Μύθος Ζυθοποιία: Διευρύνει το portfolio του brand Mythos

Στη διεύρυνση του portfolio του brand Mythos προχώρησε η Μύθος Ζυθοποιία, λανσάροντας τη Mythos Radler με λεμόνι. 

Πρόκειται για μπίρα με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ, μόλις 2%, η οποία αποτελεί συνδυασμό ξανθιάς μπίρας ανώτερης ζυθοποίησης, ανανεμειγμένη με χυμό από επιλεγμένα ώριμα λεμόνια.

 

Η Mythos Radler με λεμόνι τοποθετείται σταδιακά στα σημεία πώλησης στην Ελλάδα και αναμένεται να υποστηριχθεί με διαφημιστική καμπάνια, που θα επιμεληθεί η Solid, η οποία ανέλαβε πρόσφατα το λογαριασμό της Mythos, μετά από spec. 

Το λανσάρισμα της Mythos Radler με λεμόνι, ουσιαστικά επιβεβαιώνει την ανοδική δυναμική του συγκεκριμένου segment, στο οποίο έχει παρουσία και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία με την Amstel Radler. 

Πηγή: Marketing Week

Δειτε Επισης

Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors