Μύθος Ζυθοποιία: Διευρύνει το portfolio του brand Mythos

Στη διεύρυνση του portfolio του brand Mythos προχώρησε η Μύθος Ζυθοποιία, λανσάροντας τη Mythos Radler με λεμόνι. 

Πρόκειται για μπίρα με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ, μόλις 2%, η οποία αποτελεί συνδυασμό ξανθιάς μπίρας ανώτερης ζυθοποίησης, ανανεμειγμένη με χυμό από επιλεγμένα ώριμα λεμόνια.

 

Η Mythos Radler με λεμόνι τοποθετείται σταδιακά στα σημεία πώλησης στην Ελλάδα και αναμένεται να υποστηριχθεί με διαφημιστική καμπάνια, που θα επιμεληθεί η Solid, η οποία ανέλαβε πρόσφατα το λογαριασμό της Mythos, μετά από spec. 

Το λανσάρισμα της Mythos Radler με λεμόνι, ουσιαστικά επιβεβαιώνει την ανοδική δυναμική του συγκεκριμένου segment, στο οποίο έχει παρουσία και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία με την Amstel Radler. 

Πηγή: Marketing Week

Δειτε Επισης

Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ
Double the Coffee Experience: Δύο νέες γεύσεις από τον καφέ Pokka
Volkswagen: Πτώση 40% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου λόγω δασμών και υψηλότερου κόστους παραγωγής
Το Kia EV3 αναδείχθηκε «2025 World Car of the Year»
To Hyundai INSTER «Καλύτερο Παγκόσμιο Ηλεκτρικό» του 2025
Επεκτείνει την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της η Toyota