Έρευνα: Καλύτερη εξυπηρέτηση στο κατάστημα ή online;

Έρευνα για τις συνήθειες του Βρετανού καταναλωτή και πως αυτές μεταβάλλονται ανάλογα των τάσεων, με τίτλο The Consumer 2014, δημοσίευσε το εγκεκριμένο περιοδικό Retail Week. 

Μέσα από την έρευνα το Retail Week δημοσίευσε στοιχεία για την αγορά και εάν οι καταναλωτές στη Βρετανία προτιμούν να ψωνίζουν από το κατάστημα ή διαδικτυακά. Μέσα στην έρευνα παρουσίαζονται τα καταστήματα με το καλύτερο τμήμα εξυπηρέτησης στο κατάστημα αλλά και στο διαδίκτυο. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία του περιοδικού, το 52.4% ξεκινούν τις αγορές στους στα καταστήματα και έπειτα συμπληρώνουν με αγορές διαδικτυακά, ενώ το 36% ακολουθεί το αντίστροφο ταξίδι αγορών. 

Μάλιστα, το 28% αυτών που ψωνίζουν από το διαδίκτυο κάνουν έρευνα για τα προϊόντα που θα αγοράσουν μέσω του smartphone τους, ενώ το 31.4% πληρώνουν περισσότερα για γρηγορότερη παράδοση. 

Παράλληλα, η έρευνα λέει ότι 41.5% ψωνίζουν περισσότερο στα καταστήματα, 29% ψωνίζουν περισσότερο διαδικτυακά, 18% κάνουν έρευνα διαδικτυακά και τελικά ψωνίζουν από τα καταστήματα, 4.8% κάνουν έρευνα στα καταστήματα και ψωνίζουν τελικά διαδικτυακά, ενώ ένα ποσοστό 4% ψωνίζουν διαδικτυακά και παραλαμβάνουν οι ίδιοι το πακέτο από το κατάστημα. 

Τέλος, η έρευνα δίνει μια λίστα με τα βρετανικά καταστήματα που προσφέρουν καλύτερη διαδικτυακή και in store εξυπηρέτηση: 

Δειτε Επισης

Καλοκαιρινά pop-up καταστήματα στο My Mall Λεμεσού-Η απόλυτη εμπειρία αγορών επιστρέφει
Ανανεώνουμε το σαλόνι μας με καλοκαιρινές πινελιές
Δασμοί Τραμπ: Σε ισχύ η μειωμένη επιβάρυνση 10% για τα βρετανικά αυτοκίνητα-Διατηρείται το 25% για την Ιαπωνία
Ανέκαμψαν οι εγγραφές σαλούν αυτοκινήτων-Τα brands με τις περισσότερες σε καινούργια και μεταχειρισμένα
Πλησιάζουν το 50% οι ανακλήσεις για Takata-«Ανέβασαν ρυθμούς τους τελευταίους δύο μήνες οι αντιπροσωπείες»
Παραδοχή Αλέξη Βαφεάδη... Θα εξαντληθεί πολύ νωρίς το κονδύλι του νέου σχεδίου για την ηλεκτροκίνηση
Αυξημένο το εμπόριο αγροδιατροφικών προϊόντων στην Ε.Ε. το πρώτο τρίμηνο του 2025
Ικανοποίηση Κομισιόν για συμφωνία για απλουστευμένη εξωδικαστική επίλυση διαφορών για καταναλωτές
Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ε.Ε. το πρώτο πεντάμηνο του έτους