ΚΕΑΝ: Πετυχημένη καμπάνια μέσω Facebook

Στην premium διαφημιστική λύση του Facebook Newsfeed Target Block επένδυσε η εταιρεία χυμών ΚΕΑΝ.

Σε συνεργασία με την Pandora/OgilvyOne Worldwide Cyprus και τη ThinkDigital, η ΚΕΑΝ «έτρεξε» 8 διαφορετικές Newsfeed Target Block καμπάνιες, τόσο στο desktop όσο και στο mobile, διαφημίζοντας διαφορετικά προϊόντα της και προσεγγίζοντας άνδρες και γυναίκες ηλικίας 18-49 ετών.

«Η ανταπόκριση των χρηστών ήταν εντυπωσιακή, μιας και το μέσο click-through rate έφτασε το 4%, ενώ αντίστοιχα τα video views ξεπέρασαν τις 83.000», αναφέρει η εταιρεία.

Σύμφωνα με το δελτίο, ήταν η πρώτη Newsfeed Target Block καμπάνια στην Κύπρο. Ο συνολικός πληθυσμός της Κύπρου στο Facebook ανέρχεται στις 582.000, κάτι που σημαίνει ότι στο εν λόγω κοινωνικό δίκτυο συχνάζει το 88.8% των online χρηστών.

 

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις