Kyriakides Mushrooms: Έμφαση και στα social media

Με έμφαση στα κοινωνικά δίκτυα, η εταιρεία Kyriakides Mushrooms προσφέρει στο κοινό, συνταγές με μανιτάρια, δημιουργημένες από τον σεφ Roddy Damalis, ιδιοκτήτη του γνωστού εστιατορίου της Λεμεσού «Ta Piatakia».

Επιπλέον, στην ιστοσελίδα www.kyriakides.com.cy, μπορεί κανείς να δει σημαντικές συμβουλές που αφορά στη διατροφή και το ρόλο που διαδραματίζουν τα μανιτάρια.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1979 από τον Ρήσο Κυριακίδη δημιουργώντας ένα θάλαμο παραγωγής λευκών μανιταριών, σε μια περίοδο που οι γνώσεις γύρω από την παραγωγή μανιταριών ήταν πολύ περιορισμένες στην Ευρώπη γενικότερα. Κατανοώντας τη σημασία του να προσφέρεις ασφαλή προϊόντα στον καταναλωτή, η Kyriakides Mushrooms έχει πιστοποιηθεί με το ISO22000:2005 (HACCP) για όλες τις διαδικασίες - παραγωγή, συγκομιδή, συσκευασία και διανομή.

 

Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει 17 θαλάμους με συνολική επιφάνεια παραγωγής που ξεπερνάει τα 3.800 τ.μ..
Πέραν τούτων, συνεργάζεται με την Barracuda Intertrade, η οποία συλλέγει όλα τα ανακυκλώσιμα απορρίμματα όπως, πλαστικά, χαρτόνια και χαρτιά, φροντίζοντας για την περαιτέρω αξιοποίησή τους.

Επιπλέον, η εταιρεία είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη στα κοινωνικά ζητήματα, με αποτέλεσμα κάθε εβδομάδα παραδίδει μανιτάρια σε τοπικά φιλανθρωπικά ιδρύματα όπως, ο σύνδεσμος Funraising και η Εκκλησία της Κύπρου, ώστε να μαγειρευτούν και να προσφερθούν σε συνανθρώπους μας.

 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών