Reebok: Μεγαλώνει την ομάδα του μάρκετινγκ

Η Reebok μεγαλώνει την ομάδα του μάρκετινγκ για να δημιουργήσει πιο στοχευμένες καμπάνιες, με στόχο να προσεγγίσει θαυμαστές του brand που έχουν πιο συγκεκριμένες συνήθειες. 

Η εταιρεία θα λειτουργήσει μετά το καλοκαίρι το δικό της «Production Studio», το οποίο θα επικεντρωθεί στη δημιουργία της καμπάνιας. Παράλληλα, το τμήμα «Digital Hub» που ίδρυσε πρόσφατα η Reebok εργάζεται για την αναγνώριση του κοινού και την αντίδρασή του στις προωθητικές ενέργειες της εταιρείας. 

Η εταιρεία επένδυσε αρκετό χρόνο για την ανάπτυξη των κατάλληλων εργαλείων, που θα βοηθήσουν στην εξέλιξη του μάρκετινγκ της. 

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα