ΚΕΑΝ: Πετυχημένη καμπάνια μέσω Facebook
15:47 - 25 Ιουνίου 2014
Στην premium διαφημιστική λύση του Facebook Newsfeed Target Block επένδυσε η εταιρεία χυμών ΚΕΑΝ.
Σε συνεργασία με την Pandora/OgilvyOne Worldwide Cyprus και τη ThinkDigital, η ΚΕΑΝ «έτρεξε» 8 διαφορετικές Newsfeed Target Block καμπάνιες, τόσο στο desktop όσο και στο mobile, διαφημίζοντας διαφορετικά προϊόντα της και προσεγγίζοντας άνδρες και γυναίκες ηλικίας 18-49 ετών.
«Η ανταπόκριση των χρηστών ήταν εντυπωσιακή, μιας και το μέσο click-through rate έφτασε το 4%, ενώ αντίστοιχα τα video views ξεπέρασαν τις 83.000», αναφέρει η εταιρεία.
Σύμφωνα με το δελτίο, ήταν η πρώτη Newsfeed Target Block καμπάνια στην Κύπρο. Ο συνολικός πληθυσμός της Κύπρου στο Facebook ανέρχεται στις 582.000, κάτι που σημαίνει ότι στο εν λόγω κοινωνικό δίκτυο συχνάζει το 88.8% των online χρηστών.