Powered by

Βρετανικά brands ανακάμπτουν από σκάνδαλο αλογίσιου κρέατος

Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα βρετανικά brands, μετά το σκάνδαλο του αλογίσιου κρέατος, ανακτάται, καθώς οι εταιρείες ξανακερδίζουν την καλή τους φήμη.
 
 

Η ετήσια έρευνα Global RepTrack 100 UK από το Reputation Institute ανέδειξε ότι 53% των 135 εταιρειών της λίστας παρατήρησαν ανάπτυξη της καλής του φήμης την χρονιά που μας πέρασε, με τα brands Findus και Brakes να δείχνουν τη μεγαλύτερη αύξηση.

Δειτε Επισης

Ο Moody's διατήρησε στην Baa3 την Ιταλία-Αναβάθμισε σε θετική την προοπτική
ΕΚΤ: Η ξηρασία απειλεί έως το 15% της παραγωγής στην ευρωζώνη
Κοντά στο να ξεπεράσει ένα σημαντικό εμπόδιο και σε τροχιά ένταξης στη ζώνη του ευρώ η Βουλγαρία
Το στοίχημα των $10 δισ. στο deal Chevron–Hess και η «τρικλοποδιά» της Exxon
Προσφεύγει στη Δικαιοσύνη κατά της κυβέρνησης Τραμπ για την απαγόρευση εγγραφής ξένων φοιτητών το Χάρβαρντ
Τραμπ: Αδιέξοδες οι συζητήσεις με Ε.Ε.-Άμεσοι δασμοί 50%, σε ισχύ από 1η Ιουνίου
ΕΚΤ: Η επιβράδυνση στους μισθούς στηρίζει τις προβλέψεις για νέα μείωση στα επιτόκια
Σε νέο ιστορικό υψηλό το bitcoin-Άγγιξε τα 112.000 δολάρια
Έκθεση HSBC: Οι αμερικανικές εταιρείες πλήττονται περισσότερο από τους δασμούς Τραμπ
Ιαπωνία: Σε υψηλό 28 μηνών ο δομικός πληθωρισμός