Powered by

Ναυαγεί η συμφωνία $35 δις μεταξύ Publicis και Omnicom

Η συγχώνευση αξίας $35 δις μεταξύ Publicis και Omnicom, που θα δημιουργούσε το μεγαλύτερο διαφημιστικό γραφείο στον κόσμο σε τζίρο και θα έβαζε αντίπαλες εταιρείες - όπως Coca-Cola και PepsiCo - κάτω από την ίδια διαφημιστική ομπρέλα, έχει καταρρεύσει λόγω διευθυντικών διαφωνιών, ρυθμιστικές διαμάχες και θέματα φορολογίας.
 
 

Όπως αναφέρει σχετικό δημοσίευμα της Financial Times, οι δύο πλευρές συμφώνησαν να τερματίσουν τη προτεινόμενη συμφωνία χωρίς αποζημίωση «διαζυγίου».

Δειτε Επισης

Ανοδικά ξανά οι τιμές πετρελαίου και φυσικού αερίου λόγω των γεωπολιτικών αναταραχών
Ευρωζώνη: Απροσδόκητη πτώση για τον ιδιωτικό τομέα τον Νοέμβριο-«Φλερτάρει» με την ύφεση
Γερμανία: Ταχύτερη η συρρίκνωση στον ιδιωτικό τομέα-«Αγκάθι» οι υπηρεσίες
Bitcoin: Ο «βασιλιάς» των cryptos φλερτάρει με τα $100.000
Εκτίμηση αναλυτών: Γεωπολιτικά και δασμοί θα φέρουν απόλυτη ισοτιμία μεταξύ ευρώ και δολαρίου το 2025
Βιλερουά: Δεν βλέπει μεγάλο πληθωριστικό «χτύπημα» από τους δασμούς του Τραμπ
Τι σημαίνει η επιστροφή Τραμπ για τις αποδόσεις των ομολόγων και τα νομίσματα
Bitcoin: Έσπασε το φράγμα των 95.000 δολαρίων λόγω του «φαινομένου Τραμπ»
Βρετανία: Απροσδόκητη αύξηση του πληθωρισμού στο 2,3% τον Οκτώβριο
Morgan Stanley: Φρένο στην ανάπτυξη και πληθωρισμός από τους δασμούς Τραμπ