Frou Frou: Βελτιωμένα αποτελέσματα μέσω Mon Ami και Bakandys

Βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2014 αναμένει η εταιρεία Frou Frou, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του ομίλου που δημοσιεύεται στο Χρηματιστήριο Αξιών Κύπρου.

Όπως τονίζεται χαρακτηριστικά: «Τα αποτελέσματα φέτος αναμένεται να είναι βελτιωμένα σε σχέση με πέρσι, παρόλο που τα προβλήματα της αγοράς συνεχίζουν να υφίστανται και να χειροτερεύουν».

Παράλληλα, η εταιρεία αναφέρει πως τα μέτρα λιτότητας και περισυλλογής που έλαβε η Frou Frou, η αναδιοργάνωση των οργανωτικών δομών του συγκροτήματος ώστε να συνάδουν με τα νέα δεδομένα της εντονότερης ύφεσης, η ανάληψη διανομής των προϊόντων Bakandys και η εξαγορά της παραγωγικής μονάδας των επιδορπίων Mon Ami αποτελούν στρατηγικές κινήσεις που έγιναν με καλές προοπτικές ανάπτυξης και αναμένονται να συμβάλουν στην ανάκαμψη των αποτελεσμάτων του ομίλου.

Καταληκτικά, η Frou Frou τονίζει: «Το ΔΣ και η διεύθυνση της εταιρείας πιστεύουν ότι οι νέες αναπροσαρμογές και οι νέες εργασίες θα βοηθήσουν στην κάλυψη των απωλειών που προήλθαν από την οικονομική κρίση και ότι το συγκρότημα βρίσκεται στο σωστό δρόμο για βελτιωμένες αποδόσεις και επιδόσεις παρά τις αντιξοότητες της αγοράς».

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία Frou Frou κατά το πρώτο εξάμηνο του 2013 κατέγραψε ζημιές της τάξης των 513 χιλιάδων ευρώ.

 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών