Μ&P: Αύξηση εργασιών λόγω Kings Avenue

Κατά 20% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της Mallouppas & Papakostas το πρώτο τρίμηνο του 2014 γεγονός που η εταιρεία αποδίδει στη λειτουργία έξι νέων καταστημάτων στο Kings Avenue Mall στην Πάφο. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας που αντιπροσωπεύει brands όπως Mango, Stradivarius, Calzedonia, Intimissimi και Tezenis, ανήλθε σε 7.8εκ. ευρώ σε σύγκριση με 6.5εκ. ευρώ. Στην αύξηση συνέβαλαν κα οι βελτιωμένες πωλήσεις του Four Day Clearance. Το μεικτό κέρδος του συγκροτήματος ανήλθε σε 3εκ. ευρώ σε σύγκριση με 2.2εκ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2013 παρουσιάζοντας αύξηση 36.4%.

Αν και το ποσοστό μεικτού κέρδους ανήλθε σε 37.9% σε σύγκριση με 33.9% την αντίστοιχη περσινή περίοδο, η διεύθυνση της εταιρείας εκτιμά ότι το αρνητικό κλίμα που επικρατεί στην αγορά θα συνεχίσει ολόκληρο το 2014.

 

Δειτε Επισης

Στην τελική ευθεία η ψηφοφορία για τα 17α IN Business Awards-Συνεχίζεται μέχρι τις 30 Απριλίου η διαδικασία
Η Κωνσταντίνα Χριστοφή συστήνει το HEATWAVE Fitness Festival...«Ένα πάρτι για όσους έχουν μπει στην εποχή της ευεξίας»
Πνευματικά δικαιώματα: Η σημασία της απόφασης του Ανωτάτου και η ανάγκη για σύσταση Αρχής Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Η τεκμηριωμένη πρόταση της G.A.P. Vassilopoulos για το υδατικό και η άρνηση μιας πολιτείας που…πέρα βρέχει
Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Προ των πυλών μεγάλη οικιστική ανάπτυξη από το My Mall Λεμεσού-Προς ολοκλήρωση το Leptos Limassol Park
Μάκης Κετώνης: Το ταξίδι στην αειφορία και το επόμενο κεφάλαιο μιας συναρπαστικής επαγγελματικής διαδρομής
Νίκος Χριστοδουλίδης: Βελτιώνεται η φήμη και η αξιοπιστία της Κύπρου, προσελκύουμε ποιοτικές επενδύσεις
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης