Υπηρεσία Βοηθείας Total Response από την Gan Direct
08:36 - 28 Μαΐου 2014
Οικονομικά προγράμματα για την Ασφάλιση Κατοικίας μέσω της υπηρεσίας Easy Pay Monthly προσφέρει η Gan Direct.
"Η υπηρεσία Easy Switch απαλλάσσει από την ταλαιπωρία της αλλαγής, με την εταιρεία να αναλαμβάνει όλη τη χαρτούρα της μεταφοράς της ασφάλειας, φέρνοντας απλώς ο πελάτης ασφαλιστήριό του σε ένα από τα υποκαταστήματα", αναφέρει σχετική ανακοίνωση.
Επιπλέον, η Gan Direct προσφέρει Δωρεάν 24ωρη Βοήθεια Έκτακτης Ανάγκης Περιουσίας, «Υπηρεσία Response», για έκτακτες περιπτώσεις σχετικά με την Ασφάλεια, Θέρμανση, Ηλεκτρική Καλωδίωση, Υδραυλικά, Αποχέτευση και Υπηρεσία Αντικατάστασης Κλειδαριών σε περίπτωση Παραβίασης και Κλοπής.
Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με το 800 5 10 15 και μέσα σε 24 λεπτά κατά τις εργάσιμες ώρες, βοήθεια θα είναι κοντά του, εφόσον βρίσκεται εντός πόλεως ή σε μία ώρα κατά τις μη εργάσιμες ώρες.
Σε περίπτωση που το σπίτι καταστεί μη κατοικήσιμο, με την Υπηρεσία Response η εταιρεία θα φροντίσει να γίνουν οι επείγουσες επισκευές, (αποκατάσταση ηλεκτρικού ρεύματος, επισκευές από διαρροή νερού ή φωτιά, αποκατάσταση ηλεκτρικών συσκευών), ώστε το σπίτι να γίνει και πάλι κατοικήσιμο.
Με την κάλυψη σε Υπηρεσία Total Response, η Gan Direct οργανώνει και καλύπτει το κόστος, βάση της κάλυψης, για τα εργατικά, αλλά και την αντικατάσταση ανταλλακτικών, μέσω του δικτύου των εγκεκριμένων επισκευαστών της εταιρείας. Προσφέρει 12 μήνες εγγύηση για όλες τις μόνιμες επισκευές.
H Gan Direct προσφέρει τρία οικονομικά σχέδια για την Υπηρεσία Βοηθείας Total Response και ανταποκρίνονται στις ανάγκες κάθε ασφαλιζόμενου:
• Total Response Plan A– Κάλυψη μέχρι €500 το χρόνο – Επιπλέον €4.20 το μήνα.
• Total Response Plan B– Κάλυψη μέχρι €750 το χρόνο – Επιπλέον €8.30 το μήνα.
• Total Response Plan C– Κάλυψη μέχρι €1000 το χρόνο – Επιπλέον €12.50 το μήνα.