Ναυαγεί η συμφωνία $35 δις μεταξύ Publicis και Omnicom
11:31 - 09 Μαΐου 2014
Η συγχώνευση αξίας $35 δις μεταξύ Publicis και Omnicom, που θα δημιουργούσε το μεγαλύτερο διαφημιστικό γραφείο στον κόσμο σε τζίρο και θα έβαζε αντίπαλες εταιρείες - όπως Coca-Cola και PepsiCo - κάτω από την ίδια διαφημιστική ομπρέλα, έχει καταρρεύσει λόγω διευθυντικών διαφωνιών, ρυθμιστικές διαμάχες και θέματα φορολογίας.
Όπως αναφέρει σχετικό δημοσίευμα της Financial Times, οι δύο πλευρές συμφώνησαν να τερματίσουν τη προτεινόμενη συμφωνία χωρίς αποζημίωση «διαζυγίου».