LIDL: Προωθεί ελληνικά προϊόντα στο εξωτερικό
13:30 - 12 Ιουνίου 2014
Πρωτοβουλία για την προώθηση περισσότερων ελληνικών προϊόντων στα 10.000 καταστήματα που διαθέτει σε 25 χώρες ανέλαβε η γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl, με στόχο να εκμεταλλευτεί την άνοδο των ελληνικών τροφίμων στο εξωτερικό και παράλληλα να στηρίξει την εγχώρια παραγωγή και τις ελληνικές εξαγωγές.
Στο πλαίσιο αυτό, προχώρησε στη διοργάνωση της πρώτης έκθεσης ελληνικών προϊόντων «Food Expo Eridanous» στην Ελλάδα από τις 11 έως τις 13 Ιουνίου, η οποία απευθύνεται αποκλειστικά σε στελέχη των θυγατρικών της σε όλη την Ευρώπη. Τα στελέχη αυτά θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε 250 κωδικούς τροφίμων και ποτών, όπως το τζατζίκι, οι ελιές και το κρασί υπό το σήμα «Eridanous», τα οποία αργότερα θα τοποθετήσουν στα ράφια των καταστημάτων τους, είτε ως μέρος της μόνιμης γκάμας είτε στη διάρκεια προωθητικών ενεργειών με επίκεντρο την Ελλάδα.
Στελέχη της εταιρείας μιλώντας σε δημοσιογράφους ανέφεραν πως η Lidl διεξάγει ήδη τις λεγόμενες ελληνικές θεματικές εβδομάδες σε 26 χώρες της Ευρώπης και τόνισαν πως σκοπός τους μέσω της Food Expo Eridanous είναι να μυήσουν τους Ευρωπαίους πολίτες στη γεύση, την ποιότητα και την παράδοσή τους. Επισήμαναν δε ότι η Lidl συνεργάζεται με 1.500 προμηθευτές στην Ελλάδα, ενώ σε ετήσια βάση προωθεί εντός και εκτός συνόρων ελληνικά προϊόντα αξίας άνω των 800 εκατ. ευρώ.
Tο «παρών» στην έκθεση έδωσε η ελληνίδα υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία χαρακτήρισε ιδιαίτερα θετικό γεγονός την κίνηση της Lidl που συμβάλλει στη προβολή των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό.
ΠΗΓΗ: imerisia.gr