Το Παγκόσμιο Κύπελλο εκτοξεύει τις πωλήσεις της Adidas

Το «θεό της μπάλας» προσκυνούν στην Adidas, καθώς το Μουντιάλ έχει εκτοξεύσει τις πωλήσεις της.

Η Adidas, γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών, είναι σίγουρη ότι θα πετύχει, φέτος, το στόχο για πωλήσεις 2 δισεκατομμυρίων ευρώ σε φανέλες, ποδοσφαιρικά παπούτσια και μπάλες.

Ιδιαίτερα για τις φανέλες, υπολογίζει ότι θα πουλήσει πάνω από 8 εκατομμύρια, από τις εννέα εθνικές ομάδες, στις οποίες είναι χορηγός στο Μουντιάλ της Βραζιλίας.

Έτσι, η Adidas διατηρεί τη θέση νούμερο ένα στα είδη ποδοσφαίρου, θέση την οποία κινδύνεψε να χάσει από τη Nike.

ΠΗΓΗ: euronews.com

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις