Η κόκκινη επανάσταση της Nestle

Με το σύνθημα «Όλα ξεκινούν με ένα Nescafé», η εταιρεία Nestle ετοιμάζει νέα στρατηγική με στόχο να ανακάμψει τις πωλήσεις της. Σχεδιάζει μια ενοποιημένη και πιο απλοποιημένη στρατηγική, υπό την ομπρέλα της οποίας θα μπουν όλα τα  brands της εταιρείας παραγωγής καφέ. Η νέα εμφάνιση της Nescafe θα εξακολουθήσει να περιστρέφεται γύρω από το κόκκινο χρώμα, το brand της εταιρείας και το φλιτζάνι του καφέ. 

Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία των 75 ετών του καφέ που όλα τα προϊόντα της, θα μοιράζονται το ίδιο θέμα στη συσκευασία τους και θα προωθούνται έτσι στις 180 χώρες όπου πωλούνται. Η στρατηγική αυτή έχει αναπτυχθεί για να δώσει περισσότερη ευελιξία στις τοπικές αγορές,  με τη νέα γενιά να πιέζει για αλλαγές όπως αυτές προωθούνται από τα Starbucks και Costa Coffee. 

Η τάση για ανανέωση χτύπησε την πόρτα της εταιρείας το τελευταίο τρίμηνο όπου οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 4,2%. Αν και ο καφές αποτελεί το ένα τρίτο των παγκόσμιων εσόδων της εταιρείας, ωστόσο με την επιβράδυνση των πωλήσεων της, σε συνδυασμό με την ασθενή ζήτηση στην Αμερική, οδήγησε την εταιρεία σε πιο ριζοσπαστικές πρωτοβουλίες. Η εκστρατεία του μάρκετινγκ θα ξεκινήσει αργότερα αυτό το καλοκαίρι και θα στοχεύει την νεαρότερη γενιά, παρουσιάζοντας επίσης νέα προϊόντα.  

Ο επικεφαλής του μάρκετινγκ της εταιρείας Patrice Bula ανέφερε ότι «ο Nescafe είναι ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους της εταιρείας και ένα σύμβολο της Nestlé σε όλο τον κόσμο». «Το Nescafé είναι ένα πρωτοποριακό brand», προσθέτει ο Bula, «και πρέπει να αποδείξουμε ότι αυτή η μάρκα είναι σήμερα τόσο επίκαιρη όσο ήταν πριν από 75 χρόνια, με ένα χαρτοφυλάκιο που ικανοποιεί τον μεταβαλλόμενο κόσμο του καφέ και εξελίσσεται». 

Πηγή: Marketingweek

Δειτε Επισης

Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα
Κάθοδος Xpeng στην Κύπρο με επίσημο αντιπρόσωπο την Andys Agathocleous Motors-Στην χώρα μας τα πρώτα οχήματα