Γραφεία εξυπηρέτησης πελατών για το Συνεργατισμό

Μέσα στο καλοκαίρι θα αρχίσει η σύσταση γραφείου εξυπηρέτησης πελατών του Συνεργατισμού , με στόχο το Σεπτέμβρη να αρχίσει η λειτουργία του. Η μονάδα αυτή θα κληθεί να διαχειριστεί τα παράπονα και τα προβλήματα των καταθετών. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Συνεργατικής Κεντρικής Τράπεζας Νικόλα Χατζηγιάννη, το γραφείο που θα συσταθεί, θα αποτελεί μια κεντρική υποδοχή παραπόνων και προβλημάτων του κόσμου του Συνεργατισμού. 

 

«Στόχος μας είναι καταρχήν να εντοπίζονται και να καταγράφονται τα προβλήματα των πελατών μας και ακολούθως να γίνεται διανομή στις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να επιλυθούν. Σε δεύτερη φάση, θα παρακολουθούμε εάν κάποιο πρόβλημα συναντάται αρκετές φορές, θα σημαίνει ότι είναι ένα πρόβλημα που θα πρέπει να λυθεί εσωτερικά». 

Δειτε Επισης

Νέο στεγαστικό της Ελληνικής Τράπεζας... Σταθερότητα και επιβράβευση για τους νέους ιδιοκτήτες
Πώς διαμορφώθηκαν τα καταθετικά και τα δανειστικά επιτόκια τον Δεκέμβριο
Eurobank: Εγκρίθηκε η εκταμίευση για την 8η δόση του Ταμείου Ανάκαμψης
Θέλει Κωνσταντίνο Ηροδότου για πρόεδρο της Attica Bank ο κύριος μέτοχος της τράπεζας-Πρόταση στο Δ.Σ.
Ελληνική Τράπεζα: Νέα μείωση του επιτοκίου αναφοράς για δάνεια που συνδέονται με το βασικό επιτόκιο της ΕΚΤ
Το πιο δημοφιλές μέσο πληρωμής οι κάρτες-Τα ευρήματα έκθεσης της ΚΤΚ
Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (Κύπρου): Αναδιοργάνωση και νέο επιχειρηματικό μοντέλο ανάπτυξης και λειτουργίας
Προχωρά στη δημιουργία Επιτροπής Βιωσιμότητας η Κεντρική Τράπεζα Κύπρου-Οι όροι εντολής
Morningstar DBRS: Πώς οι ελληνικές τράπεζες θα ενισχύσουν τα κέρδη τους
Με διαφορετικές ταχύτητες στην μείωση των επιτοκίων ΕΚΤ και Fed το 2025