Γραφεία εξυπηρέτησης πελατών για το Συνεργατισμό

Μέσα στο καλοκαίρι θα αρχίσει η σύσταση γραφείου εξυπηρέτησης πελατών του Συνεργατισμού , με στόχο το Σεπτέμβρη να αρχίσει η λειτουργία του. Η μονάδα αυτή θα κληθεί να διαχειριστεί τα παράπονα και τα προβλήματα των καταθετών. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Συνεργατικής Κεντρικής Τράπεζας Νικόλα Χατζηγιάννη, το γραφείο που θα συσταθεί, θα αποτελεί μια κεντρική υποδοχή παραπόνων και προβλημάτων του κόσμου του Συνεργατισμού. 

 

«Στόχος μας είναι καταρχήν να εντοπίζονται και να καταγράφονται τα προβλήματα των πελατών μας και ακολούθως να γίνεται διανομή στις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να επιλυθούν. Σε δεύτερη φάση, θα παρακολουθούμε εάν κάποιο πρόβλημα συναντάται αρκετές φορές, θα σημαίνει ότι είναι ένα πρόβλημα που θα πρέπει να λυθεί εσωτερικά». 

Δειτε Επισης

«Η Κυβέρνηση θα συνεχίσει να εφαρμόζει πειθαρχημένη οικονομική πολιτική-Στόχος η συνέχιση των αναβαθμίσεων»
Ικανοποίηση Μάκη Κεραυνού για την διπλή αναβάθμιση από Moody’s-«Αποτέλεσμα συνετούς πολιτικής»
Ν. Χριστοδουλίδης: Ανοίγει τον δρόμο για σημαντικές προοπτικές και πιο δυναμική ανάπτυξη η νέα αναβάθμιση(vid)
Διπλή αναβάθμιση και σε επενδυτική βαθμίδα Α από Moody's μετά από 13 χρόνια η Κύπρος-Τι αντανακλά η αξιολόγηση
Προβληματική η εναλλαξιμότητα του διοικητικού και γραμματειακού προσωπικού στο δημόσιο-Αναζητούνται λύσεις
Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στο Τσέρι η Green Dot-Οι κύριες δραστηριότητες κατά την λειτουργία του
Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Πρόταση δύο σημείων από τους εργοδότες για άρση του αδιεξόδου στο έτοιμο σκυρόδεμα-Το γάντι στις συντεχνίες
Δείχνει τα δόντια της στις εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος η απεργία-Επηρεάζει δραστηριότητες και κερδοφορία
Το ύψος των μη εξυπηρετούμενων δανείων που κατέχουν οι εταιρείες εξαγοράς πιστώσεων