Η αδυσώπητη μάχη Nike-Adidas στο Μουντιάλ

Διαχρονικά η Nike αποδεικνύει πως νικά την Adidas στη μάχη του marketing παρόλο που η δεύτερη είναι χορηγός της FIFA στα πλαίσια του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Έτσι συμβαίνει και φέτος, αφού οι ενδείξεις δείχνουν πως κερδίζει σύντομα τη μάχη της επικοινωνίας, αποκομίζοντας πλεονέκτημα στην αντίληψη του κόσμου σχετικά με την προβολή του brand της αμερικανικής εταιρείας αθλητικών ειδών.

Πάντως, τα μερίδια αγοράς είναι υψηλά και για τους δύο κολοσσούς. Η αμερικανική Nike επιδιώκει να ξεπεράσει τις περσινές πωλήσεις ποδοσφαιρικών ειδών της τάξης των 2 δισ. δολαρίων, ενώ η γερμανική Adidias στοχεύει στα 2 δισ. κατά την τρέχουσα χρονιά, την ώρα όμως που αγορές κλειδιά για την εταιρεία καταγράφουν σχετική κάμψη στις πωλήσεις τους.

Στα πλαίσια της καμπάνιας «Risk Everthing» (σ.σ. Ρίσκαρε τα Πάντα) η Nike δημιούργησε animations με διάφορους ποδοσφαιριστές όπως ο Κριστιάνο ΡΟνάλντο και ο Νεϊμάρ. Το βίντεο ταξιδεύει σε διάφορες πλευρές του πλανήτη, μαζεύοντας ποδοσφαιριστές οι οποίοι συναντώνται σε διάφορα επαγγέλματα εκτός γηπέδου.

Η Adidas με τη σειρά της χρησιμοποιεί του θρύλους του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, Ντέιβιντ Μπέκαμ και Ζινεντίν Ζιντάν, στο πλαίσιο της καμπάνιας «All in, or nothing» την ώρα που λανσάρει την 24ωρα υπηρεσία ενημέρωσης για το Μουντιάλ στη Βραζιλία.



ΠΗΓΗ: marketingweek.com

Δειτε Επισης

Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ
Double the Coffee Experience: Δύο νέες γεύσεις από τον καφέ Pokka
Volkswagen: Πτώση 40% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου λόγω δασμών και υψηλότερου κόστους παραγωγής
Το Kia EV3 αναδείχθηκε «2025 World Car of the Year»
To Hyundai INSTER «Καλύτερο Παγκόσμιο Ηλεκτρικό» του 2025