Εκδήλωση του Gap για τα παιδιά

Εκδήλωση ειδικά για τα παιδιά παρουσιάζει το Gap στο My Mall στη Λεμεσό, το Σάββατο 7 Ιουνίου.
 

Στη εκδήλωση, τα παιδιά όλων των ηλικιών θα έχουν την ευκαιρία να αναδείξουν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους και να εκφραστούν μέσα από διασκεδαστικές κατασκευές και χειροτεχνίες.

Πηγή έμπνευσης για την εκδήλωση αποτελεί το concept της παιδικής καλοκαιρινής συλλογής και καμπάνιας του Gap, που είναι η αυτοέκφραση, γιορτάζοντας έτσι, με τον καλύτερο τρόπο την παιχνιδιάρικη πλευρά της παιδικής ηλικίας. Μέσα από μια αισιόδοξη ματιά και την πεποίθηση ότι ο καθένας μπορεί να δώσει το δικό του δημιουργικό στίγμα στον κόσμο, το Gap ενσαρκώνει την έννοια της ακτινοβολίας.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί από τις 10:00 μέχρι τις 13:00, ενώ όσοι πελάτες αγοράσουν προϊόντα από την παιδική και βρεφική συλλογή θα πάρουν ένα ξεχωριστό δώρο.

 

Αποκλειστικός αντιπρόσωπος του Gap στην Κύπρο είναι ο Όμιλος Azadea, που κατέχει και λειτουργεί τα δικαιώματα δικαιόχρησης πέραν των 50 brands στη Μέση Ανατολή, τη Βόρεια Αφρική, την Ασία και την Ευρώπη.

Το Gap Inc. είναι ένας όμιλος λιανικού εμπορίου που προσφέρει προϊόντα ρουχισμού, αξεσουάρ, και προϊόντα προσωπικής φροντίδας για άντρες, γυναίκες, παιδιά και βρέφη, με brands όπως τα, Gap, Banana Republic, Old Navy, Piperlime, Athleta και Intermix. Οι καθαρές πωλήσεις για το οικονομικό έτος 2013 ήταν 16.1 δισεκατομμύρια αμερικανικά δολάρια. Τα προϊόντα Gap Inc. είναι διαθέσιμα σε περισσότερες από 90 χώρες σε όλο τον κόσμο, μέσω περίπου 3.100 καταστημάτων που διαχειρίζεται η εταιρεία, πάνω από 350 franchise καταστήματα και ιστοσελίδες ηλεκτρονικών αγορών.

 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών