Το Παγκόσμιο Κύπελλο εκτοξεύει τις πωλήσεις της Adidas

Το «θεό της μπάλας» προσκυνούν στην Adidas, καθώς το Μουντιάλ έχει εκτοξεύσει τις πωλήσεις της.

Η Adidas, γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών, είναι σίγουρη ότι θα πετύχει, φέτος, το στόχο για πωλήσεις 2 δισεκατομμυρίων ευρώ σε φανέλες, ποδοσφαιρικά παπούτσια και μπάλες.

Ιδιαίτερα για τις φανέλες, υπολογίζει ότι θα πουλήσει πάνω από 8 εκατομμύρια, από τις εννέα εθνικές ομάδες, στις οποίες είναι χορηγός στο Μουντιάλ της Βραζιλίας.

Έτσι, η Adidas διατηρεί τη θέση νούμερο ένα στα είδη ποδοσφαίρου, θέση την οποία κινδύνεψε να χάσει από τη Nike.

ΠΗΓΗ: euronews.com

Δειτε Επισης

Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ
Double the Coffee Experience: Δύο νέες γεύσεις από τον καφέ Pokka
Volkswagen: Πτώση 40% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου λόγω δασμών και υψηλότερου κόστους παραγωγής
Το Kia EV3 αναδείχθηκε «2025 World Car of the Year»
To Hyundai INSTER «Καλύτερο Παγκόσμιο Ηλεκτρικό» του 2025