Έρευνα: Καλύτερη εξυπηρέτηση στο κατάστημα ή online;

Έρευνα για τις συνήθειες του Βρετανού καταναλωτή και πως αυτές μεταβάλλονται ανάλογα των τάσεων, με τίτλο The Consumer 2014, δημοσίευσε το εγκεκριμένο περιοδικό Retail Week. 

Μέσα από την έρευνα το Retail Week δημοσίευσε στοιχεία για την αγορά και εάν οι καταναλωτές στη Βρετανία προτιμούν να ψωνίζουν από το κατάστημα ή διαδικτυακά. Μέσα στην έρευνα παρουσίαζονται τα καταστήματα με το καλύτερο τμήμα εξυπηρέτησης στο κατάστημα αλλά και στο διαδίκτυο. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία του περιοδικού, το 52.4% ξεκινούν τις αγορές στους στα καταστήματα και έπειτα συμπληρώνουν με αγορές διαδικτυακά, ενώ το 36% ακολουθεί το αντίστροφο ταξίδι αγορών. 

Μάλιστα, το 28% αυτών που ψωνίζουν από το διαδίκτυο κάνουν έρευνα για τα προϊόντα που θα αγοράσουν μέσω του smartphone τους, ενώ το 31.4% πληρώνουν περισσότερα για γρηγορότερη παράδοση. 

Παράλληλα, η έρευνα λέει ότι 41.5% ψωνίζουν περισσότερο στα καταστήματα, 29% ψωνίζουν περισσότερο διαδικτυακά, 18% κάνουν έρευνα διαδικτυακά και τελικά ψωνίζουν από τα καταστήματα, 4.8% κάνουν έρευνα στα καταστήματα και ψωνίζουν τελικά διαδικτυακά, ενώ ένα ποσοστό 4% ψωνίζουν διαδικτυακά και παραλαμβάνουν οι ίδιοι το πακέτο από το κατάστημα. 

Τέλος, η έρευνα δίνει μια λίστα με τα βρετανικά καταστήματα που προσφέρουν καλύτερη διαδικτυακή και in store εξυπηρέτηση: 

Δειτε Επισης

Χαλλούμι: Αύξηση ποσοστού αιγοπρόβειου βιολογικού γάλακτος ζητούν οι παραγωγοί
Βαφεάδης: Σύντομα τα νέα σχέδια για ηλεκτρικά οχήματα...Θα επωφεληθούν οι ευάλωτοι και η μεσαία τάξη
Χ. Προύντζος: Το σκεπτικό για άνοιγμα της Μακαρίου-Για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα θα πρέπει να αυξηθούν οι κάτοικοι
Η Electroline στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία στον τομέα των ηλεκτρικών συσκευών και τεχνολογίας
Είσοδος BYD στην κυπριακή αγορά...Το πρώτο showroom που ανοίγει σήμερα και τα διαθέσιμα μοντέλα (pics)
KULT boutiques: Παρουσίασαν τη συλλογή «ZEGNA L'Oasi di Lino SS25» στο ξενοδοχείο Anassa
Lidl Κύπρου-Ερυθρός Σταυρός: Αλυσίδα προσφοράς προς όλους για ένα καλύτερο αύριο
Ενώπιον της Ερευνητικής για takata Βαφεάδης, Καρούσος, Αναστασιάδου
Με εντατικούς ρυθμούς η αντικατάσταση αερόσακων takata από Honda Κύπρου-Μέχρι και 1.300 ραντεβού τον μήνα
Κενή θέση βοηθού λογιστηρίου στη VitaTrace Nutrition