Η αδυσώπητη μάχη Nike-Adidas στο Μουντιάλ

Διαχρονικά η Nike αποδεικνύει πως νικά την Adidas στη μάχη του marketing παρόλο που η δεύτερη είναι χορηγός της FIFA στα πλαίσια του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Έτσι συμβαίνει και φέτος, αφού οι ενδείξεις δείχνουν πως κερδίζει σύντομα τη μάχη της επικοινωνίας, αποκομίζοντας πλεονέκτημα στην αντίληψη του κόσμου σχετικά με την προβολή του brand της αμερικανικής εταιρείας αθλητικών ειδών.

Πάντως, τα μερίδια αγοράς είναι υψηλά και για τους δύο κολοσσούς. Η αμερικανική Nike επιδιώκει να ξεπεράσει τις περσινές πωλήσεις ποδοσφαιρικών ειδών της τάξης των 2 δισ. δολαρίων, ενώ η γερμανική Adidias στοχεύει στα 2 δισ. κατά την τρέχουσα χρονιά, την ώρα όμως που αγορές κλειδιά για την εταιρεία καταγράφουν σχετική κάμψη στις πωλήσεις τους.

Στα πλαίσια της καμπάνιας «Risk Everthing» (σ.σ. Ρίσκαρε τα Πάντα) η Nike δημιούργησε animations με διάφορους ποδοσφαιριστές όπως ο Κριστιάνο ΡΟνάλντο και ο Νεϊμάρ. Το βίντεο ταξιδεύει σε διάφορες πλευρές του πλανήτη, μαζεύοντας ποδοσφαιριστές οι οποίοι συναντώνται σε διάφορα επαγγέλματα εκτός γηπέδου.

Η Adidas με τη σειρά της χρησιμοποιεί του θρύλους του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, Ντέιβιντ Μπέκαμ και Ζινεντίν Ζιντάν, στο πλαίσιο της καμπάνιας «All in, or nothing» την ώρα που λανσάρει την 24ωρα υπηρεσία ενημέρωσης για το Μουντιάλ στη Βραζιλία.



ΠΗΓΗ: marketingweek.com

Δειτε Επισης

Νέο υγρό απορρυπαντικό ΕΥΡΗΚΑ ΜΑΣΣΑΛΙΑΣ-Διατίθεται σε οκτώ αρώματα
Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση