την αδυναμία να τραβάει φωτογραφίες εν ώρα δράσης στο σερφ, κι έτσι συναρμολόγησε μια στιβαρή και απλή φωτογραφική μηχανή που μπορεί να δεθεί στον καρπό. Καθώς ο ίδιος βελτίωνε την κάμερα και τα σημεία πρόσδεσής της πάνω στο χρήστη, απέκτησε πέραση στην κοινότητα των σέρφερ, τον σκιέρ, των ποδηλατών και άλλων.
Το μεγάλο ερώτημα για την GoPro είναι εάν θα συνεχίσει την πώληση των $200 και $400 καμερών, όταν δεν μπορεί να σταματήσει τις απομιμήσεις των ανταγωνιστών της που πωλούν σε χαμηλότερες τιμές. Επίσης, τα smartphones βελτιώνουν σιγά- σιγά τις δυνατότητες των βίντεο τους, οπότε οι καταναλωτές θα έχουν λιγότερους λόγους για να αγοράσουν τις ειδικές κάμερες.
Για να μείνει μπροστά από τους ανταγωνιστές, η GoPro προσπαθεί να αξιοποιήσει τα βίντεο που παράγονται από την εταιρεία και από τους εκατομμύρια χρήστες, ξεκινώντας τη δημιουργία ενός τηλεοπτικού καναλιού στην κονσόλα της Microsoft 's Xbox videogame.
ΠΗΓΗ: Wall Street Journal