Powered by

Βρετανικά brands ανακάμπτουν από σκάνδαλο αλογίσιου κρέατος

Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα βρετανικά brands, μετά το σκάνδαλο του αλογίσιου κρέατος, ανακτάται, καθώς οι εταιρείες ξανακερδίζουν την καλή τους φήμη.
 
 

Η ετήσια έρευνα Global RepTrack 100 UK από το Reputation Institute ανέδειξε ότι 53% των 135 εταιρειών της λίστας παρατήρησαν ανάπτυξη της καλής του φήμης την χρονιά που μας πέρασε, με τα brands Findus και Brakes να δείχνουν τη μεγαλύτερη αύξηση.

Δειτε Επισης

Ανοδικά ξανά οι τιμές πετρελαίου και φυσικού αερίου λόγω των γεωπολιτικών αναταραχών
Ευρωζώνη: Απροσδόκητη πτώση για τον ιδιωτικό τομέα τον Νοέμβριο-«Φλερτάρει» με την ύφεση
Γερμανία: Ταχύτερη η συρρίκνωση στον ιδιωτικό τομέα-«Αγκάθι» οι υπηρεσίες
Bitcoin: Ο «βασιλιάς» των cryptos φλερτάρει με τα $100.000
Εκτίμηση αναλυτών: Γεωπολιτικά και δασμοί θα φέρουν απόλυτη ισοτιμία μεταξύ ευρώ και δολαρίου το 2025
Βιλερουά: Δεν βλέπει μεγάλο πληθωριστικό «χτύπημα» από τους δασμούς του Τραμπ
Τι σημαίνει η επιστροφή Τραμπ για τις αποδόσεις των ομολόγων και τα νομίσματα
Bitcoin: Έσπασε το φράγμα των 95.000 δολαρίων λόγω του «φαινομένου Τραμπ»
Βρετανία: Απροσδόκητη αύξηση του πληθωρισμού στο 2,3% τον Οκτώβριο
Morgan Stanley: Φρένο στην ανάπτυξη και πληθωρισμός από τους δασμούς Τραμπ