ΚΕΑΝ: Πετυχημένη καμπάνια μέσω Facebook

Στην premium διαφημιστική λύση του Facebook Newsfeed Target Block επένδυσε η εταιρεία χυμών ΚΕΑΝ.

Σε συνεργασία με την Pandora/OgilvyOne Worldwide Cyprus και τη ThinkDigital, η ΚΕΑΝ «έτρεξε» 8 διαφορετικές Newsfeed Target Block καμπάνιες, τόσο στο desktop όσο και στο mobile, διαφημίζοντας διαφορετικά προϊόντα της και προσεγγίζοντας άνδρες και γυναίκες ηλικίας 18-49 ετών.

«Η ανταπόκριση των χρηστών ήταν εντυπωσιακή, μιας και το μέσο click-through rate έφτασε το 4%, ενώ αντίστοιχα τα video views ξεπέρασαν τις 83.000», αναφέρει η εταιρεία.

Σύμφωνα με το δελτίο, ήταν η πρώτη Newsfeed Target Block καμπάνια στην Κύπρο. Ο συνολικός πληθυσμός της Κύπρου στο Facebook ανέρχεται στις 582.000, κάτι που σημαίνει ότι στο εν λόγω κοινωνικό δίκτυο συχνάζει το 88.8% των online χρηστών.

 

Δειτε Επισης

Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ
Double the Coffee Experience: Δύο νέες γεύσεις από τον καφέ Pokka
Volkswagen: Πτώση 40% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου λόγω δασμών και υψηλότερου κόστους παραγωγής
Το Kia EV3 αναδείχθηκε «2025 World Car of the Year»
To Hyundai INSTER «Καλύτερο Παγκόσμιο Ηλεκτρικό» του 2025