Powered by

Βρετανικά brands ανακάμπτουν από σκάνδαλο αλογίσιου κρέατος

Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα βρετανικά brands, μετά το σκάνδαλο του αλογίσιου κρέατος, ανακτάται, καθώς οι εταιρείες ξανακερδίζουν την καλή τους φήμη.
 
 

Η ετήσια έρευνα Global RepTrack 100 UK από το Reputation Institute ανέδειξε ότι 53% των 135 εταιρειών της λίστας παρατήρησαν ανάπτυξη της καλής του φήμης την χρονιά που μας πέρασε, με τα brands Findus και Brakes να δείχνουν τη μεγαλύτερη αύξηση.

Δειτε Επισης

ΗΠΑ: Αρνητικό ρεκόρ στο εμπορικό έλλειμμα-Πλήγμα για το ΑΕΠ
Ισπανία: Παραμένει ισχυρή η οικονομία αλλά το blackout επιδεινώνει τις προοπτικές
Σταθεροποίηση δικτύων σε Ισπανία, Πορτογαλία-Χωρίς διαδίκτυο και τηλέφωνο απομακρυσμένες περιοχές στη Γροιλανδία
Το Πεκίνο βελτιώνει την πολιτική επιστροφών φόρου για ξένους τουρίστες
Εντολές για αξιολογήσεις από ΕΤΕπ θα λαμβάνει πλέον ο Scope Ratings
Μεγάλοι κίνδυνοι για ύφεση της παγκόσμιας οικονομίας φέτος-Καμπανάκι από οικονομολόγους
Η IBM σχεδιάζει επενδύσεις $150 δισ. στις ΗΠΑ την επόμενη πενταετία
Φωνάζουν για τον υπερτουρισμό και παροτρύνουν τους Βρετανούς τουρίστες να «μείνουν σπίτι» οι Ισπανοί
Ανατρέπει τα δεδομένα το ράλι του ευρώ έναντι του δολαρίου
Τραμπ: Υπόσχεται νέες μειώσεις φόρων για να αντισταθμίσει το κόστος των δασμών