Επίσημα προϊόντα του Μουντιάλ στα Lidl

Η LIDL ανακοίνωσε πως κατέληξε σε σύμβαση άδειας χρήσης σύμφωνα με την οποία θα τη δούμε να λανσάρει  επίσημη γκάμα αναγνωρισμένων  προϊόντων για το 2014 FIFA World Cup Brazil™.

Η LIDL, μια από τις γρηγορότερα αναπτυσσόμενες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ευρώπη, πρόκειται να διαθέσει μια εκτενή, υποστηρικτική για τη χώρα γκάμα εμπορευμάτων της 2014 FIFA World Cup Brazil™, η οποία θα περιλαμβάνει ρούχα,  παπούτσια, τσάντες και Fan-αξεσουάρ για κάθε ομάδα - στόχο (άνδρες, γυναίκες και παιδιά).

Η εταιρία λιανεμπορίου πρόκειται να εγκαταστήσει ειδικές γωνιές αφιερωμένες στο 2014 FIFA World Cup Brazil™ σε περισσότερα από 10.000 καταστήματα σε 26 Ευρωπαϊκές χώρες και στην Ελλάδα σε περισσότερα από 220 καταστήματα, ξεκινώντας στις 2 Ιουνίου 2014.

Μέσω του προγράμματος άδειας χρήσης η LIDL πρόκειται να διαφημίσει σημαντικά τα προϊόντα της 2014 FIFA World Cup Brazil™, φέρνοντας στα καταστήματα ενθουσιασμό για τους fan των 26 ευρωπαϊκών αγορών.

 

Δειτε Επισης

Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση