Reebok: Μεγαλώνει την ομάδα του μάρκετινγκ
08:57 - 02 Ιουνίου 2014
Η Reebok μεγαλώνει την ομάδα του μάρκετινγκ για να δημιουργήσει πιο στοχευμένες καμπάνιες, με στόχο να προσεγγίσει θαυμαστές του brand που έχουν πιο συγκεκριμένες συνήθειες.
Η εταιρεία θα λειτουργήσει μετά το καλοκαίρι το δικό της «Production Studio», το οποίο θα επικεντρωθεί στη δημιουργία της καμπάνιας. Παράλληλα, το τμήμα «Digital Hub» που ίδρυσε πρόσφατα η Reebok εργάζεται για την αναγνώριση του κοινού και την αντίδρασή του στις προωθητικές ενέργειες της εταιρείας.
Η εταιρεία επένδυσε αρκετό χρόνο για την ανάπτυξη των κατάλληλων εργαλείων, που θα βοηθήσουν στην εξέλιξη του μάρκετινγκ της.