Δημιουργία τηλεφωνικών κέντρων σε κάθε Υπουργείο αποφάσισε το Υπουργικό
15:53 - 11 Ιουνίου 2014
To Υπουργικό Συμβούλιο αποφάσισε τη δημιουργία τηλεφωνικού κέντρου σε κάθε Υπουργείο με 2-3 άτομα προσωπικό για να απαντά στις κλήσεις που δέχεται το κεντρικό τηλεφωνικό κέντρο του κάθε Υπουργείου.
Σε κάθε Τμήμα του Υπουργείο θα οριστεί ένα άτομο για σκοπούς λήψης των τηλεφωνικών κλήσεων στα συγκεκριμένα Τμήματα.
Σε κάθε Υπουργείο θα δημιουργηθεί επίσης μηχανισμός παρακολούθησης των αναπάντητων κλήσεων.
Περαιτέρω, το κάθε Κέντρο Εξυπηρέτησης του Πολίτη (ΚΕΠ) θα στελεχωθεί με επιπρόσθετο προσωπικό για να λαμβάνει τις τηλεφωνικές κλήσεις του κοινού.
Αποφασίστηκε επίσης η διεξαγωγή μελέτης από το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών σε συνεργασία με το Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης και Προσωπικού για να διαπιστωθεί η δυνατότητα δημιουργίας Ενιαίου Κέντρου Τηλεξυπηρέτησης από τη Δημόσια Υπηρεσία είτε εναλλακτικά μέσω αγοράς υπηρεσιών.
Το Υπουργικό Συμβούλιο αποφάσισε όπως όλα τα πιο πάνω που αφορούν τις τηλεφωνικές κλήσεις θα πρέπει να υλοποιηθούν εντός ενός μηνός και ο κάθε Υπουργός κλήθηκε να υποβάλει σχετικό σημείωμα προς το Υπουργικό Συμβούλιο σε σχέση με τη δημιουργία τηλεφωνικού κέντρου σε κάθε Υπουργείο και Τμήμα του Υπουργείου του.