Reebok: Μεγαλώνει την ομάδα του μάρκετινγκ

Η Reebok μεγαλώνει την ομάδα του μάρκετινγκ για να δημιουργήσει πιο στοχευμένες καμπάνιες, με στόχο να προσεγγίσει θαυμαστές του brand που έχουν πιο συγκεκριμένες συνήθειες. 

Η εταιρεία θα λειτουργήσει μετά το καλοκαίρι το δικό της «Production Studio», το οποίο θα επικεντρωθεί στη δημιουργία της καμπάνιας. Παράλληλα, το τμήμα «Digital Hub» που ίδρυσε πρόσφατα η Reebok εργάζεται για την αναγνώριση του κοινού και την αντίδρασή του στις προωθητικές ενέργειες της εταιρείας. 

Η εταιρεία επένδυσε αρκετό χρόνο για την ανάπτυξη των κατάλληλων εργαλείων, που θα βοηθήσουν στην εξέλιξη του μάρκετινγκ της. 

Δειτε Επισης

Η RIFAI στην Κύπρο: Νέα εποχή με πλήρη ανακαίνιση των τριών καταστημάτων της-Μια κομβική στιγμή για το brand
Lexus RZ: Βελτιωμένη απόδοση και νέα εμπειρία πολυτέλειας
Αυθεντική εμπειρία Range Rover στην καρδιά της Λευκωσίας από τον Όμιλο Πηλακτούτα (pics)
CTC AUTOMOTIVE: Το νέο ηλεκτρικό Hyundai INSTER στα τρία κορυφαία μοντέλα των βραβείων World Car 2025
Το «Γιαννούδι» και η συμβολή της ΚΕΟ στην κυπριακή οινοποιία
Η αμιγώς ηλεκτρική εξέλιξη ενός icon...Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota C-HR+
Lidl Κύπρου: Η επετειακή καμπάνια για τα 15 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Κύπρο (video)
Το καινοτόμο συμπλήρωμα διατροφής Coligas Fast από την Aboca-Διατίθεται σε όλα τα φαρμακεία παγκύπρια
VitaPets Ltd: Γιορτάζει πέντε χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην κυπριακή αγορά
Νέα επένδυση από Frou Frou-Εκπόνησε και υλοποίησε ένα από τα σημαντικότερα project του ομίλου(pics)