Real time marketing με τον Suarez

Τα τελευταία χρόνια το real time marketing με τη χρήση του Twitter και των υπόλοιπων social media έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις και φέρνει εξαιρετικά αποτελέσματα όσον αφορά στην προβολή του brand. Οι ομάδες marketing παρακολουθούν τις μεγάλες εκδηλώσεις, από τα Oscar έως το Super Bowl και το Mundial και περιμένουν εκείνη την ευκαιρία για να κυκλοφορήσουν μία έξυπνη φωτογραφία ή ένα tweet που θα κερδίσει το μεγαλύτερο engagement.

Η περίπτωση του Luis Suarez ήταν από αυτές που δεν θα μπορούσαν να χαθούν. Δείτε τις πέντε εταιρίες που κέρδισαν τις εντυπώσεις με τα γρήγορα αντανακλαστικά τους.

 

 

Nando’s UK
Η αλυσίδα εστιατορίων Nando’s πρότεινε στο Suarez να βάλει τα δόντια του σε κάτι πιο εύγευστο.

Hey @luis16suarez, if you're that hungry, why not get your teeth stuck into something really tasty? pic.twitter.com/TPrPoC6ljt

Snickers
Η Snickers υποστηρίζει κι αυτή με τη σειρά της ότι η σοκολάτα είναι πιο εύγευστη από τον Ιταλό.

Hey @luis16suarez. Next time you're hungry just grab a Snickers. #worldcup #luissuarez #EatASNICKERS pic.twitter.com/3RAO537HjW

Trident
Η Trident προτείνει στον Suarez να μασάει μαστίχα και όχι Ιταλούς.

Chew Trident. Not soccer players. #ITAvsURU

Bud Light
Η Bud υποδεικνύει ότι η μπύρα ανοίγει χωρίς δόντια.

Relax, they're twist off. #biting #ITAvsURU pic.twitter.com/Kj69El7MRE

Cinnamon Toast Crunch
Η Cinnamon Toast Crunch λέει ότι το να δαγκώνεις είναι εντάξει φτάνει να είσαι φτιαγμένος από κανέλα και ζάχαρη.

Biting is only okay when you're made of cinnamon and sugar. #BanSuarez #WorldCup pic.twitter.com/SPsWYih153

BONUS
Oreo

Η Oreo έσπασε ρεκόρ στο περσινό Super Bowl όταν εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο το black out κατά τη διάρκεια του αγώνα με το πιο κάτω tweet το οποίο έγινε retweet 15.000 φορές και αύξησε τους followers στο λογαριασμό κατά 8.000.

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις