powered by

Γραφεία εξυπηρέτησης πελατών για το Συνεργατισμό

Μέσα στο καλοκαίρι θα αρχίσει η σύσταση γραφείου εξυπηρέτησης πελατών του Συνεργατισμού , με στόχο το Σεπτέμβρη να αρχίσει η λειτουργία του. Η μονάδα αυτή θα κληθεί να διαχειριστεί τα παράπονα και τα προβλήματα των καταθετών. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Συνεργατικής Κεντρικής Τράπεζας Νικόλα Χατζηγιάννη, το γραφείο που θα συσταθεί, θα αποτελεί μια κεντρική υποδοχή παραπόνων και προβλημάτων του κόσμου του Συνεργατισμού. 

 

«Στόχος μας είναι καταρχήν να εντοπίζονται και να καταγράφονται τα προβλήματα των πελατών μας και ακολούθως να γίνεται διανομή στις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να επιλυθούν. Σε δεύτερη φάση, θα παρακολουθούμε εάν κάποιο πρόβλημα συναντάται αρκετές φορές, θα σημαίνει ότι είναι ένα πρόβλημα που θα πρέπει να λυθεί εσωτερικά». 

Δειτε Επισης

Τράπεζα Κύπρου: Πόσες επιπλέον μετοχές απέκτησε μέσω του προγράμματος αγοράς ιδίων μετοχών
Eurobank-Ελληνική: Φουλ ρυθμοί για την συγχώνευση και αποφάσεις για το όνομα της ενοποιημένης τράπεζας
Ελληνική Τράπεζα: Δυναμικό ξεκίνημα για το 2025 με κέρδη ύψους €45 εκατ. το πρώτο τρίμηνο
Πράσινο Κεφαλαιαγοράς στο squeeze out και στην Eurobank το 100% της Ελληνικής
Προσοχή σε απατηλά επενδυτικά προγράμματα συνιστά ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών
Σε κέρδη 4,5 δις ευρώ στοχεύουν οι ελληνικές τράπεζες το 2025
Κάλεσμα Συνδέσμου Εξαγοράς Πιστώσεων σε δανειολήπτες-Επικαιροποιήστε άμεσα τα στοιχεία σας
Άλμα στα νέα δάνεια τον Μάρτιο με ώθηση από τα μεγάλα επιχειρηματικά-Μείωση στα επιτόκια
Οριακή μείωση ΜΕΔ στον τραπεζικό τομέα τον Φεβρουάριο-Περιορίστηκαν στα €1,55 δις
Αναβάθμισε τις καταθέσεις της Τρ. Κύπρου ο Moody’s-Η υψηλότερη αξιολόγηση μεταξύ ελληνικών και κυπριακών τραπεζών