Η κόκκινη επανάσταση της Nestle
09:48 - 18 Ιουνίου 2014
Με το σύνθημα «Όλα ξεκινούν με ένα Nescafé», η εταιρεία Nestle ετοιμάζει νέα στρατηγική με στόχο να ανακάμψει τις πωλήσεις της. Σχεδιάζει μια ενοποιημένη και πιο απλοποιημένη στρατηγική, υπό την ομπρέλα της οποίας θα μπουν όλα τα brands της εταιρείας παραγωγής καφέ. Η νέα εμφάνιση της Nescafe θα εξακολουθήσει να περιστρέφεται γύρω από το κόκκινο χρώμα, το brand της εταιρείας και το φλιτζάνι του καφέ.
Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία των 75 ετών του καφέ που όλα τα προϊόντα της, θα μοιράζονται το ίδιο θέμα στη συσκευασία τους και θα προωθούνται έτσι στις 180 χώρες όπου πωλούνται. Η στρατηγική αυτή έχει αναπτυχθεί για να δώσει περισσότερη ευελιξία στις τοπικές αγορές, με τη νέα γενιά να πιέζει για αλλαγές όπως αυτές προωθούνται από τα Starbucks και Costa Coffee.
Η τάση για ανανέωση χτύπησε την πόρτα της εταιρείας το τελευταίο τρίμηνο όπου οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 4,2%. Αν και ο καφές αποτελεί το ένα τρίτο των παγκόσμιων εσόδων της εταιρείας, ωστόσο με την επιβράδυνση των πωλήσεων της, σε συνδυασμό με την ασθενή ζήτηση στην Αμερική, οδήγησε την εταιρεία σε πιο ριζοσπαστικές πρωτοβουλίες. Η εκστρατεία του μάρκετινγκ θα ξεκινήσει αργότερα αυτό το καλοκαίρι και θα στοχεύει την νεαρότερη γενιά, παρουσιάζοντας επίσης νέα προϊόντα.
Ο επικεφαλής του μάρκετινγκ της εταιρείας Patrice Bula ανέφερε ότι «ο Nescafe είναι ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους της εταιρείας και ένα σύμβολο της Nestlé σε όλο τον κόσμο». «Το Nescafé είναι ένα πρωτοποριακό brand», προσθέτει ο Bula, «και πρέπει να αποδείξουμε ότι αυτή η μάρκα είναι σήμερα τόσο επίκαιρη όσο ήταν πριν από 75 χρόνια, με ένα χαρτοφυλάκιο που ικανοποιεί τον μεταβαλλόμενο κόσμο του καφέ και εξελίσσεται».
Πηγή: Marketingweek