powered by

Γραφεία εξυπηρέτησης πελατών για το Συνεργατισμό

Μέσα στο καλοκαίρι θα αρχίσει η σύσταση γραφείου εξυπηρέτησης πελατών του Συνεργατισμού , με στόχο το Σεπτέμβρη να αρχίσει η λειτουργία του. Η μονάδα αυτή θα κληθεί να διαχειριστεί τα παράπονα και τα προβλήματα των καταθετών. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Συνεργατικής Κεντρικής Τράπεζας Νικόλα Χατζηγιάννη, το γραφείο που θα συσταθεί, θα αποτελεί μια κεντρική υποδοχή παραπόνων και προβλημάτων του κόσμου του Συνεργατισμού. 

 

«Στόχος μας είναι καταρχήν να εντοπίζονται και να καταγράφονται τα προβλήματα των πελατών μας και ακολούθως να γίνεται διανομή στις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να επιλυθούν. Σε δεύτερη φάση, θα παρακολουθούμε εάν κάποιο πρόβλημα συναντάται αρκετές φορές, θα σημαίνει ότι είναι ένα πρόβλημα που θα πρέπει να λυθεί εσωτερικά». 

Δειτε Επισης

Πράσινο φως από τη γενική συνέλευση της ΑΕΛ για συμμετοχή του Andrew Budzinski στο μετοχικό κεφάλαιο
Στο Εθνικό Συμβούλιο ο Μάκης Κεραυνός…Ενημέρωσε την πολιτική ηγεσία για την φορολογική μεταρρύθμιση
Joey Extras: Νέο σχέδιο επιβράβευσης για παιδιά και γονείς από την Τράπεζα Κύπρου
Δυναμική επιστροφή για την αγορά ακινήτων υψηλής αξίας-Πού και ποια η ακριβότερη πώληση
Μια... Anassa γεμάτη αναζωογόνηση και ένα τριήμερο με την όμορφη θέα του Kόλπου της Χρυσοχούς (pics)
Νέο σχέδιο για πρόωρη εξόφληση ενήμερων δανείων από ΚΕΔΙΠΕΣ-Τέλος στην επιδότηση τόκων
Η UniCredit επιμένει για εξαγορά της Commerzbank-Σταθερά αντίθετο το Βερολίνο
Οι κενές θέσεις εργασίας σε κάθε τομέα και ο κλάδος με καμία διαθέσιμη θέση
Πέτρος Λοής: Ευρύτερο, εξυπνότερο και πιο ανθεκτικό μοντέλο η πρόταση του ΔΗΣΥ για την οικονομία-Προτάσσουμε μεταρρυθμίσεις
Γιώργος Τσακκιστός: Σημαντική προσθήκη για την Laiko Cosmos Trading το «The Famous Grouse»-Ενίσχυση και με νέα προϊόντα