Hilton: Στροφή στα boutique hotels

Στον χώρο των boutique hotel επεκτείνεται η αλυσίδα Hilton Worldwide, αναπτύσσοντας ένα νέο brand name που θα απευθύνεται σε μία συγκεκριμένη ομάδα πιο απαιτητικών ταξιδιωτών που αποφεύγουν τις γνωστές αλυσίδες.

Πρόκειται για τα ξενοδοχεία Curio που θα είναι τεσσάρων και πέντε αστέρων, σε αστικά κέντρα αλλά και τουριστικά θέρετρα και τα οποία θα διατηρούν τη δική τους ανεξάρτητη διοίκηση. Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Hilton, Chris Nassetta στόχος είναι η συνεργασία με boutique hotel σε ΗΠΑ και Ευρώπη.

"Πρόκειται για σπάνια ξενοδοχεία με χαρακτήρα που έχουν τους δικούς τους οπαδούς. Υπάρχει τεράστια ζήτηση για τέτοιου τύπου ιδιοκτησίες» δήλωσε. Υποστήριξε μάλιστα πως από τον επόμενο χρόνο, η συνεισφορά αυτών των ξενοδοχείων στα αποτελέσματα του ομίλου θα είναι «σημαντικός».

Προς το παρόν έχουν υπογραφεί συμφωνίες με 5 ξενοδοχεία τις ΗΠΑ, εκ των οποίων το SLS Las Vegas. Στα σκαριά βρίσκονται δύο ακόμη συμφωνίες στην Ντόχα και το Ντουμπάι. Στόχος του κ. Nasseta είναι να έρθουν «εκατοντάδες» ανεξάρτητα ξενοδοχεία στην οικογένεια Curio.


από Euro2day

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις