H αντεπίθεση της PUMA στο Μουντιάλ

Μέχρι πρότινος όλος ο κόσμος του ποδοσφαίρου είχε συνδέσει τους αγώνες του Μουντιάλ με την Adidas και τη Νike αλλά τα πράγματα φέτος στην Βραζιλία αλλάζουν. Δεν είναι απίθανο, η νικήτρια ομάδα να φοράει παπούτσια της  PUMA. Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών έχει αγωνιστεί πολλές φορές και ξέρει ότι δεν μπορεί να ανταγωνιστεί με την Adidas και τη Nike  στην κούρσα χορήγησης φανελών του τουρνουά. Η Puma ντύνει την Ιταλία, την Ουρουγουάη, την Ελβετία, την Χιλή, καθώς και τις 4 εκπροσώπους της Αφρικής, που είναι η Γκάνα, το Καμερούν, η Αλγερία και η Ακτή Ελεφαντοστούν. Με την Nike ντύνονται η Βραζιλία, Πορτογαλία και Ολλανδία, ενώ η Adidas ντύνει τη Γερμανία, την Αργεντινή και την Ισπανία.

Τα αθλητικά παπούτσια των ποδοσφαιριστών είναι μια διαφορετική ιστορία, εφόσον οι παίχτες είναι ελεύθεροι να φορέσουν τα παπούτσια που θέλουν. Εδώ είναι που η Puma κερδίζει το παιχνίδι. Αντί να επενδύσει στις φανέλες, η Puma προτίμησε να προσεγγίσει ταλαντούχους αθλητές να φορέσουν τα παπούτσια της. Θα φορέσουν παπούτσια της: ο Ισπανός Cesc Fabregas, ο Αργεντινός Sergio Aguero, ο Γερμανός Marco Reus, και ο Γάλλος Olivier Giroud. Η Puma κλείδωσε επίσης  και τον Ιταλό ποδοσφαιριστή Mario Balotelli που είναι βέβαιο ότι θα δημιουργήσει πρωτοσέλιδα στη Βραζιλία, ανεξάρτητα από το πόσο καλά παίζει στο γήπεδο.

Αναφορικά με τον σχεδιασμό των παπουτσιών, η  Puma διατηρεί απλή στρατηγική: φωτεινά παπούτσια σε διάφορα χρώματα. Ο Balotelli αναφέρει ότι για αυτό επέλεξε την PUMA. «Τολμούν να είναι διαφορετικοί κι αυτό κάνω και εγώ».  Όχι μόνο τα χρωματιστά παπούτσια θα είναι αναγνωρίσιμα λόγω της πανδαισίας χρωμάτων, αλλά είναι ένα όνειρο για τους manager που θα τα προμηθεύουν στους παίχτες. Κατά τη λήψη αποφάσεων παραγωγής και διανομής, η εταιρεία έχει να ανησυχεί για μόνο τρία μοντέλα: το εξαιρετικά ακριβό ζευγάρι (200 $), τα φθηνά (75 $), και τα ενδιάμεσα (185 $).

Έτσι, η εταιρεία θα περιμένει μετά το Κύπελλο να ξεκινήσει μεγάλη διαφημιστική καμπάνια, όταν η νέα ποδοσφαιρική χρονιά θα είναι έτοιμη να ξεκινήσει. 

ΠΗΓΗ: BloombergBusinessweek

Δειτε Επισης

Η RIFAI στην Κύπρο: Νέα εποχή με πλήρη ανακαίνιση των τριών καταστημάτων της-Μια κομβική στιγμή για το brand
Lexus RZ: Βελτιωμένη απόδοση και νέα εμπειρία πολυτέλειας
CTC AUTOMOTIVE: Το νέο ηλεκτρικό Hyundai INSTER στα τρία κορυφαία μοντέλα των βραβείων World Car 2025
Το «Γιαννούδι» και η συμβολή της ΚΕΟ στην κυπριακή οινοποιία
Η αμιγώς ηλεκτρική εξέλιξη ενός icon...Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota C-HR+
Lidl Κύπρου: Η επετειακή καμπάνια για τα 15 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Κύπρο (video)
Το καινοτόμο συμπλήρωμα διατροφής Coligas Fast από την Aboca-Διατίθεται σε όλα τα φαρμακεία παγκύπρια
VitaPets Ltd: Γιορτάζει πέντε χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην κυπριακή αγορά
Νέα επένδυση από Frou Frou-Εκπόνησε και υλοποίησε ένα από τα σημαντικότερα project του ομίλου(pics)
Στα σκαριά η εξαγορά της Just Eat από την ολλανδική Prosus-Μεγάλο deal 4,1 δισ. ευρώ