Γραφεία εξυπηρέτησης πελατών για το Συνεργατισμό

Μέσα στο καλοκαίρι θα αρχίσει η σύσταση γραφείου εξυπηρέτησης πελατών του Συνεργατισμού , με στόχο το Σεπτέμβρη να αρχίσει η λειτουργία του. Η μονάδα αυτή θα κληθεί να διαχειριστεί τα παράπονα και τα προβλήματα των καταθετών. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Συνεργατικής Κεντρικής Τράπεζας Νικόλα Χατζηγιάννη, το γραφείο που θα συσταθεί, θα αποτελεί μια κεντρική υποδοχή παραπόνων και προβλημάτων του κόσμου του Συνεργατισμού. 

 

«Στόχος μας είναι καταρχήν να εντοπίζονται και να καταγράφονται τα προβλήματα των πελατών μας και ακολούθως να γίνεται διανομή στις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να επιλυθούν. Σε δεύτερη φάση, θα παρακολουθούμε εάν κάποιο πρόβλημα συναντάται αρκετές φορές, θα σημαίνει ότι είναι ένα πρόβλημα που θα πρέπει να λυθεί εσωτερικά». 

Δειτε Επισης

Χρηματοοικονομικός αλφαβητισμός: Διεθνή διδάγματα για βιώσιμο οικονομικό μέλλον
Νίκος Χριστοδουλίδης: Έτοιμη να ενισχύσει επιχειρήσεις και πολίτες με χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό η πολιτεία
Υστερούν οι Κύπριοι σε χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό-Τι καταδεικνύει η έρευνα ΚΤΚ και ΟΟΣΑ
Αθηνά Μιχαηλίδου: Οι ενέργειες και η στρατηγική της κυβέρνησης για την χρηματοοικονομική εκπαίδευση
Χρ. Πατσαλίδης: Οι πρωτοβουλίες και δράσεις για την ενίσχυση της χρηματοοικονομικής παιδείας στην Κύπρο
Μικρή μείωση στα δάνεια που κατέχουν οι Εταιρείες Εξαγοράς Πιστώσεων στο τέλος του 2024
Νέα έκδοση γραμματίων δημοσίου με δέλεαρ τη σημαντικά καλύτερη απόδοση από τις καταθέσεις-Αποκτά μέρος η Sophic
Τα σχέδια της Alpha Bank για περαιτέρω μεγέθυνση στην κυπριακή αγορά-Επέκταση με νέα προϊόντα και υπηρεσίες
Σε τρεις Πολιτείες των ΗΠΑ για προσέλκυση επενδύσεων ο Χριστοδουλίδης-Η παρουσία της Alpha Bank στην Κύπρο
Λαγκάρντ: Η εποχή των σοκ δυσκολεύει το έργο της ΕΚΤ για τον πληθωρισμό