12 τρόποι για να απογειώσετε το brand σας
09:28 - 24 Ιουνίου 2014
Η συνέπεια, η ικανότητα μετάδοσης, η τιμή, η διακριτικότητα, η αυθεντική ποιότητα, η εμπειρία και η ειλικρίνεια αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά ενός καλού brand. Κι από όλα αυτά, σύμφωνα με το «μάγο των brands», Jonathan Gabay, πρώτιστο για τις επιχειρήσεις είναι η ποιότητα. «Αν ένα εμπορικό σήμα είναι κακό τότε οι άνθρωποι χάνουν το ενδιαφέρον τους και εύκολα εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους», τονίζει. Και στην περίπτωση, όμως, που ένα προϊόν ή μια υπηρεσία αποκτούν κακή φήμη, δεν σημαίνει ότι έχουν χάσει τη μάχη: «Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που ένα ‘κακό’ brand, επαναπροσδιορίζοντας τον εαυτό του, επανακτά το καλό του όνομα», επισημαίνει. Σύμφωνα πάντα με τον ίδιο, ο δωδεκάλογος του καλού brand συμπληρώνεται με τη σκληρή δουλειά, την πίστη, την απλότητα, τη δύναμη της πειθούς και με το να έχει κανείς ανοικτό μυαλό. Κι αυτό γιατί «οι μεγαλύτερες μάχες διεξάγονται μέσα στο κεφάλι μας».
Ο γκουρού των brands, Jonathan Gabay, μέσα από επιτυχημένα διεθνή case studies - έρχεται για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να επαναπροσδιορίσουν το brand τους, να επανεμφανιστούν ισχυρότερες και να γίνουν πιο ανταγωνιστικές από ποτέ - στο Brand Congress, που διοργανώνει η ΙΜΗ στις 26 Σεπτεμβρίου στο ξενοδοχείο Hilton Park. Θέμα του: «From the ashes of recession to the brand of success».
Ποιος είναι
Ο Jonathan Gabay βρίσκεται στην κορυφή των ειδικών συμβούλων σε θέματα branding ανά το παγκόσμιο, εξού και η ατζέντα του περιλαμβάνει καθημερινώς αναλύσεις και σχολιασμό σε ειδησεογραφικές εκπομπές διεθνούς φήμης ΜΜΕ όπως: BBC, ITN, SKY, CNN, ABC, SKYChannel 4, Five και Bloomberg TV. Το πορτοφόλιό του είναι γεμάτο από επιτυχημένα projects στον τομέα του branding, αλλά και της ανανέωσης εμπορικών σημάτων, ενώ είναι μέλος της κριτικής επιτροπής για το βραβείο Brand of the Year του διάσημου ευρωπαϊκού περιοδικού Grocer.
Το Brand Congress
Tο Brand Congress έρχεται την καταλληλότερη στιγμή. Την ώρα που το rebranding φαντάζει ως η μόνη λύση με προοπτικές για κάθε επιχείρηση, το συνέδριο - συνδυάζοντας ψυχολογία επιχειρηματικής επικοινωνίας με πρακτικές συμβουλές - έρχεται για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να επαναπροσδιορίσουν το brand τους, να επανεμφανιστούν ισχυρότερες και να γίνουν πιο ανταγωνιστικές από ποτέ. Ο Jonathan Gabay, μέσα από δύο δυναμικές παρουσιάσεις, στοχεύει να δώσει τη γνώση και τις απαραίτητες δεξιότητες για αναδόμηση του εμπορικού σήματος των εταιρειών. Και θα το επιτύχει αυτό, αντλώντας γνώση από επιτυχημένα παραδείγματα διεθνών και ντόπιων επιχειρήσεων, τα οποία και θα αναλύσει, εντοπίζοντας συνάμα στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας, που δύνανται να ανεβάσουν, αλλά και να διατηρήσουν την εταιρεία και τη μάρκα σας στην κορυφή.
Σε ποιους απευθύνεται
Το συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις και στελέχη που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της οικονομίας: Γενικούς και εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές marketing, ανθρώπινου δυναμικού και πωλήσεων, επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας, καθώς και σε άλλα στελέχη επιχειρήσεων.
Επικοινωνία
Οργάνωση: ΙΜΗ. Χορηγοί Επικοινωνίας: InBusinessNews.com, Goldnews.com.cy, Τηλεόραση Σίγμα και OK!. Δημιουργικός Σχεδιασμός: Partners Y&R. Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλ.: 22505555, φαξ: 22679820, www.imhbusiness.com, events@imhbusiness.com.