Προσπάθειες για ανάκαμψης της Tesco με τα «pound zones»
14:04 - 06 Μαΐου 2014
Σε μια τελευταία προσπάθεια να κερδίσει τις εντυπώσεις από τους discounters, η Tesco ψάχνει τρόπους για να ενισχύσει τα έσοδά της από τις πωλήσεις των καταστημάτων που έχουν μειωθεί το 2013 κατά 1,3%, ενώ τα κέρδη ήταν μειωμένα κατά 6% σε £3,3 δις.
Μια τέτοια προσπάθεια λοιπόν, ήταν η δημιουργία εντός των καταστημάτων της, των «ζωνών της λίρας» (pound zones), όπου προσφέρονται κατηγορίες μη τροφίμων, όπως προϊόντα για την υγεία, την ομορφιά και για τα κατοικίδια ζώα, με πολύ μικρό ποσό, όπως 50 πένες.
Οι «pound zones» έχουν ήδη, λειτουργήσει σε 60 περίπου καταστήματα κι η εταιρεία σχεδιάζει να τα αυξήσει στα 300, σύμφωνα με την The Daily Mail, σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί την αύξηση αλυσίδων όπως, Poundland και Poundworld.
Ωστόσο, αναλυτές έχουν εκφράσει ανησυχίες σχετικά με την κίνηση αυτή, με την διευθύντρια της παγκόσμιας έρευνας Planet Retail’s Νάταλι Berg, να τονίζει ότι το να προσπαθούν να μετατραπούν σε discounters δεν είναι η καλύτερη λύση. Σημείωσε πως οποιαδήποτε παρόμοια κίνηση το πιο πιθανόν θα ανοίξει ευκαιρίες για τους αντιπάλους της, όπως η Sainsbury.
Η Tesco έχει ήδη, ανακοινώσει μια επένδυση πολλών εκατομμυρίων λιρών για να μειώσει τις τιμές στα τρόφιμα, σε μια προσπάθεια να κερδίσει τις Aldi και Lidl, οι οποίες σημειώνουν διψήφια αύξηση στις πωλήσεις τους, ενώ το μερίδιο αγοράς της Tesco συρρικνώνεται.
Παράλληλα, η Tesco ανακοινώνει για φέτος σχέδια για τη δημιουργία δικής της μάρκας smartphone, μετά την επιτυχία που σημείωσε το τάμπλετ Hudl , το οποίο έχει πουλήσει 500.000 μονάδες μέχρι σήμερα. Όπως τόνισε στο BBC ο διευθύνων σύμβουλος της Tesco Philip Clarke, τα smartphone θα τρέχουν το λειτουργικό σύστημα Android της Google και θα έρχονται προ-εγκατεστημένα με τις υπηρεσίες Tesco, περιλαμβανομένων και των ψηφιακών υπηρεσιών ψυχαγωγίας της Blinkbox και το loyalty programme Clubcard. Πρόσθεσε μάλιστα, ότι η επόμενη έκδοση του Hudl θα κυκλοφορήσει το Σεπτέμβριο, ώστε να προκαταλάβει την κρίσιμη περίοδο των χριστουγεννιάτικων συναλλαγών.
Πηγή: www.marketingweek.co.uk