Γραφεία εξυπηρέτησης πελατών για το Συνεργατισμό

Μέσα στο καλοκαίρι θα αρχίσει η σύσταση γραφείου εξυπηρέτησης πελατών του Συνεργατισμού , με στόχο το Σεπτέμβρη να αρχίσει η λειτουργία του. Η μονάδα αυτή θα κληθεί να διαχειριστεί τα παράπονα και τα προβλήματα των καταθετών. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Συνεργατικής Κεντρικής Τράπεζας Νικόλα Χατζηγιάννη, το γραφείο που θα συσταθεί, θα αποτελεί μια κεντρική υποδοχή παραπόνων και προβλημάτων του κόσμου του Συνεργατισμού. 

 

«Στόχος μας είναι καταρχήν να εντοπίζονται και να καταγράφονται τα προβλήματα των πελατών μας και ακολούθως να γίνεται διανομή στις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να επιλυθούν. Σε δεύτερη φάση, θα παρακολουθούμε εάν κάποιο πρόβλημα συναντάται αρκετές φορές, θα σημαίνει ότι είναι ένα πρόβλημα που θα πρέπει να λυθεί εσωτερικά». 

Δειτε Επισης

Χρ. Πατσαλίδης: Ισχυρές και υγιείς επιδόσεις για τον τραπεζικό τομέα-«Έχει επιδείξει απτή πρόοδο και ανθεκτικότητα»
Ξεκινά η εκταμίευση της αποζημίωσης από τους κουρεμένους καταθέτες και κατόχους αξιογράφων-«Επιτέλους...»
ΕΚΤ: Τι θα ανακοινώσει την Παρασκευή η Λαγκάρντ-Πόσο μακριά θα φτάσει με τα επιτόκια
Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (Κύπρου): Άμεση μείωση των δανειστικών επιτοκίων
Πότε θα κατατεθούν τα πρώτα στοιχεία για τα stress tests των ελληνικών τραπεζών-Τα επόμενα βήματα
Λέιν (ΕΚΤ): Απαιτείται ευελιξία στα επιτόκια λόγω των κινδύνων του πληθωρισμού
Αυξήθηκε για πρώτη φορά από το πρώτο τρίμηνο του 2022 η ζήτηση για στεγαστικά δάνεια
Επιβραβεύει με δύο εκατομμύρια ευρώ 13.000 δανειολήπτες η Τράπεζα Κύπρου-Ποιοι οι δικαιούχοι
Eurobank Κύπρου και Cyprus Seeds ανανέωσαν τη συνεργασία τους για έκτη συνεχή χρονιά
Νέο στεγαστικό της Ελληνικής Τράπεζας... Σταθερότητα και επιβράβευση για τους νέους ιδιοκτήτες