Powered by

Advertising Feature: Coffee Island, Καφές στα μέτρα σας

Το ταξίδι της Coffee Island στην Κύπρο ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2009 στη Λευκωσία. Αυτή τη στιγμή  το δίκτυο αποτελείται από 27 καταστήματα σε Λευκωσία, Λάρνακα Λεμεσό και Πάφο, ενώ παράλληλα προετοιμάζονται άλλα τρία.
 
«Στόχος μας δεν είναι η κατάκτηση ενός αριθμητικού στόχου, αλλά μια επιτυχημένη πορεία με κερδοφόρους και ικανοποιημένους συνεργάτες και με παρουσία σε σημεία που καλύπτουν όλη την επικράτεια της ελεύθερης Κύπρου, βάσει στοχευόμενου στρατηγικού σχεδιασμού ανάπτυξης του δικτύου που έχουμε σχεδιάσει για το νησί», αναφέρει η Network Supervisor, Έλενα Χαραλάμπους.
 
Η ιδέα των Coffee Island γεννήθηκε από την αγάπη που είχε μία νεανική παρέα από την Πάτρα για το ρόφημα του καφέ. Το 1999 δημιουργήθηκε ένα καφεκοπτείο με ύφος αμιγώς παραδοσιακό, το οποίο έδωσε ταυτόχρονα την ευκαιρία στους λάτρεις του καφέ να απολαύσουν μία μεγάλη ποικιλία από νέα χαρμάνια, αρωματικούς καφέδες και πλήθος χρηστικών αντικειμένων για την παρασκευή ενός γευστικού καφέ. Συνέχεια της επιτυχίας αυτής ήταν το άνοιγμα κι άλλων καφεκοπτείων Coffee Island.
 
Ποια είναι η ιστορία των Coffee Island στην Κύπρο;
Η εταιρεία ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην Κύπρο το 2009 με το πρώτο κατάστημα Coffee Island στη Λευκωσία. Κατάφερε μέσα σε τρία χρόνια να δημιουργήσει ένα δυνατό δίκτυο καταστημάτων στη χώρα μας, τα οποία ανέρχονται σήμερα σε 27 και ο αριθμός του συνεχώς μεγαλώνει.  Το 2010 απετέλεσε σταθμό για την εταιρεία, καθώς τα 31 καταστήματα που ήδη υπήρχαν στο δίκτυό της σε Ελλάδα και Κύπρο ανακαινίστηκαν πλήρως, υιοθετώντας το σημερινό concept συνύπαρξης καφεκοπτείου με δυνατότητα σερβιρίσματος ροφημάτων σε όρθιους και διερχομένους.
 
Το σύγχρονο καφεκοπτείο ήταν γεγονός. Δεν ήταν απομίμηση κάποιου υπάρχοντος concept, αλλά πρωτογενής έμπνευση με βοήθεια από εικόνες του εξωτερικού σε συνδυασμό με τις ανάγκες της Ελλάδας. Ήταν ίσως η σημαντικότερη στροφή της εταιρείας και ο λόγος που γνώρισε την ανάπτυξη των τελευταίων ετών.
 
Το 2013 η Coffee Island συνέχισε να επεκτείνει το δίκτυό της. Σήμερα αριθμεί 180 καταστήματα. Στην Κύπρο τα 27 καταστήματα έχουν δημιουργήσει ένα δυνατό δίκτυο, που κυριαρχεί στην τοπική αγορά, αλλά και μία νέα κουλτούρα γύρω από τον καφέ
 
Πότε δημιουργήθηκαν οι μονάδες μεταποίησης;
Η εταιρεία δημιούργησε δύο υπερσύγχρονες μονάδες μεταποίησης και συσκευασίας του καφέ στην περιοχή της Πάτρας το 2012, ενώ παράλληλα επέκτεινε τις αποθήκες της. Η επένδυση σε μηχανολογικό εξοπλισμό έδωσε τη δυνατότητα στην εταιρεία να εξασφαλίσει την ποιότητά της, στο πλαίσιο της δεδομένης αύξησης της παραγωγής που προκύπτει από τη συνεχή επέκταση του δικτύου της.
 
Ποιοι είναι οι κύριοι πελάτες σας;
Τα αρώματα και οι απολαύεις που μοιράζουν τα καταστήματά μας δεν αποτελούν προνόμιο ολίγων. Αντίθετα, στα καταστήματά μας καθημερινά μοιραζόμαστε στιγμές συνύπαρξης ατόμων όλων των ηλικιών και των κοινωνικών τάξεων χωρίς καμία απολύτως διάκριση. Άλλωστε προσφέρουμε καφέ… κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σας.
 
Πώς αντεπεξέρχονται τα Coffee Island στον ανταγωνισμό, απέναντι σε γνωστές φίρμες καφέ;
Η συνύπαρξη με τον ανταγωνισμό δεν θα μπορούσε να στηρίζεται παρά μόνο στους προαναφερθέντες λόγους ανάπτυξης της Coffee Island. Ο συνδυασμός του παραδοσιακού καφεκοπτείου και του σύγχρονου espresso bar, μέσω της προσφοράς υπηρεσιών coffee to go, δίνει απόλυτη εξειδίκευση των franchisee μας στον καφέ. Επιπρόσθετα, η εταιρεία Coffee Island, μέσα από τη σύγχρονη οργανωτική της δομή και τις υπερσύγχρονες μονάδες μεταποίησης του καφέ, είναι σε θέση να προσφέρει στα καταστήματα τη δυνατότητα συνεπούς εξυπηρέτησης του δόγματος ποιότητα - τιμή - εξυπηρέτηση. Αυτό πλαισιώνεται, ασφαλώς, από την εξειδίκευση της αλυσίδας και την τεχνογνωσία της στη μεταποίηση του καφέ, δημιουργώντας τη σημερινή εικόνα της Coffee Island. Μία εικόνα που προβάλλει το value for money σε μία εποχή που οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν και οι απαιτήσεις αυξάνονται.
 
Υπάρχουν μυστικά στον καφέ;
Είναι δύσκολο τη σημερινή εποχή, με τα τόσα μέσα που διαθέτουμε και τη μεγάλη δυνατότητα πρόσβασης σε μεγάλους όγκους πληροφορίας, να μιλάμε για μυστικά. Φυσικά υπάρχουν και μυστικά στον καφέ, ίσως περισσότερα από κάθε άλλο προϊόν. Το παράδοξο είναι ότι τα μυστικά αυτά δεν είναι κρυφά! Η ανακάλυψή τους, όμως, απαιτεί κόπο, μεράκι, επιμονή, επένδυση σε εξοπλισμό και πρόσωπα, όραμα και αγάπη για τον καφέ. Η Coffee Island προσπαθεί να μένει πάντα στο επίκεντρο των εξελίξεων σχετικά με τον καφέ και με τη θέση που το συγκεκριμένο προϊόν μπορεί να κατέχει σε μία συνεχώς μεταλλασσόμενη αγορά.
 
Από την πλευρά μας προσπαθούμε να εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας, συμβαδίζοντας με διεθνώς αναγνωρισμένα πρότυπα πιστοποίησης, όπως για παράδειγμα το SCAE. Επιπλέον συνεργαζόμαστε με προμηθευτές που είναι πρωτοπόροι στο χώρο τους και ως προς τον ωμό καφέ και ως προς τον μηχανολογικό εξοπλισμό των μονάδων παραγωγής μας, καθώς και των καταστημάτων μας. Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε το γεγονός ότι προσπαθούμε συνεχώς να εμπλουτίζουμε την εκπαίδευση των franchisee μας, με τελικό αποτέλεσμα η ποιότητα των προϊόντων που παράγουμε να διατηρείται και στο ποτήρι του καταναλωτή ενός καφέ Coffee Island.
 
Στην εποχή της κρίσης τον κόβουμε, τελικά, τον καφέ ή πίνουμε περισσότερο;
Για να απαντηθεί το ερώτημα αυτό είναι απαραίτητο να χαρακτηρίσουμε τον καφέ. Η σωστή απάντηση είναι ότι βιώνοντας μία οικονομική και όχι μόνο κρίση, ο καταναλωτής επαναπροσδιορίζει τη στάση απέναντι σε κάθε καταναλωτικό προϊόν. Γινόμαστε πιο απαιτητικοί πελάτες κι επιζητούμε να ικανοποιήσουμε σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό τις καταναλωτικές μας ανάγκες. Ο καφές αποτελεί μικροαπόλαυση της ζωής και για το λόγο αυτό είναι δύσκολο να κοπεί.
 
Η αίσθηση που έχουμε εμείς για την αγορά τόσο μέσα από την εικόνα των καταστημάτων μας όσο και από σχετικές έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί, είναι ότι παρατηρείται μία στροφή στις καταναλωτικές συνήθειες, με τους πελάτες να επιζητούν όλο και καλύτερη ποιότητα εξυπηρέτησης και προϊόντος. Αυτό είναι ένα γεγονός που η Coffee Island δεν φοβάται, αλλά νιώθει υποχρέωσή της να συνεχίζει να εκπληρώνει τις προσδοκίες που έχει δημιουργήσει στους φίλους των καταστημάτων της αλυσίδας, στους φίλους του καλού καφέ.
 
Νέα ταυτότητα - Νέα δυναμική
Δεδομένης της αλματώδους ανάπτυξης της εταιρείας τόσο ως προς την εσωτερική δομή όσο και ως προς το δίκτυο των καταστημάτων, η Coffee Island πήρε τη μεγάλη απόφαση να αλλάξει. Ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα των καταναλωτών, των συνεργατών του δικτύου, αλλά και στις δικές της εσωτερικές ανησυχίες, η εταιρεία υιοθετεί νέο λογότυπο, νέα επικοινωνιακή γλώσσα και νέο αρχιτεκτονικό ύφος στα καταστήματά της και στη συσκευασία των προϊόντων της.
 
Σε μία επιτυχημένη συνεργασία με το παγκοσμίως γνωστό και καταξιωμένο αρχιτεκτονικό γραφείο Κούρκουλα -Κοκκίνου μετατρέπει τα καταστήματά της σε μία ελκυστική συσκευασία του τελικού προϊόντος, του Καφεκοπτείου Coffee Island. Έχοντας δώσει το στίγμα της για την επόμενη δεκαετία, η Coffee Island επικεντρώνεται πλέον στην υλοποίηση των εφαρμογών αυτών και σε αυτό που γνωρίζει καλύτερα από κάθε άλλον, στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών και προϊόντων στον τελικό καταναλωτή.
 
Λίστα καταστημάτων
ΛΕΥΚΩΣΙΑ
1. Σταυρού
2. Λατσιά
3. Λακατάμια
4. Έγκωμη
5. Θεμιστοκλή Δέρβη
6. Κοκκινοτριμιθιά
7. Δάλι
8. Άγιος Δομέτιος
9. Βυζαντίου
10. Πλατύ Αγλαντζιάς
11. Άγιος Αντώνιος
12. Παλλουριώτισσα
13. Τσέρι
14. Αρεδιού
 
ΛΑΡΝΑΚΑ
1. Μακαρίου
2. Ερμού
3. Κίτι
4. Στρατηγού Τιμάγια
5. Φανερωμένης
 
ΛΕΜΕΣΟΣ
1. Μακαρίου
2. Αγίας Ζώνης
3. Γρίβα Διγενή
4. Ανεξαρτησίας
5. Ομονοίας
 
ΠΑΦΟΣ
1. Ελευθέριος Βενιζέλος
2. Πόλη Χρυσοχούς
3. Κάτω Πάφος
 
Το θέμα φιλοξενήθηκε στο ένθετο Coffee Chains του τεύχους Απριλίου του περιοδικού IN Business.

Δειτε Επισης

Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama
Ενισχύει την ευρωπαϊκή της παρουσία η SKY express...Διευρύνει το δίκτυό της με απευθείας πτήσεις σε Άμστερνταμ
Με την...υπογραφή PHC επιστρέφει στην Ελλάδα η Pizza Hut-«Θα ακολουθήσουμε ένα επιθετικό πλάνο ανάπτυξης»
Στο 84,17% το ποσοστό συμμετοχής της E.V.H. Investments στο μετοχικό κεφάλαιο της Salamis Tours
Ανώτατο: Απέρριψε την αναφορά Χριστοδουλίδη για κατασκηνώσεις πολυτελείας και επισκέψιμα αγροκτήματα
Η ΕΤΑΠ Πάφου στη 2η διακρατική συνάντηση του ευρωπαϊκού προγράμματος COSME στην Κροατία
Σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο ο τουρισμός-Σε ιστορικό υψηλό οι αφίξεις το δεκάμηνο