Powered by

Ναυαγεί η συμφωνία $35 δις μεταξύ Publicis και Omnicom

Η συγχώνευση αξίας $35 δις μεταξύ Publicis και Omnicom, που θα δημιουργούσε το μεγαλύτερο διαφημιστικό γραφείο στον κόσμο σε τζίρο και θα έβαζε αντίπαλες εταιρείες - όπως Coca-Cola και PepsiCo - κάτω από την ίδια διαφημιστική ομπρέλα, έχει καταρρεύσει λόγω διευθυντικών διαφωνιών, ρυθμιστικές διαμάχες και θέματα φορολογίας.
 
 

Όπως αναφέρει σχετικό δημοσίευμα της Financial Times, οι δύο πλευρές συμφώνησαν να τερματίσουν τη προτεινόμενη συμφωνία χωρίς αποζημίωση «διαζυγίου».

Δειτε Επισης

Ο Moody's διατήρησε στην Baa3 την Ιταλία-Αναβάθμισε σε θετική την προοπτική
ΕΚΤ: Η ξηρασία απειλεί έως το 15% της παραγωγής στην ευρωζώνη
Κοντά στο να ξεπεράσει ένα σημαντικό εμπόδιο και σε τροχιά ένταξης στη ζώνη του ευρώ η Βουλγαρία
Το στοίχημα των $10 δισ. στο deal Chevron–Hess και η «τρικλοποδιά» της Exxon
Προσφεύγει στη Δικαιοσύνη κατά της κυβέρνησης Τραμπ για την απαγόρευση εγγραφής ξένων φοιτητών το Χάρβαρντ
Τραμπ: Αδιέξοδες οι συζητήσεις με Ε.Ε.-Άμεσοι δασμοί 50%, σε ισχύ από 1η Ιουνίου
ΕΚΤ: Η επιβράδυνση στους μισθούς στηρίζει τις προβλέψεις για νέα μείωση στα επιτόκια
Σε νέο ιστορικό υψηλό το bitcoin-Άγγιξε τα 112.000 δολάρια
Έκθεση HSBC: Οι αμερικανικές εταιρείες πλήττονται περισσότερο από τους δασμούς Τραμπ
Ιαπωνία: Σε υψηλό 28 μηνών ο δομικός πληθωρισμός