P&G: Ετοιμάζουν νέα κατηγορία προϊόντων
10:47 - 20 Ιουνίου 2014
Η εταιρεία Procter & Gamble ετοιμάζεται να εντάξει δυναμικά στην αγορά νέα κατηγορία προϊόντων και να εντείνει τις προσπάθειες της για καινοτομία αλλά και να ενδυναμώσει τις χαμηλές πωλήσεις της. Μιλώντας κατά τη διάρκεια παγκόσμιας διάσκεψης των καταναλωτών που διοργάνωσε ηDeutsche Bank, ο επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών της εταιρείας Jon Mueller είπε ότι είναι πολύ νωρίς για να δώσει λεπτομέρειες, ωστόσο επεσήμανε ότι θα εισάγουν ένα νέο και κατά πολύ ανώτερο προϊόν που θα λύνει κάποια από τα χρόνια προβλήματα των καταναλωτών.
«Η κίνηση αυτή αναδεικνύει τη δέσμευση της P&G για την καινοτομία», την οποία ο Moeller χαρακτήρισε ότι είναι το κλειδί για τη δημιουργία αξίας για τους καταναλωτές, τους συνεργάτες και τους μετόχους της. «Η δημιουργία νέων κατηγοριών είναι ένας τρόπος για να αναβαθμίζεται η εταιρεία και είναι μια διαρκής επιθυμία μας».
Η P&G χωρίζει τα brand της σε τέσσερις κατηγορίες –την ομορφιά, την παγκόσμια υγεία και την περιποίηση, την φροντίδα της οικογένειας και την φροντίδα στο σπίτι. Από αυτές τις κατηγορίες, η φροντίδα του σπιτιού είδε την μεγαλύτερη ανάπτυξη κατά το τρίτο τρίμηνο, με τις πωλήσεις των οργανικών προϊόντων να αυξάνονται κατά 6%.
Ο Moeller ανέφερε επίσης ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο αντιπροσωπεύει το $ 2,5 δισ. από τις 85 δισ. δολ. των πωλήσεων της εταιρείας, ποσό που αντιστοιχεί περίπου 3%. Σύμφωνα με τον Mueller, οι πωλήσεις της P & G αυξάνονται με ταχύτερο ρυθμό (κατά 30 έως 40 %), ενώ η υπόλοιπη αγορά προβλέπεται να έχει ρυθμό αύξησης 23% κατά τα επόμενα δύο χρόνια.
ΠΗΓΗ: marketingweek