powered by

Γραφεία εξυπηρέτησης πελατών για το Συνεργατισμό

Μέσα στο καλοκαίρι θα αρχίσει η σύσταση γραφείου εξυπηρέτησης πελατών του Συνεργατισμού , με στόχο το Σεπτέμβρη να αρχίσει η λειτουργία του. Η μονάδα αυτή θα κληθεί να διαχειριστεί τα παράπονα και τα προβλήματα των καταθετών. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Συνεργατικής Κεντρικής Τράπεζας Νικόλα Χατζηγιάννη, το γραφείο που θα συσταθεί, θα αποτελεί μια κεντρική υποδοχή παραπόνων και προβλημάτων του κόσμου του Συνεργατισμού. 

 

«Στόχος μας είναι καταρχήν να εντοπίζονται και να καταγράφονται τα προβλήματα των πελατών μας και ακολούθως να γίνεται διανομή στις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να επιλυθούν. Σε δεύτερη φάση, θα παρακολουθούμε εάν κάποιο πρόβλημα συναντάται αρκετές φορές, θα σημαίνει ότι είναι ένα πρόβλημα που θα πρέπει να λυθεί εσωτερικά». 

Δειτε Επισης

Κλαούντια Μπουχ: Εντείνονται οι έλεγχοι της ΕΚΤ για το άνοιγμα των τραπεζών σε ιδιωτικά κεφάλαια
Αμετάθετος στόχος ο φορολογικός μετασχηματισμός από 1η Ιανουαρίου 2026-Δεν αλλάζει η φιλοσοφία της μεταρρύθμισης
payabl.: Επαναπροσδιορίζει τις εταιρικές πληρωμές με τις νέες ψηφιακές επιχειρηματικές κάρτες
Κ. Λετυμπιώτης: Αποδίδει η πολιτική της Κυβέρνησης για την αγορά εργασίας, την απασχόληση και τη νεολαία
Το νέο μεγάλο επενδυτικό μέτρο της κυβέρνησης-Προκηρύσσει το σχέδιο Κοινής Αγροτικής Πολιτικής €67,5 εκατ.
ΔΝΤ: Ισχυρή ανάπτυξη για την κυπριακή οικονομία, αλλά με ενδείξεις υπερθέρμανσης-Καμπανάκια και συστάσεις
Όμιλος Παπαέλληνας: Ανέλαβε τη διανομή των προϊόντων αρτοζαχαροπλαστικής Johnsof στην κυπριακή αγορά
Deloitte Κύπρου: Ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα με δύο νέους συνέταιρους
Τα οφέλη των ΑΠΕ, οι αμέτρητες χαμένες ευκαιρίες και η ενίσχυση του ελεύθερου ανταγωνισμού ως μονόδρομος
Μάριος Σκανδάλης: Θεματοφύλακας της συλλογικής μας συνείδησης το Cyprus Integrity Forum-Το όραμα για την Κύπρο