M&S: Πιο κοντά στον πελάτη
10:10 - 25 Ιουνίου 2014
Η εταιρεία Marks & Spencer στοχεύει να ενισχύσει περισσότερο την εμπλοκή των πελατών της γύρω από το έργο της με «πιο ορατό» μάρκετινγκ που να συνδέει την βιωσιμότητα της με τα βασικά προϊόντα και τις αξίες της μάρκας. Μιλώντας σε εκδήλωση στο Λονδίνο, ο διευθυντής του Plan A της M&S Mike Barry ανέφερε ότι η νέα στρατηγική που τρέχει μέχρι το 2020, θα προσφέρει στους πελάτες, το προσωπικό και τους προμηθευτές την υπόσχεση «μιας απλής μάρκας» που προσφέρει διαφάνεια, λειτουργεί σε τοπικό επίπεδο και μπορεί να οδηγήσει σε μια αλλαγή νοοτροπίας.
«Η υπόσχεση που δίνουμε είναι ότι θα ενισχύσει την καθημερινή ζωή των πελατών μας μέσα από τέσσερις βασικές αξίες - έμπνευση, ακεραιότητα, καινοτομία και επαφή - που συνδέονται με τα βασικά προϊόντα της εταιρείας και αντιπροσωπεύουν το κύριο εμπορικό της σήμα», σημείωσε.
Στην ίδια εκδήλωση,ο εκτελεστικός διευθυντής του μάρκετινγκ και της επιχειρηματικής ανάπτυξης Patrick Bousquet-Chavanne ισχυρίστηκε ότι το 80 % των 31 εκατ. πελατών ανησυχούν για το μέλλον, αλλά μόνο το 10% ανησυχεί για τα θέματα βιωσιμότητας. Παραδέχεται ότι το σχέδιο βιωσιμότητας των M&S έχει να κάνει περισσότερο με τον εκσυγχρονισμό και την εξέλιξη των αλυσίδων εφοδιασμού της, τις αποθήκες και τα εργοστάσια, αλλά παραδέχεται ότι αυτό δεν είναι "φιλόδοξο" και δεν ασχολούνται επί της ουσίας με τους καταναλωτές. «Αντ 'αυτού, η εταιρεία θα πρέπει να αρχίσει να μιλάει για τα πράγματα που οι άνθρωποι νοιάζονται προσωπικά, όπως είναι το πρόγραμμα του καθαρισμού παραλιών κλπ.», ανέφερε.
Πηγή: Marketingweek