H&M: Νέα online καταστήματα
11:04 - 18 Ιουνίου 2014
Η εταιρεία Hennes & Mauritz, γνωστή ως H&M, ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να προσθέσει 10 νέα online καταστήματα αλλά και μια νέα σειρά παπουτσιών, καθώς τα προϊόντα της έχουν τεράστια ζήτηση, όπως φάνηκε κι από την αύξηση των κερδών της εταιρείας κατά το δεύτερο τρίμηνο. «Είχαμε ένα καλό δεύτερο τρίμηνο με έντονη αύξηση τόσο στις πωλήσεις όσο και στα κέρδη της εταιρείας, ενώ αυξήθηκε και το μερίδιο της αγοράς», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Karl-Johan Persson.
Η εταιρεία H&M που αποτελεί τη δεύτερη πιο μεγάλη εταιρεία μόδας του κόσμου, ένταξε πρόσφατα διάφορες μάρκες στο δυναμικό της και μια συλλογή αθλητικών ρούχων, ενώ στόχος της είναι να κερδίσει μερίδιο αγοράς στην κατηγορία του αθλητισμού. Ο κ. Persson ανακοίνωσε ότι η νέα σειρά υποδημάτων θα ξεκινήσει σε επιλεγμένα καταστήματα Η&Μ σε εννέα χώρες και στα διαδικτυακά καταστήματα της H&M.
Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 25% στα 5,81 δισεκατομμύρια σουηδικές κορώνες ($ 875500000) το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαΐου, από τις 4.66 δισεκατομμύρια κορώνες ένα χρόνο νωρίτερα, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών κατά 5,36 δισ. κορώνες. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι οι πωλήσεις συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ ανήλθαν σε 44.180 εκατομμύρια κορώνες, ενώ χωρίς ΦΠΑ, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε 37.830 εκατομμύρια κορώνες από 31,64 δισεκατομμύρια κορώνες.
Αυτό το έτος, η H&M σχεδιάζει να ανοίξει 375 νέα καταστήματα, κυρίως στις ΗΠΑ και την Κίνα, αλλά και σε νέες αγορές, όπως οι Φιλιππίνες και η Ινδία. Η εταιρεία H&M διαθέτει αυτή τη στιγμή 3.285 καταστήματα σε όλο τον κόσμο, ενώ ένα χρόνο νωρίτερα είχε 2.908 καταστήματα.
Πηγή: The Wall Street Journal