Reebok: Μεγαλώνει την ομάδα του μάρκετινγκ

Η Reebok μεγαλώνει την ομάδα του μάρκετινγκ για να δημιουργήσει πιο στοχευμένες καμπάνιες, με στόχο να προσεγγίσει θαυμαστές του brand που έχουν πιο συγκεκριμένες συνήθειες. 

Η εταιρεία θα λειτουργήσει μετά το καλοκαίρι το δικό της «Production Studio», το οποίο θα επικεντρωθεί στη δημιουργία της καμπάνιας. Παράλληλα, το τμήμα «Digital Hub» που ίδρυσε πρόσφατα η Reebok εργάζεται για την αναγνώριση του κοινού και την αντίδρασή του στις προωθητικές ενέργειες της εταιρείας. 

Η εταιρεία επένδυσε αρκετό χρόνο για την ανάπτυξη των κατάλληλων εργαλείων, που θα βοηθήσουν στην εξέλιξη του μάρκετινγκ της. 

Δειτε Επισης

Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ
Double the Coffee Experience: Δύο νέες γεύσεις από τον καφέ Pokka
Volkswagen: Πτώση 40% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου λόγω δασμών και υψηλότερου κόστους παραγωγής
Το Kia EV3 αναδείχθηκε «2025 World Car of the Year»
To Hyundai INSTER «Καλύτερο Παγκόσμιο Ηλεκτρικό» του 2025
Επεκτείνει την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της η Toyota