Real time marketing με τον Suarez
10:24 - 26 Ιουνίου 2014
Τα τελευταία χρόνια το real time marketing με τη χρήση του Twitter και των υπόλοιπων social media έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις και φέρνει εξαιρετικά αποτελέσματα όσον αφορά στην προβολή του brand. Οι ομάδες marketing παρακολουθούν τις μεγάλες εκδηλώσεις, από τα Oscar έως το Super Bowl και το Mundial και περιμένουν εκείνη την ευκαιρία για να κυκλοφορήσουν μία έξυπνη φωτογραφία ή ένα tweet που θα κερδίσει το μεγαλύτερο engagement.
Η περίπτωση του Luis Suarez ήταν από αυτές που δεν θα μπορούσαν να χαθούν. Δείτε τις πέντε εταιρίες που κέρδισαν τις εντυπώσεις με τα γρήγορα αντανακλαστικά τους.
Nando’s UK
Η αλυσίδα εστιατορίων Nando’s πρότεινε στο Suarez να βάλει τα δόντια του σε κάτι πιο εύγευστο.
Hey @luis16suarez, if you're that hungry, why not get your teeth stuck into something really tasty? pic.twitter.com/TPrPoC6ljt
— Nando's (@NandosUK) June 24, 2014
Snickers
Η Snickers υποστηρίζει κι αυτή με τη σειρά της ότι η σοκολάτα είναι πιο εύγευστη από τον Ιταλό.
Hey @luis16suarez. Next time you're hungry just grab a Snickers. #worldcup #luissuarez #EatASNICKERS pic.twitter.com/3RAO537HjW
— SNICKERS® (@SNICKERS) June 24, 2014
Trident
Η Trident προτείνει στον Suarez να μασάει μαστίχα και όχι Ιταλούς.
Chew Trident. Not soccer players. #ITAvsURU
— Trident Gum (@tridentgum) June 24, 2014
Bud Light
Η Bud υποδεικνύει ότι η μπύρα ανοίγει χωρίς δόντια.
Relax, they're twist off. #biting #ITAvsURU pic.twitter.com/Kj69El7MRE
— Bud Light (@budlight) June 24, 2014
Cinnamon Toast Crunch
Η Cinnamon Toast Crunch λέει ότι το να δαγκώνεις είναι εντάξει φτάνει να είσαι φτιαγμένος από κανέλα και ζάχαρη.
Biting is only okay when you're made of cinnamon and sugar. #BanSuarez #WorldCup pic.twitter.com/SPsWYih153
— CinnamonToastCrunch (@CTCSquares) June 24, 2014
BONUS
Oreo
Η Oreo έσπασε ρεκόρ στο περσινό Super Bowl όταν εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο το black out κατά τη διάρκεια του αγώνα με το πιο κάτω tweet το οποίο έγινε retweet 15.000 φορές και αύξησε τους followers στο λογαριασμό κατά 8.000.