Powered by

Ναυαγεί η συμφωνία $35 δις μεταξύ Publicis και Omnicom

Η συγχώνευση αξίας $35 δις μεταξύ Publicis και Omnicom, που θα δημιουργούσε το μεγαλύτερο διαφημιστικό γραφείο στον κόσμο σε τζίρο και θα έβαζε αντίπαλες εταιρείες - όπως Coca-Cola και PepsiCo - κάτω από την ίδια διαφημιστική ομπρέλα, έχει καταρρεύσει λόγω διευθυντικών διαφωνιών, ρυθμιστικές διαμάχες και θέματα φορολογίας.
 
 

Όπως αναφέρει σχετικό δημοσίευμα της Financial Times, οι δύο πλευρές συμφώνησαν να τερματίσουν τη προτεινόμενη συμφωνία χωρίς αποζημίωση «διαζυγίου».

Δειτε Επισης

Νέο μέτωπο στο παγκόσμιο εμπόριο...Ο Τραμπ επιβάλλει δασμό 50% στον εισαγόμενο χαλκό
Τουρκία: Αύξηση φόρων σε καταθέσεις και κεφάλαια για την ενίσχυση του προϋπολογισμού
Σημαντική πτώση 3,6% στις τιμές παραγωγού της Κίνας τον Ιούνιο
KPMG: Επιβράδυνση της παγκόσμιας ανάπτυξης στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2009
Και επίσημα στο ευρώ από 1/1/26 η Βουλγαρία-Πού «κλείδωσε» η ισοτιμία
Τραμπ: Τέλος στις παρατάσεις-Απειλές για δασμούς 200% σε φαρμακευτικές και 50% στον χαλκό
Κρούει τον κώδωνα στην Ε.Ε. για τους εμπορικούς της εταίρους μελέτη της ΕΚΤ...Πάρε-δώσε με αυταρχικές κυβερνήσεις
Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Ζητούμενο η καλύτερη ισορροπία και η περισσότερη σταθερότητα στις σχέσεις της Ε.Ε. με την Κίνα
ΟΗΕ: Εντείνει την αβεβαιότητα η απόφαση της κυβέρνησης Τραμπ να παρατείνει την προθεσμία για τους δασμούς
Οι ανακοινώσεις Ντόναλντ Τραμπ για τους δασμούς...Το ύψος, σε ποιες χώρες επέβαλε και πότε θα τεθούν σε ισχύ