powered by

Μαρίνα Λάρνακας: Ο Ινδός ξανάρχεται

Νέο ραντεβού για τις 25 Ιουνίου έδωσε στην κοινοπραξία Ζήνων σε σχέση με το έργο της μαρίνας και του λιμανιού Λάρνακας ο Ινδός επιχειρηματίας Sahil Peerzada ο οποίος έσπευσε εδώ και μέρες να ανακοινώσει πως ήδη συμφώνησε για χρηματοδότηση του έργου.

Πάντως, στη συνάντηση που έγινε πριν τις εκλογές στην Ινδία, ο φερόμενος ως επενδυτής μέσω της εταιρείας Expandable Infra, ανέφερε σε εκπροσώπους της κοινοπραξίας που καθοριστικό ρόλο στην απόφαση του θα έπαιζε το αποτέλεσμα των εκλογών στην ασιατική χώρα.

Από την κοινοπραξία κρατάνε μικρό καλάθι αν και θεωρούν πως ο Peerzada έχει το οικονομικό εκτόπισμα για χρηματοδότηση του έργου.

Πάντως την Πέμπτη η Επιτροπή Συγκοινωνιών της Βουλής θα συζητήσει  τη «διαφοροποίηση του αρχικού σχεδιασμού εκ μέρους του Υπουργείου Συγκοινωνιών και Έργων για ενιαία ανάπτυξη του Λιμανιού Λάρνακας και οι πιθανές κοινωνικές, οικονομικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις». Η συζήτηση θα επικεντρωθεί στην απόφαση του υπουργείου να παραχωρήσει άδεια σε δύο εταιρείας παροχής υποστηρικτικών υπηρεσιών στον τομέα των υδρογονανθράκων  στο χώρο του λιμανιού Λάρνακας.
 

 

Δειτε Επισης

Δημόσια διαβούλευση για τον στρατηγικό σχεδιασμό του Δήμου Στροβόλου-Κάλεσμα προς τους δημότες για εισηγήσεις
Μεγάλη πρόοδος στην ταχύτητα εξέτασης πολεοδομικών αιτήσεων από ΕΟΑ Αμμοχώστου-Τι δείχνουν τα στοιχεία
Δυναμική παρουσία GoGordian στο 7ο Doing Business with Cyprus Summit στο Τελ Αβίβ
Ακίνητα στην Πάφο: Γιατί το μέγεθος, το ύψος και οι παροχές έχουν σημασία
Καθυστερήσεις στην έκδοση πολεοδομικών αδειών και πολεοδομικών ελέγχων συζήτησαν ΕΒΕΛ-ΕΟΑ Λάρνακας
Η ακμάζουσα αγορά ακινήτων της Λευκωσίας και το top 5 των ακριβότερων συναλλαγών
Πράσινο Υπουργικού για καταβολή εφάπαξ ποσού χορηγίας σε μη συμμετέχοντες δικαιούχους του Σχεδίου «κτίΖΩ»
Horizon Towers: Σε διαβούλευση η ανάπτυξη μαμούθ που θα αναβαθμίσει την περιοχή των διυλιστηρίων Λάρνακας
Στα 18 εκατ. το κόστος για την ανέγερση των γηπέδων της ΚΟΠ στον Κόρνο-Τα χρονοδιαγράμματα του έργου
Κ. Κωνσταντή: Δεν μπορούμε να μιλάμε για βιώσιμη κινητικότητα όσο τα αστικά μας κέντρα λειτουργούν ως πάρκινγκ