powered by

Προσφορά από Cyfield για φιλέτο απέναντι από Χίλτον

Μία προσφορά για ανάπτυξη του κυβερνητικού φιλέτου απέναντι από το ξενοδοχείο Χίλτον υποβλήθηκε με τη λήξη της σχετικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών. Σύμφωνα με πληροφορίες, η προσφορά υποβλήθηκε από την κυπριακή ανάπτυξης γης Cyfield σε συνεργασία με άλλες εταιρείες.

Η πρόταση προνοεί μεικτή ανάπτυξη που περιλαμβάνει γραφειακούς χώρους, διαμερίσματα σε κτίριο των 20 ορόφων, αίθουσες εκδηλώσεων αλλά και ξενοδοχειακά διαμερίσματα. Η προσφορά αφορά την κατασκευή μέσω της μεθόδου ΒΟΤ και αφορά δύο Οικόπεδα για τα οποία θα δοθεί άδεια εκμετάλλευσης για περίοδο 99 ετών. Πρόκειται για τα Οικόπεδα 168 και 901 στη συγκεκριμένη περιοχή.

Τα δύο Οικόπεδα, έχουν έκταση 26.255τ.μ. με ωφέλιμο τα 22.955τ.μ.. Η ανάπτυξη που θα γίνει μπορεί να έχει εμβαδό μέχρι 89.268τ.μ. εφόσον αξιοποιηθούν όλοι οι παράγοντες για αύξηση του συντελεστή.

Ο επιτυχών προσφοροδότης, θα πρέπει να προχωρήσει σε ανακατασκευή του δρόμου Εθνικής Φρουράς απ' όπου θα είναι και η πρόσβαση στην ανάπτυξη.  Σύμφωνα με την προκήρυξη, στο χώρο μπορεί να ανεγερθεί, ξενοδοχείο, οικιστική ανάπτυξη, εμπορικές μονάδες, γραφειακοί χώροι και δημόσιοι χώροι στάθμευσης.
 

 

Δειτε Επισης

Δημόσια διαβούλευση για τον στρατηγικό σχεδιασμό του Δήμου Στροβόλου-Κάλεσμα προς τους δημότες για εισηγήσεις
Μεγάλη πρόοδος στην ταχύτητα εξέτασης πολεοδομικών αιτήσεων από ΕΟΑ Αμμοχώστου-Τι δείχνουν τα στοιχεία
Δυναμική παρουσία GoGordian στο 7ο Doing Business with Cyprus Summit στο Τελ Αβίβ
Ακίνητα στην Πάφο: Γιατί το μέγεθος, το ύψος και οι παροχές έχουν σημασία
Καθυστερήσεις στην έκδοση πολεοδομικών αδειών και πολεοδομικών ελέγχων συζήτησαν ΕΒΕΛ-ΕΟΑ Λάρνακας
Η ακμάζουσα αγορά ακινήτων της Λευκωσίας και το top 5 των ακριβότερων συναλλαγών
Πράσινο Υπουργικού για καταβολή εφάπαξ ποσού χορηγίας σε μη συμμετέχοντες δικαιούχους του Σχεδίου «κτίΖΩ»
Horizon Towers: Σε διαβούλευση η ανάπτυξη μαμούθ που θα αναβαθμίσει την περιοχή των διυλιστηρίων Λάρνακας
Στα 18 εκατ. το κόστος για την ανέγερση των γηπέδων της ΚΟΠ στον Κόρνο-Τα χρονοδιαγράμματα του έργου
Κ. Κωνσταντή: Δεν μπορούμε να μιλάμε για βιώσιμη κινητικότητα όσο τα αστικά μας κέντρα λειτουργούν ως πάρκινγκ