Μ&P: Αύξηση εργασιών λόγω Kings Avenue

Κατά 20% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της Mallouppas & Papakostas το πρώτο τρίμηνο του 2014 γεγονός που η εταιρεία αποδίδει στη λειτουργία έξι νέων καταστημάτων στο Kings Avenue Mall στην Πάφο. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας που αντιπροσωπεύει brands όπως Mango, Stradivarius, Calzedonia, Intimissimi και Tezenis, ανήλθε σε 7.8εκ. ευρώ σε σύγκριση με 6.5εκ. ευρώ. Στην αύξηση συνέβαλαν κα οι βελτιωμένες πωλήσεις του Four Day Clearance. Το μεικτό κέρδος του συγκροτήματος ανήλθε σε 3εκ. ευρώ σε σύγκριση με 2.2εκ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2013 παρουσιάζοντας αύξηση 36.4%.

Αν και το ποσοστό μεικτού κέρδους ανήλθε σε 37.9% σε σύγκριση με 33.9% την αντίστοιχη περσινή περίοδο, η διεύθυνση της εταιρείας εκτιμά ότι το αρνητικό κλίμα που επικρατεί στην αγορά θα συνεχίσει ολόκληρο το 2014.

 

Δειτε Επισης

FT-Me: Η Toyota παρουσιάζει τη δική της εκδοχή για τις αστικές μετακινήσεις
Αύξηση 1,4% στον εναρμονισμένο Δείκτη Τιμών Καταναλωτή τον Απρίλιο
Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός