Reebok: Μεγαλώνει την ομάδα του μάρκετινγκ

Η Reebok μεγαλώνει την ομάδα του μάρκετινγκ για να δημιουργήσει πιο στοχευμένες καμπάνιες, με στόχο να προσεγγίσει θαυμαστές του brand που έχουν πιο συγκεκριμένες συνήθειες. 

Η εταιρεία θα λειτουργήσει μετά το καλοκαίρι το δικό της «Production Studio», το οποίο θα επικεντρωθεί στη δημιουργία της καμπάνιας. Παράλληλα, το τμήμα «Digital Hub» που ίδρυσε πρόσφατα η Reebok εργάζεται για την αναγνώριση του κοινού και την αντίδρασή του στις προωθητικές ενέργειες της εταιρείας. 

Η εταιρεία επένδυσε αρκετό χρόνο για την ανάπτυξη των κατάλληλων εργαλείων, που θα βοηθήσουν στην εξέλιξη του μάρκετινγκ της. 

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις